Mysuru گزارش 21 COVID-19 نفر; مجموع می ایستد در 191

میسور/Mysuru: Coronavirus موارد مثبت در حال افزایش روز به روز و امروز Mysuru گزارش 21 مورد. افزایش تعداد موارد

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

میسور/Mysuru: Coronavirus موارد مثبت در حال افزایش روز به روز و امروز Mysuru گزارش 21 مورد. افزایش تعداد موارد یک عامل نگرانی برای افرادی که فقط مورد استفاده قرار گرفتن به روال عادی پست مستند. با آخرین 21 نفر تعداد تجمعی موارد مثبت رفته اند تا به 191. از آنها 112 موارد شده اند درمان و مرخص شد.

دولت بیش از حد بر روی انگشتان با ارسال بهداشت و پلیس تیم به مهر و موم کردن مناطق که در آن موارد مثبت در حال ظهور است. امروز 21 موارد باید به تایید Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar در روزانه خود را رسانه بولتن در شب. بسیاری از مناطق که در آن مثبت گزارش شده در حال مهر و موم شده و مردم وجود داشته است, توصیه به سرمایه گذاری در خارج از خانه های خود.

همچنین بسیاری از دفاتر هر دو دولتی و خصوصی در حال تنظیم ورود بازدید کنندگان است. توان آن را به ادارات و بیمارستان ها و ادارات دولتی مانند پلیس ایستگاه Mysuru شهرستان, شرکت, CADA, اتاق کار, Tahsildar و دیگر ابزار عمومی ادارات و مردم هستند یا در حال نمایش با حرارتی اسکنر و یا سوال در ورودی به هدف از سفر خود را.

امروز یک مورد گزارش شده از RBI که در آن 29 ساله CISF پرسنل که دارای یک سفر تاریخچه جیپور راجستان تست مثبت است. دیگر موارد Gayathripuram پلیس چهارم (50 ساله پلیس), Kothwal Ramaiah جاده Devaraja Mohalla (28 ساله نر), Rajkumar جاده (54 ساله نر), 28 ساله و مرد 60 ساله مرد 53 ساله و 79 ساله زن از Raghavendra فرمت.

29-ماه-پیر زن از Madegowda دایره دارای آزمایش مثبت است و او یک سفر سابقه چنای. 23 ساله از نژادهای مختلف زن از مسکن مدیره مستعمره در Hootagalli یک 8 سال و 10 سال از Srirampura مرحله دوم 39 ساله از نژادهای مختلف زن از RBI توجه داشته باشید چاپ نگر است که در یک سفر سابقه تامیل نادو است قرارداد این بیماری است.

اولیه مخاطبین از P-9399 از Dattagalli, a 15-year-old female 20-سال-پیر مرد و 93-سال-مرد باید آزمایش مثبت است. 11-year-old boy, a 33-year-old زن و 38 ساله نر از Vijayanagar راه آهن, طرح همه داشتن سفر تاریخچه تامیل نادو باید آزمایش مثبت است. 59-ساله پلیس پاسبان از J. C. نگر سوم متقابل و 32 ساله نر از Shivarampet که یک سفر تاریخچه راجستان آزمایش مثبت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب