مندیا وزیر را دعوت به بحث آب از انتشار KRS: Somashekar

میسور/Mysuru: با بیان اینکه مندیا منطقه-مسئول وزیر K. C. Narayanagowda دعوت خواهد شد برای جلسه برگزار می شود د

توسط PARINEWS در 21 تیر 1399

میسور/Mysuru: با بیان اینکه مندیا منطقه-مسئول وزیر K. C. Narayanagowda دعوت خواهد شد برای جلسه برگزار می شود در هفته آینده در این شهرستان با توجه به انتشار آب از KRS (مخزن واقع شده است در Srirangapatna taluk از مندیا منطقه) و Kabini سد برای انتشار از آب در کانالها برای آبیاری هدف Mysuru منطقه مسئول وزیر S. T. Somashekar گفت که او خوشحال است که مخازن در منطقه شده اند سریع پر کردن با توجه به فراوان بارش در حوضه آبریز مناطق.

او ریاست بیش از یک جلسه در ZP سالن اینجا صبح امروز برای بررسی آمادگی این منطقه برای فعالیت های کشاورزی در طول فصل موسمی.

کارگردانی مقامات به گسترش همه ممکن است کمک به کشاورزی جامعه Somashekar گفت که در این منطقه کافی سهام از کاشت بذر و کود و هیچ دلیلی برای نگرانی در این جبهه.

DC Abhiram G. Sankar گفت که دولت های منطقه گرفته است تمام اقدامات برای دیدن وجود دارد که به اندازه کافی سهام از کاشت بذر و کود در هر نقطه ای از زمان به طوری که برای دیدار با خواسته های کشاورزان است.

و اشاره کرد که اکثر مخازن در منطقه در حال پر کردن سریعتر نسبت به سال گذشته در این نقطه از زمان او گفت که KRS سد عبور کرده 100ft. علامت با تشکر فراوان بارش در حوضه آبریز مناطق.

حاکی از این است که مزرعه فعالیت را آغاز کرده اند در نوسان کامل در آبیاری مناطق در سراسر منطقه او اعتراض وزیر به این مسئله از انتشار آب از KRS و Kabini سدها با دولت است.

وزیر Somashekar تصریح کرد که او را به تشکیل یک جلسه در این شهرستان در هفته آینده که مندیا منطقه وزیر K. C. Narayanagowda بیش از حد دعوت خواهد شد برای بحث در مورد این موضوع.

Abhiram Sankar نیز آورده به اطلاع وزیر که دولت هنوز برای انتشار امداد پول در رابطه با 14 کشاورزان خودکشی در این منطقه که Somashekar گفت که بلافاصله موضوع را با مقامات مربوطه.

مشترک مدیر زراعت دکتر Mahanteshappa مطلع وزیر با حمایت از آماری اطلاعات در اقداماتی که در این بخش گرفته شده است به نفع کشاورزان در طول موسمی.

منطقه وزیر منتشر بروشور بیرون آورده و توسط وزارت بهداشت و درمان مارک جمعیت جهان روز به مناسبت. ZP مدیر عامل Prashanth Kumar Mishra MLA استناد L. Nagendra, SP, C. B. Ryshyanth, DHO Dr. R. Venkatesh مقامات از بخش کشاورزی و بخش های دیگر حضور داشتند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن