10 چیزهایی که به یاد داشته باشید زمانی که شما احساس می کنید که زندگی خود را بیش از

آیا تا به حال تجربه یکی از آن بحران لحظات زندگی زمانی که شما می گویند به خودتان "زندگی من است"?شما احساس درمان

توسط PARINEWS در 30 تیر 1399

آیا تا به حال تجربه یکی از آن بحران لحظات زندگی زمانی که شما می گویند به خودتان "زندگی من است"?

شما احساس درماندگی و نا امید کننده مانند جهان است در مقابل شما و شما تعجب آنچه که شما انجام داده اند به آن را سزاوار است.

من فکر می کنم اولین بار احساس کردم این راه بود که من در آن زمان 16 سال و اولین عشق من ریخته من برای شخص دیگری. بیش از 40 سال بعد, من می توانید ببینید که چه من تجربه پس از آن بود بسیار جزئی در مقایسه با بسیاری از چالش های زندگی پس, اما در آن زمان احساس می کردم که پایان جهان است.

این که آیا آن را هنگامی که شما برای اولین بار عشق افسردگی شما را برای برخی از کس دیگری و یا آن را بسیار عمیق تر به نقطه بحران مانند مرگ یک دوست و یا بچه های خود را ترک می تواند گاهی اوقات احساس می کنم مثل هیچ چیز از چپ به زندگی می کنند.

قطعا از دست دادن شغل و یا کسب و کار شما کار کرده اند تمام زندگی خود را برای احساس می تواند ویرانگر باشد. و من می دانم که وجود دارد بسیاری از مردم رفتن را از طریق تجربه است که در حال حاضر ما در طول رکود اقتصادی جهانی.

خبر خوب وجود دارد در این است ،

آن را اغلب اوقات مانند این است که ما شروع به ارزیابی مجدد که ما آنچه مهم است و آنچه ما واقعا می خواهید. ما تکامل و تبدیل شدن به قوی تر و انعطاف پذیر تر و مصمم تر از قبل. زندگی اغلب طول می کشد در معنای جدید و پیدا کنیم جهت دیگر با افزایش تحقق است.

این تفکرات و بازتاب تمایل به محل را پس از شوک اولیه, اگر چه, و آن را آسان به گیر غرق در اوایل آن منفی و غمگین احساسات. بدون آگاهی این می تواند برای یک زمان طولانی پس از این رویداد.

در طول سال من جمع آوری کرده اند با هم یک جعبه ابزار از بینش که من بیرون در زمانی که من مانند از دست دادن احساس. این به من کمک کرد تا حرکت از احساس یاس و ناامیدی به جای احساس یک حس امیدواری که همه چیز کار خواهد کرد برای بهتر.

تبلیغات

اگر شما با داشتن یکی از کسانی که "زندگی من است" لحظات پس از اتمام من toolbox یادآوری برای کمک به شما از طریق هر روز. شما ممکن است پیدا کردن چیزی است که به شما کمک کند بیش از حد.

1. همه چیز در زندگی در نهایت عبور

گاهی اوقات هنگامی که ما در گیر در آن لحظات به چالش کشیدن ما فراموش می کنیم که همه چیز در نهایت عبور می کند و حتی سخت تر از مسائل است. هیچ چیز برای همیشه ثابت به دلیل زندگی در جریان ثابت.

فکر می کنم برای یک لحظه در مورد فصل; آنها هرگز راکد. به نظر می رسد مانند کسانی که اولین شکوفه های بهار تکامل به میوه در هیچ زمان و در همه. دلیل این است که همه چیز همیشه در حال پیشرفت. این به این معنی است که آنچه شما در حال تجربه در حال حاضر حتی احساسات خود را در زمان.

2. وجود دارد خوب است در زندگی خود

آن لحظات زمانی که ما احساس می کنیم مثل زندگی است و بیش اتفاق می افتد چرا که ما overthinking چیزهایی است که ما نمی خواهیم. که ما را بیشتر از ما توجه به موانع در زندگی ما می تواند احساس از دست دادن و ناامیدی.

هنگامی که ما در تلاش برای خوب متوجه آن کمک می کند تا ما احساس بهتر است. ما شروع به توجه بیشتر ما نعمت است. به عنوان ما همچنان به انجام این کار آسانسور ما حالت احساسی و پر انرژی فرکانس. این اجازه می دهد تا تغییرات ما می خواهیم به آشکار.

3. طبیعت ارائه می دهد صلح

یک دلیل وجود دارد که ما احساس می کنیم در صلح و آرامش در طبیعت است که به دلیل انرژی خالص است و با فرکانس بالا. این تمرین درمانی نامیده شده است, جنگل, حمام کردن[1].

هنگامی که ما به طور منظم به صرف زمان در طبیعت و اجازه می دهد خودمان را به طور کامل در حال حاضر ما با محیط اطراف ما را بالا می برد, پر انرژی, فرکانس.

جنگل, حمام کردن است گفت: به فواید متعدد. برخی از کسانی هستند که آن را به ما کمک می کند تا انتشار استرس و اضطراب و افسردگی است. آن را دارای اثرات شفا به علاوه آن آسانسور انرژی ما به ارتعاش تجلی.

این بدان معنی است که شما نه تنها احساس می کنم خیلی بهتر اما شما همچنین ایجاد یک تجربه متفاوت است.

تبلیغات

4. شما نویسنده داستان زندگی خود را

خودتان گفتن که زندگی خود را بیش از به ارمغان می آورد با آن احساس درماندگی چون شما هنوز به دنبال چیزهایی که شما می توانید تغییر دهید.

ما هر نویسنده از خود ما داستان زندگی حتی زمانی که همه چیز اتفاق می افتد که ما هیچ کنترل بیش از, از آنجا که ما همیشه باید کنترل بیش از ما چگونه پاسخ می دهند.

شما ممکن است قادر به تغییر آنچه اتفاق افتاده است, اما شما می توانید داستان خود را از این نقطه به بعد است. این مهم است که به اذعان احساسات خود را در هر موقعیتی را به این داستان خود را.

تصمیم می گیرید آنچه شما می خواهید و تمرکز در نوشتن خود را در فصل بعد.

5. الماس تشکیل شده است از طریق فشار شدید

من می دانم این است که یک مقدار به نقل از استعاره اما از آن است که استفاده می شود به دلیل آن است که درست است. این همان فرایند هنگامی که یک گل شروع می شود به عنوان یک لامپ. این مبارزه راه خود را از طریق لایه های خاک در نهایت به تولید و دیدنی ترین بلوم.

فشار بیشتری به شما احساس در حال حاضر بیشتر به زیبایی آن می تواند منجر شما به تجربه. از خودتان فکر می کنم مثل یک الماس. می دانم که به شدت شما احساس می کنید که نشانه ای از درخشش زندگی آمده است.

6. هنگامی که یک فصل به پایان می رسد دیگر آغاز می شود

این احساس وحشتناک هنگامی که یک درب فقط انتقاد را در صورت خود را. هنگامی که آن را چیزی است که شما می خواستم به شدت آن را واقعا می تواند احساس زندگی است.

واقعا از آن است که بیش از یک زندگی به شما به عنوان استفاده می شود به می دانم که آن به پایان رسیده است. چیز خوب در مورد این است که برای هر چیزی جدید برای شروع وجود دارد چیزی است که باید پایان یابد. اگر شما همچنان به تمرکز بر فصل است که بیش از شما می تواند از دست است که در مورد برای شروع است.

هنگامی که شما توجه خود را از درب بسته و نگاه کردن برای کسانی که دهانه شما احساس انبوه بهتر است.

تبلیغات

7. هر روز یک آغاز جدید

در هر نقطه بحران در زندگی ما آن روز که احساس خیلی بدتر از دیگران است. هیچ چیز به نظر می رسد به سمت راست بروید و به نظر می رسد مانند هر کجا که ما به نوبه خود ما یادآوری از آنچه ما می خواهید را فراموش کرده ام.

ما همیشه باید خوب و نه چندان خوب آن است که روند طبیعی زندگی است. وجود دارد به نور وجود دارد باید آن را تاریک می شود. در غیر این صورت نور وجود نخواهد داشت. این به این معنی اگر ما می خواهیم در این روز های خوب, پس از آن ما نیاز به شرایط نه چندان خوب بیش از حد.

هنگامی که شما احساس می کنید کسانی که لحظه به لحظه تیره تر خود یادآوری کنید که فردا روز دیگری است. چیزهایی که همیشه می توانید برای بهتر را تغییر دهید.

8. شخصی است

وجود دارد بسیاری از چیزهایی که اتفاق می افتد در سراسر زندگی است که مربوط به ما به طور مستقیم بنابراین شما ممکن است فکر می کنم که شما باید همه چیز را شخصا. اما این نوع تفکر می تواند به شما ارسال به یک حلقه منفی.

اگر شما از شنیدن خود را می گویند: "چرا این همیشه اتفاق می افتد به من؟" تضمین می کنم شما در حال گرفتن آن را شخصا در راه است که شما را حفظ خواهد کرد گیر کرده است. دلیل این است که کلمه "همیشه" نشان میدهد که شما هرگز تجربه هر چیزی بهتر است. این به این معنی شما ادامه خواهد داد به دنبال موقعیت های مشابه.

به جای آن به خودتان یادآوری کنید از زمانی که شما لذت می برد پربار تر شرایطی را انتخاب کنید و به دنبال بیشتر از آن.

9. بخشش به شما کمک خواهد کرد درمان

بخشش است که اغلب دیده می شود به عنوان کسی اجازه کردن قلاب. توسط باقی مانده رنجش ما فکر می کنم ما در حال تنبیه دیگران را اشتباه انجام می دهند.

در واقع ما خودمان از آنجا که این تنها ما به ارمغان می آورد بیشتر درد شخصی.

نلسون ماندلا گفت: "خشم مانند نوشیدن سم و سپس انتظار برای آن را به کشتن دشمن خود را"[2]. او تا به حال بسیاری که او می تواند احساس رنجش اما او می دانست که قدرت بخشش.

تبلیغات

هنگامی که شما ببخش شخص دیگری این معنا نیست که آنچه را که آنها خوب بود. عفو و بخشش یک فضایی که شما در رسیدن به درون خودتان به شما کمک کند اجازه دهید بروید.

به شما اجازه می دهد خود را برای انجام این کار شما خودتان را از خود قلاب را به عنوان بخشش شما به ارمغان می آورد صلح شخصی.

10. چالش های هدیه

بله این درست است حتی اگر آن را احساس نمی کند مانند آن را در زمان. آن اغلب خیلی زود پس از بحران گذشته است که ما متوجه این هدیه است. اما دانستن وجود دارد به یک گوهر گرانبها در درد اغلب می تواند به ما کمک کند تحمل لحظات سخت تر.

برخی از بزرگترین چالش های زندگی از جمله از دست دادن پدر و مادر من از خانه من و رفتن را از طریق طلاق مرا به جایی که من هستم در حال حاضر. من می توانید ببینید که رشد و تغییرات در جهت من به خاطر آنها. این تغییرات را ایجاد کرده که زیبا زندگی من زندگی می کنند در حال حاضر.

این بینش احتمالا کمک می کند تا من بیشتر هر زمان که یک چالش جدید خود را ارائه. آن را به من کمک می کند اعتماد به فرایند زندگی است.

همیشه به خودتان یادآوری کنید که این بدبختی خود را در شرایط فعلی وجود دارد یک هدیه در آن است. شما متوجه خواهد شد آن زمانی که شما آماده هستند. اعتماد که همه آشکار است با زمان بندی کامل.

افکار نهایی

کسانی که احساس درماندگی و ناامیدی شروع به پراکنده در زمان. شما انجام داده اند چیزی به مستحق آنچه شما احساس و زندگی خود را نه بیش از آن است که واقعا فقط آغاز است.

شروع انعکاس روند.

آن را آسان به فکر می کنم در مورد آنچه که ما نمی خواهیم که در, درد, اما ما به ندرت فکر می کنم در مورد آنچه ما می خواهیم به جای. ما برای گسترش احساسات منفی با نگه داشتن بر روی آن است که در حال حاضر تصویب و تفکر ما هرگز می خواهم به احساس می کنم مثل این دوباره فقط باعث می شود ما احساس آن بیشتر است.

شروع به حرکت می کند توجه خود را به جلو. تصمیم می گیرید چه چیزی برای شما مهم است و آنچه شما واقعا می خواهید از زندگی در حال حاضر. تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید به احساس. آن را زندگی خود را تغییر دهید.

راهنمایی های بیشتر را از طریق بار دشوار

عکس های اعتباری: Analise بنویدس از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب