آوردن ستاره به فولاد شهر

.st0{fill:#FFFFFF;} .st1{font-family:'Space Mono', monospace;} .st2{font-size:49.8276px;} .s

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399
تیره آسمان بیش از پیتسبورگ توسط Aria Alamalhodaei | Jun 16, 2020, 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا تبدیل کردن پیتسبورگ چراغ ممکن است کمک به این شهر دیدن ستاره برای اولین بار ستاره شناسان نیازیک نقشه از شهرستان نور آلودگی است. تصاویر توسط Alex Parkin
تیره آسمان بیش از پیتسبورگ تبدیل کردن پیتسبورگ چراغ ممکن است کمک به این شهرستان دیدن ستاره برای اولین بار ستاره شناسان نیاز به یک نقشه از شهرستان نور آلودگی است. توسط Aria Alamalhodaei | Jun 16, 2020, 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا تصاویر توسط Alex Parkin
تیره آسمان بیش از پیتسبورگ تبدیل کردن پیتسبورگ چراغ ممکن است کمک به این شهرستان دیدن ستاره ها, اما برای اولین بار ستاره شناسان نیاز به یک نقشه از شهرستان نور آلودگی است. توسط Aria Alamalhodaei | Jun 16, 2020, 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا تصاویر توسط Alex Parkin

دایان Turnshek رشد با تاریکی است. او صرف دوران کودکی خود را در انگلستان کمپینگ و پیاده روی در آسمان شب افراشتند سربار در یک آشنا ملیله. در طول تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آریزونا در توسان شهر هم مرز با برخی از تاریک ترین مناطق کشور او صرف مقدار زیادی از زمان را در بیابان ساخت مشاهدات اجرام آسمانی برای او برنامه ستاره شناسی. سپس Turnshek نقل مکان کرد به پیتسبورگ که در آن او شروع به آموزش برای اولین بار در دانشگاه پیتسبورگ و سپس در دانشگاه کارنگی ملون که در آن او هنوز هم کار می کند. او دارای چهار فرزند و ناگهان از ساعت رانندگی در خارج از شهر به مشاهده آسمان شب شد نادر و نادر اتفاق تا زمانی که او به سختی می تواند به یاد بیاورید که چه آن را مانند نگاه.

آن را تنها در سال 2012 زمانی که او در سفر به برایس کانیون در ایالت یوتا به عنوان یک عضو خدمه از مریخ کویر ایستگاه تحقیقات که او reencountered پایدار در شب. "من تا به حال ندیده تیره آسمان خواهم که برای چند دهه. آن را تا به حال بر من dawned در مداخله سال است که وجود دارد نه بیشتر ستاره ها — نه در سواحل شرق. و این که واقعا زمانی که من شروع به مبارزه برای مردم متوجه است که وجود آلودگی نوری و سعی کنید برای انجام کاری در مورد آن" Turnshek گفت.

با توجه به افزایش مصنوعی استفاده از نور در شب ما به سرعت در حال پرتاب به سمت آینده ای که در آن تقریبا همه مردم در کشورهای صنعتی هرگز دیدن کهکشان راه شیری و یا اکثریت بزرگی از ستاره ها برای کل زندگی خود را. اثرات این محرومیت سخت به درک. در یک سطح ما باید مقدار زیادی از شواهد در مورد آنچه که ما از لحاظ جسمی از دست دادن زمانی که ما بیش از نور شب خواب یک شب خوب است که واضح ترین و به خوبی مشهود پاسخ. بنابراین بیش از حد بی شمار اثرات مضر بر مهاجرت پرندگان شبانه, حیوانات, حتی درختان. اما ما ممکن است از دست دادن چیزی بیشتر نامشهود: توانایی دیدن جهان و نگاه اجمالی به جایگاه ما در آن است. پس از پیوستن به دانشگاه کارنگی ملون دانشگاه ارومیه در سال 2008 Turnshek می گوید: او به تدریج متوجه یک تغییر در دانش آموزان: بیشتر و بیشتر از آنها هرگز دیده می شود یک رقیق آسمان شب است. "آنها باید به این درک باطنی دارد که چیزهای دیگر وجود دارد خارج وجود دارد, اما آن را مانند آنها در طرف دیگر از یک درب. آنها نمی توانید آنها را ببینید."

لگد زدن کردن که درب و ایجاد آسمان تاریک پسند شهرهای محتمل رویای Turnshek و همکاران او. Jenna Fischer سابق International Dark-Sky Association (IDA) عضو هیئت مدیره می گوید که یک مشترک فرض در میان ساکنان بومی شیکاگو است که "این غیر ممکن است به ستاره بیش از یک شهرستان و سعی کنید برای رفتن پس از آن هدف این است که اتلاف وقت و انرژی است." که متوقف نشده ایدا فصل از جوانه در برخی از کشور از بزرگترین شهرها از جمله نیویورک و واشنگتن ،

IDA در سال 1988 تاسیس شد "برای حفظ و حمایت از شب محیط زیست و میراث ما از آسمان های تاریک از طریق مسئول محیط زیست روشنایی در فضای باز." بسیاری از شهرستان های مبتنی بر گروه های بسیج در اطراف موضوع چراغ — به طور خاص بزرگ خیابان جایگزینی برنامه های که در حال تبدیل تمام متال هالید و بخار جیوه و سدیم با فشار بالا لامپ به دیودهای نور (LEDs). اما نه همه Led ها برابر خلق شده اند. به ترس از تاریکی-آسمان فعالان و برخی از ساکنان شهر بسیاری از شهرستانها نصب شده فوق العاده روشن Led که منتشر می کنند آبی با طول موج مشابه که از روز آسمان است. انتخاب رنگ های گرم تر از Led ها کمک خواهد کرد که ستاره درخشش از طریق, اما گروه مانند IDA همچنین می خواهم برای دیدن چراغ که محافظ و dimmable و حمایت قوی شهر روشنایی فرمان.

چند سال پس از روی لئامت دادن در مریخ کویر ایستگاه تحقیقات Turnshek تاسیس محلی فصل ایدا در پیتسبورگ. آنها تا به حال اولین جلسه خود را در سال 2017. این گروه بلافاصله تبدیل آن مناظر شهر را از streetlighting. پیتسبورگ مقامات شده اند بحث در مورد جایگزین تمام 40,000 این شهر چراغ در دهه گذشته و Turnshek و دیگر ایدا پیتسبورگ اعضا می خواهید به اطمینان حاصل شود که جایگزینی چراغ ها به عنوان حداقل سرزده که ممکن است در حالی که هنوز حفظ ایمنی و دید.

اما آنها نیاز به درک دامنه مشکل است. به این منظور Turnshek او CMU همکار Stephen سریع و اعضای ایدا پیتسبورگ در حال توسعه جامع آلودگی نوری, نقشه شهر — 58 کیلومتر مربع است. بر خلاف دیگر نقشه های آنان اقدامات را از آلودگی نوری از بالا به پایین نگاه با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و مجهز به دوربین هواپیما سسنا و از پایین به دنبال استفاده از انسان داوطلبان مسلح با طیف. این کار تا حد زیادی متوقف شده است پس از coronavirus همه گیر آغاز شده اما امیدواریم که به راه اندازی مجدد هنگامی که آن را بی خطر است برای انجام این کار. در این نقشه نیز حساب برای آلودگی نوری خوانش از داده های ماهواره ای برای ایجاد یک ابزار اندازه گیری آلودگی نوری در شهر. هیچ آلودگی نوری نقشه در حال حاضر در دسترس است که شامل تمام از این اندازه گیری. Turnshek و سریع نیز برنامه ریزی در ساخت یک نقشه دوم پس از Led های نصب شده; با هم این دو نقشه را فراهم بتن اندازه گیری چگونه سطح آلودگی نوری نهفته رهبری تصویب و برجسته شهر بزرگترین آلودگی نوری مجرم.

Turnshek می بیند آینده خیابان تبدیل به یک فرصت برای تبدیل پیتسبورگ به یک مدل برای مسئول streetlighting. "پیتسبورگ به نظر من مانند زمین آزمایش و اثبات به جهان است," او گفت:. و اگر مقامات شهرستان نور را انتخاب کنید که پایبند به ایدا توصیه های, این اولین گام به سوی ساخت پیتسبورگ سواحل شرق اولین آسمان تاریک شهر. اما می توان آن را انجام داد ؟

در سال 2011 پیتسبورگ دریافت کمک مالی از دولت برای نصب بیش از 3500 لامپ LED به عنوان بخشی از اوایل برنامه آزمایشی. در مقایسه با سدیم با فشار بالا (HPS) وسایل شما می خواهم پیدا کردن روشنایی معمولی آمریکایی خیابان با مشخصه زرد عمیق, تب و تاب بودن Led ها بیشتر مقرون به صرفه و با انرژی کارآمد. صحبت به پیتسبورگ محلی NPR, وابسته, Alex Pazuchanics سابق دستیار کارگردان در بخش تحرک و زیرساخت تخمین زده است که چراغ LED می تواند پایین شهر لایحه انرژی تا 70 درصد است.

بسیاری از گروه های زیست محیطی باید به استقبال تغییرات. Led ها به مراتب بیشتر انرژی کارآمد تر از پیشینیان خود است. با توجه به این که نزدیک به 20 درصد از جهان را به طور کلی مصرف انرژی است و مصرف روشنایی, برخی انتقال به Led ها به عنوان یک فرصت خوش آمدید به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای.

افرادی که در واقع باید به زندگی با چراغ کمتر مشتاق. تحت فشار برای کاهش هزینه بسیاری از شهرستانها نصب اولیه نسل شدت بالا آبی غنی از Led ها برای بدنام تولید مقدار زیادی از تابش خیره کننده. در دیویس کالیفرنیا ساکنان اعتراض به شدت به نور است که در این شهر به سر برد اضافی $350,000 به جای به تازگی نصب شده لامپ. یک داستان مشابه unfolded در نیویورک سیتی در سال 2016. یک ساکن بروکلین نوشت: در یک دادخواست آنلاین که جدید چراغ بازیگران "وهم آور روز-برای-شب تاب مانند Walmart پارکینگ و یا یک زامبی پیک نیک."

پیتسبورگ مقامات خواسته محققان در CMU را بازسازی شهرستانها موسسه به رعایت این تاسیسات در سال 2010; سریع دیپلم پژوهش بر روی این پروژه. جدید Led محور شد و عمدتا در شهرستان ولسوالی های کسب و کار مناطق تجاری و عمده جاده. پنج سال بعد سریع در تیم انجام مطالعه دیگری در streetlighting. آنها دریافتند که تمام چراغ های LED آنها آزمایش تولید قابل توجهی تابش خیره کننده مشکلات است.

"مردم فکر می کنند که با ساخت نور در شب معادل روز روشن است که این بهترین راه حل است. اما تلاش برای شبیه سازی نور روز است یک مشکل واقعی است." سریع گفت. تیم او در بر داشت که یک بار چشم مردم تنظیم به تاریکی آن را دشوار است به تغییر به عقب و جلو بین تاریکی و شبیه سازی نور روز. ظرفیت و توانایی ما برای انتقال به سرعت در داخل و خارج از دید در شب تنزل همانطور که ما مسن تر همراه با ما زمان واکنش. بنابراین برای مثال در واکنش به یک خطر بالقوه در یک خیابان تاریک درست پس از خاموش کردن به شدت روشن آزادراه سخت تر می شود با سن. "اگر شما می تواند در طراحی نور برای 65 به 70 سال سن فرد خود را برای دیدار با زمان واکنش شما را تا پایان با یک آسمان تاریک سازگار ثابت," او گفت:.

یافته های خود را پیگیری با تحقیقات دیگر در آبی-غنی Led. درجه حرارت رنگ از بسیاری از کسانی که نسل اول Led ها بود حدود 4000 K — مستقیما در پایان آبی طیف. یک سال 2016 انجمن پزشکی آمریکا (AMA) گزارش یافت که گسترده نصب و راه اندازی این نوع از چراغ خیابان است که همراه با "مهم بشر و نگرانی های زیست محیطی" از جمله اخلال در خواب ما و انحراف رفتار نور-جذب حیوانات گرده افشانی پروانه ها و لاک پشت دریایی hatchlings. این گزارش تاکید کرد که یکی از معایب اصلی از تکنولوژی LED است که درجه حرارت رنگ از چراغ ها که در اندازه گیری کلوین. بالاتر کلوین چراغ نور در یک طول موج کوتاهتر. Daylight برای مثال یک رنگ متوسط 6500 K (که چرا آسمان آبی است); در انتهای دیگر این طیف سوسوی شمع اقدامات در 1,800 K (به همین دلیل است که آن را به نظر می رسد زرد). نور آبی است یکی دیگر از نقطه ضعف: آن پراکند و آسان تر از دیگر حرارت ایجاد و حتی روشن تر آسمان درخشش بیش از شهرها است.

هر دو AMA و ایدا توصیه وسایل با رنگ درجه حرارت بالاتر از 3,000 K. "پایین کلوین چراغ ها هزینه و انرژی کارآمد و امن تر, بهتر است برای سلامت انسان و حفاظت از حیات وحش و کمک کمتر به skyglow" ایالات IDA وب سایت. اما آن را فقط به درجه حرارت رنگ که مهم: آما و ایدا هم توصیه چراغ است که dimmable و محافظت به طوری که نقاط نور رو به پایین.

حتی پس از انتشار دومین گزارش سریع گفت: آنها را دیده ام قابل توجهی پیشرفت های تکنولوژیکی در روشنایی LED. "در زمان ما آغاز شده و ما اولین مطالعه چراغ نمی شد یک مورد بسیار محبوب برای تولید کنندگان," او می گوید. "آنها یک سود بالا مورد. بخشی از گزارش ما بود به می گویند شما باید شروع به فکر کردن در مورد کیفیت نور تابش خیره کننده مسائل کنتراست."

در سال 2018 شهر پیتسبورگ قرار دادن یک درخواست برای پیشنهاد به صورت هوشمند چراغ خیابان سیستم. اما هنگامی که آن را به نقطه ای از مذاکره با فروشندگان بالقوه مسئولان شهرستان متوجه آنها فاقد اطلاعات کلیدی به معنی تصویب گذار. "ما واقعا فقط نمی داده که لازم بود برای تصمیم گیری خوب در اطراف آن برنامه" کارینا Ricks, مدیر وزارت تحرک و زیرساخت گفت. "ما بیش از حد از بیش ما اسکی." Ricks توضیح داد که این شهر حتی نمی دانید که دقیقا چگونه بسیاری از چراغ های آنها و یا چگونه بسیاری از آنها در حال حاضر تبدیل شده به LED. "وقتی این کار تمام شد کاملا آشکار به ما که ما از دست رفته داده های اولیه را بیشتر از این برنامه ما به عقب کشیده که درخواست" Ricks گفت.

خوشبختانه پیتسبورگ نسبی cautiousness در به جای مانده از آن چراغ به این معنی است که آن را در حال حاضر می توانید انتخاب کنید streetlighting که دوستانه تر به چشم انسان. اگر چه دقیق نوع نورپردازی که نصب خواهد شد هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده است که روشنایی LED در بازار تکامل یافته در طول چند سال گذشته چنین است که پایین تر-دمای رنگ Led ها در حال حاضر در دسترس برای خرید در مقیاس تجاری. و چون Led ها می تواند 15-20 سال گذشته بیشتر سعی و کوشش چشمگیر است به طور بالقوه نجات شهر از پایان مانند دیویس. "تاریک آسمان شهر" یک اسم بی مسمی است: باید پیتسبورگ تبدیل شدن به آسمان تاریک تایید شده توسط IDA این بدان معنا نیست که شهر خود را به طور کامل تاریک در شب. اما این به آن معنا است که نور منطقه آلوده در اطراف شهر کوچک خواهد شد. به جای داشتن به درایو 45 دقیقه در خارج از شهرستان برای دیدن کهکشان راه شیری, شما فقط ممکن است نیاز به درایو 20 دقیقه.

انسان باقی می ماند کاملا آگاه از انجمن های بین روشنایی و ایمنی و ساکنان شهری که بیشتر احتمال دارد به راه رفتن چرخه یا استفاده از حمل و نقل عمومی ممکن است حساس به streetlighting. همه از ایدا فعالان مصاحبه برای این مقاله گفت که یکی از تکراری ترین نگرانی های آنها روبرو می شوند در هنگام صحبت کردن با مردم در مورد کاهش شب نور است که امکان افزایش جرم و جنایت است. نیک مولن 24 سال پیتسبورگ ساکن در مصاحبه ای گفت که او ترجیح روشن و سفید Led چرا که آنها ساخته شده او احساس امن تر راه رفتن در اطراف محله خود را در شب.

"ما به دنبال یک تعادل بین ایمنی در زمین و آسمان های تاریک در شب" سریع گفت.

پیدا کردن تعادل است که هنوز هم بسیار دشوار است. جان Barentine مدیر سیاست عمومی در ایدا می گوید که تحقیقات در روشنایی و جرم تولید شده مخلوط نتایج. "چقدر از روشنایی و وضعیت جرم و جنایت است که مورد ادراک و احساس و نه در مورد شواهد واقعی است که نور در حال انجام یک چیز و یا دیگر؟" "ما فقط نمی دانم پاسخ به این سوال به طور کاملا صادق است."

اخیر کار کاغذ به اشتراک گذاشته شده توسط اداره ملی تحقیقات اقتصادی یک خاطره انگیز گام به سوی یک. محققان در همکاری با شهر نیویورک, سازمان, انجام, اولین تصادفی در زمینه آزمایش بررسی رابطه بین روشنایی و جرم و جنایت. در پایان شش ماه دوره مطالعه آنها دریافتند که افزایش روشنایی منجر به کاهش جرم و جنایت با حداقل 36 درصد است. اما با توجه به اینکه تنها 12 درصد از جرائم در مطالعه خود در محل خارج از منزل و در شب تنظیم نتیجه 4 درصد کاهش می دهد. نویسنده مقاله را توجه داشته باشید که به طور موقت برج های روشنایی بسیار روشن به شدت متمرکز و برجسته در کوتاه مدت مداخله در محله -- همه عوامل که ممکن است آنها را به یک راه حل واقعی در بلند مدت و یا مناسب برای بسیاری از محله ها.

اما برای بسیاری از ساکنان حتی افزایش ادراک ایمنی با توجه به روشن چراغ می تواند نتیجه مثبت در جامعه تغییر میکند. "من استفاده می شود ترس به بیرون رفتن در شب با بچه های من" گفت: کوئینز ساکن استفانی آریاس زبان به نیویورک تایمز روشن Led نصب شده در محله خود در سال 2015. "هستند بسیاری از احمق بچه ها کمی در اطراف که می خواهم برای شروع ، در حال حاضر از آن متفاوت است." با توجه به Ricks, نور, سهام عمده قطعه از آینده خیابان تبدیل در پیتسبورگ حتی اگر این به معنی کاهش در پتانسیل صرفه جویی انرژی. چه نابرابر روشنایی ممکن است به معنی بیشتر چراغ ها در مناطق خاصی از شهر Ricks گفت.

برخی از بحرانی شده است, از نور مبتنی بر مداخلات اجتماعی اشاره کرد که عمدتا از طبقه کارگر سیاه پوست و لاتین در محله است که در معرض بیش از حد نور مصنوعی در شب. صحبت کردن به اقیانوس اطلس در سال 2013 نویسنده پل Bogard اشاره به گروه هایی مانند مسکن عمومی ساکنان شب-شیفت کارگران و تشکلات مردم به عنوان "تاریکی محروم از جمعیت."

"آن را مانند بسیاری از این چیزهای دیگر — فضای سبز و درختان آرام و غيره" Bogard می گوید. "این می تواند در نهایت به طور یکنواخت توزیع شده; که در آن تنها راه برای به دست آوردن املاک تاریکی است قادر به پرداخت هزینه برای زندگی در یک جامعه مانند آسپن یا بدرد خوردن و یا جایی شبیه به آن."

نور عمیقا ضد و نقیض منابع و آسمان تاریک فعالان مبارزه با راه های بی شمار که شب روشنایی پشتیبانی (یا curtails) ایمنی و برابری و جامعه است. اما این که چرا آنها بر این باورند مرکزی سوال نیست اگر, اما چگونه ما باید با استفاده از چراغ در شب. در جهان از تضاد تیره آسمان فعالان استدلال می کنند که با دقت و توجه به محیط اطراف ما می توانیم عادلانه تر شب و با آن بیشتر متفکرانه و آگاهانه با رویکرد به جامعه و کهکشان — خارج از ما جلو درب.

✦ ✦ ✦

چراغ در مکان های عمومی مانند چراغ, بازی, بخش عمده ای در کاهش بشریت نور ردپای اما آسمان تاریک فعالان می خواهم برای دیدن و حتی بیشتر عمل خود را از دولت های محلی به جلو رفتن. ظهور "هوشمند" راه حل های روشنایی آن تجهیز چراغ خیابان وسایل با سنسور و اتصال آنها به مرکز مدیریت سرور باعث می شود که هدف از تیره های شهر مسلما دست یافتنی تر از همیشه قبل از. پیتسبورگ است که هنوز هم با توجه به که سنسور را در هر خیابان ارتقاء Ricks گفت. اما بالقوه برای پایین اثرات آلودگی نوری بی شمار هستند. در نظر بگیرید برای مثال یک سنسور است که اجازه می دهد تا به شهرستانها برای نظارت بر عابر پیاده سطح و به صورت پویا تنظیم روشنایی درآمده و یا به طور خودکار کم نور چراغ های بین ساعات خاصی.

در ماه های آینده Turnshek می گوید راه رو به جلو را شامل سیاست وکالت — به طور خاص اصلاح شهر روشنایی فرمان سیاست, در علاوه بر این به تکمیل نقشه آلودگی نوری. ادامه COVID-19 همه گیر اضافه شده است عوارض برای هر دو اهداف کاهش سیاستگذاری و باعث آلودگی نوری به در نوسان است. گسترده سازندگان: تجاری و صنعتی مناطق باعث شده است که هر دو هوا و آلودگی نوری به نازل شدن. Turnshek گفت که مردم در حال تقلا به آسمان درخشش اندازه گیری به این تاریکی یک عدد است.

حتی با یک بیماری همه گیر مواج Turnshek و سریع هنوز هم جعل جلوتر آماده سازی یک دوم برنامه کمک به Metro21: شهرهای هوشمند موسسه, موسسه تحقیقات میان رشته ای در CMU به طور بالقوه صندوق آینده تاون هال جلسات و اطلاعیه های خدمات عمومی و جامعه مبارزات برای اصلاح روشنایی در سیاست. آنها باقی می ماند متمرکز در ساختمان تیره تر, واضح تر در آینده که در آن ستاره خواهد درخشید بیش از پیتسبورگ یک بار دیگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن