همسایه مدیر عامل شرکت می گوید آن را "تقصیر ما' مدیران حذف سیاه و سفید زندگی می کند موضوع پست

سارا راهب صومعه مدیر محله متمرکز شبکه اجتماعی همسایه می گوید: این شرکت به سرزنش زیر گسترده گزارش می دهد که مدی

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

سارا راهب صومعه مدیر محله متمرکز شبکه اجتماعی همسایه می گوید: این شرکت به سرزنش زیر گسترده گزارش می دهد که مدیران بودند حذف پست ها که مورد بحث نژادی و بی عدالتی و یا حمایت های سیاه زندگی مهم جنبش است. این برنامه خواهد شد در حال تغییر سیاست های خود به صراحت اجازه می دهد بحث در مورد جنبش در آینده خواهد شد با ارائه جدید ناخودآگاه تعصب آموزش به آن پرداخت نشده مدیران.

در مصاحبه با NPR, Friar آن گفت: "واقعا تقصیر ما" این پست حذف شدند و سرزنش اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت پرداخت نشده مدیران (شناخته شده به عنوان "آگهی") در حد اعتدال سیاست ممنوع است که بحث از مسائل ملی در برنامه های گروه های محلی.

"ما به سرعت حرکت می کند به اندازه کافی به ما بگویید که منجر موضوعاتی مانند سیاه و سفید زندگی مهم محلی بودند در نظر خود ارتباط گفت:" Friar. "بسیاری از ما مشاهده آگهی سیاه و سفید زندگی می کند موضوع به عنوان یک مسئله ملی است که اتفاق می افتد. و بنابراین آنها برداشته شده است که محتوای تفکر آن را مطابق با دستورالعمل های ما."

با توجه به NPRیک قانون جدید اضافه شده است به همسایه را اعتدال سیاست برای اطمینان از این بحث حذف می شوند در آینده: "Black Lives Matter محلی موضوع است."

همسایه شده است موضوع جوک و نقد آن را به نام "کارن مشکل" -- خلاصه نویسی برای فراوانی از سفید کاربرانی که برای این برنامه به شکایت در مورد مسائل بی اهمیت از کودکان giggling بیش از حد به همسایه ها که نمی خواهد متوقف مسواک زدن گربه خود را.

پشت memes, گرچه, همیشه بیشتر نگران کننده حقیقت است که همسایه اجازه می دهد تا نژادپرستی به رشد بر روی پلت فرم آن با در نظر گرفتن یک دست-رویکرد اعتدال. این شرکت دارای رشد بسیار سریع در بخشی به دلیل آن متکی به خود کاربران برای حذف ستیز پست. اما سیاه و سفید از کاربران می گویند این است که ایجاد یک محیط است که تحمل نژادپرستی.

همان "Karens" که اذیت در مورد کودکان پر سر و صدا نیز می تواند آن دسته از کاربرانی که با نژاد پروفایل سیاه مردم در محله خود و با پلیس تماس بگیرید در هر "مشکوک نوجوان" آنها (که همواره مردم از رنگ). همسایه مسلما تشدید این مشکلات با ارائه ویژگی های مانند "به جلو به پلیس" که اجازه می دهد تا کاربران را به سرعت ارسال یک "فوری و هشدار" به اجرای قانون است. این ابزار خاص حذف شد در ماه گذشته.

نژادپرستی و پرورش در همسایه پلت فرم جدید جذب کرده است توجه پلیس پس از قتل جورج فلوید و پس از آن تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی جاروب در سراسر ایالات متحده. سیاه کاربرانی که سعی کردم به بحث در مورد این مسائل در همسایه در بر داشت آنها خاموش شد و پست های خود را حذف شده است. به عنوان یک کاربر گفت: در آستانه ماه گذشته: "به عنوان یک فرد سیاه و سفید, من احساس نمی امن در تمام با استفاده از [برنامه] برای هر چیزی ... من همیشه وحشت زده thinking 'Oh my god. من در حال حاضر می دانیم آنچه که فکر می کند ما است.' این یک وضعیت بسیار وحشتناک بود."

علاوه بر آن تغییر اعتدال سیاست های همسایه می گوید: این شروع یک کمپین برای جذب بیشتر سیاه و سفید مدیران و ارائه خواهد شد ناخودآگاه تعصب آموزش برای همه زمان آگهی (هر چند روشن نیست که آیا این دوره های آموزشی الزامی است). این شرکت می گوید آن را نیز بهبود برنامه هوش مصنوعی سیستم های با دقت بیشتری شناسایی صریح نژادپرستی و "رمزی نژادپرستانه محتوا."

در حالی که هوش مصنوعی ارائه شده به عنوان یک راه حل توسط بسیاری از شبکه های اجتماعی برای انتقاد از اجازه می دهد نژادپرستانه و یا متعصب مطالب در خود سیستم عامل و کارشناسان به طور کلی موافقم که سیستم های خودکار عدم درک نیاز به متوسط این محتوا است. به عنوان Facebook مارک زوکربرگ نشان داده در گذشته هوش مصنوعی است که هیچ راه حلی برای مشکلات انسان از حد اعتدال.

"ما واقعا در حال کار سخت را به مطمئن شوید که اظهارات نژادپرستانه پایان ندارد تا در اصلی اخبار تغذیه, مطمئن شوید که کاربران که آیا عمل کردن به دستورالعمل نیست بر روی پلت فرم دیگر" راهب گفت: NPR. "این است که ما اولویت شماره 1 در این شرکت به مطمئن شوید که همسایه است که یک پلت فرم که در آن نژادپرستی زنده می ماند."

گروه که به نام همسایه به مسئولیت برای اقدامات خود مدیران با استقبال از تغییرات اما ابراز احتیاط در مورد تاثیر آنها ممکن است.

"این یک گام مثبت به سمت ایجاد یک واقعی جامعه فروم که در آن همه مردم در محله های ما احساس امن به شرکت" فعال Andrea Cervone از مینیاپولیس سازمان مبتنی بر همسایگان برای بیشتر کشورهای همسایه که درخواست این شرکت به معرفی ضد نژادپرستی آموزش برای مدیران گفت: NPR. "ما خواهد شد نگه داشتن چشم در این شرکت به مطمئن شوید که آنها همچنان به جلو و انجام این تعهدات است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن