گوگل بروید جشنواره برگزار خواهد شد آنلاین در این سال

سالانه گوگل بروید جشنواره برگزار خواهد شد آنلاین از ژوئیه 25 به 26 جولای این سال به دلیل بیماری همه گیر کورونا

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

سالانه گوگل بروید جشنواره برگزار خواهد شد آنلاین از ژوئیه 25 به 26 جولای این سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. این رویداد معمولا برگزار شد در انتخاب شهرستانها در سراسر جهان اجازه می دهد بازیکن برای دیدار در مکان های فیزیکی مانند پارک های بزرگ و بازی محبوب AR عنوان. اول گوگل بروید جشنواره برگزار شد در شیکاگو در سال 2017 به جشن بازی یک سال, سالگرد, اما آینده جشنواره را گسترش به کشورهای دیگر از جمله ژاپن و آلمان است.

این علائم اولین بار گوگل بروید جشنواره شرکت کنندگان خواهد بود و مجاز به حضور در هر دو روز از این رویداد — که قبلا بازیکن تنها می تواند در یکی از دو روز. با این رویداد رفتن مجازی در این سال Niantic برنامه ای برای افزایش تعداد بلیط در دسترس است. "پس از این رویداد جهانی در حال حاضر ما در حال گام برداشتن به بلیط های در دسترس به عنوان بسیاری از مربیان که ممکن است" Niantic مدیر بازاریابی و رویدادهای جهانی مایکل Steranka گفت: در یک پست وبلاگ. هر چند Niantic هنوز جزئیات دقیقا همان چیزی است که دو روز جشنواره شامل آن یادداشت "تجربه های جدید, گیم پلی, و شگفتی" را شامل خواهد شد.

کلیپ رفتن یک واقعیت تکمیل شده است بازی که به شدت متکی بر فضای اکتشاف و حضور فیزیکی. با اکثر مردم ماندن در خانه Niantic اقتباس از بازی با اضافه کردن محدود به زمان از راه دور پسند از ویژگی های مانند مجازی حملات, برای اطمینان از طرفداران هنوز هم با داشتن سرگرم کننده ابتلا به هیولا مجازی در گوشی های هوشمند خود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن