کارناتاکا اصلاح قوانین قرنطینه برای دیگر دولت عودت

بنگلور: در کارناتاکا دولت صادر شده تجدید نظر سفارش خود را قرنطینه قوانین برای عودت به دولت از جمله کسانی که در

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

بنگلور: در کارناتاکا دولت صادر شده تجدید نظر سفارش خود را قرنطینه قوانین برای عودت به دولت از جمله کسانی که در بازگشت از هند را بدترین ضربه ایالت ماهاراشترا در میان افزایش COVID-19 موارد در دولت است.

با توجه به تجدید نظر در قرنطینه هنجارهای مردم از بازگشت از همه کشورهای دیگر به کارناتاکا از جمله ماهاراشترا باید قرار داده شده در 14 روز خانه تحت قرنطینه مرکز باز کردن 2 دستورالعمل های است که اجازه می دهد دوباره باز کردن بیشتر فعالیت ها در یک کالیبره شیوه در مناطق خارج از مهار مناطق و به گسترش مستند در مهار مناطق تا ژوئیه 31.

"قرنطینه هنجارها به طور منظم مورد بررسی و کالیبره شده با غالب باز کردن 2 دستورالعمل و تزریق تکنولوژی و مشارکت جامعه برای اجرای دقیق صفحه اصلی قرنطینه کردند." به این منظور تصویب شده است توسط دولت این امر به Mysuru همچنین.

تا به حال دولت صادر کرده است که کسانی که در بازگشت از ماهاراشترا هستند به قرار زیر 7-بعد نهادی قرنطینه پس از 7 روز خانه قرنطینه. جدای از آن, مردم به دولت از تامیل نادو و دهلی نو را تحت سه روز از نهادی قرنطینه پس از 11 روز خانه انزوای سفارش قبلی اعلام کرد. وجود دارد هیچ اشاره ای هر گونه تجدید نظر در قوانین برای دهلی نو و تامیل نادو مسافران در آخرین بیانیه.

علاوه بر این دولت نیز اظهار داشت: ثبت نام برای این دولت دولت.'s Seva Sindhu پورتال اجباری بود برای هر فرد ورود یا ترانزیت از طریق کارناتاکا. برای این یکی باید "ارائه اطلاعات صحیح در مورد آنها اطلاعات تماس و آدرس مقصد."

اما به عنوان در هر مرکز دستورالعمل دولت روشن است که آن را اجازه می دهد بدون محدودیت بین دولت حرکت افراد و کالاها پیوستن به دستورالعملهای عملیاتی استاندارد/ دستورالعمل صادر شده توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده و گروه درآمد (مدیریت بحران).

نکات برجسته دولت جدید سفارش

کسانی که در بازگشت از کشورهای دیگر خواهد شد قرار داده شده در زیر صفحه اصلی قرنطینه برای 14 روز.

سواب جمع آوری خواهد شد و فرستاده شده برای آزمایش تنها در صورتی می توان یافت شروع به توسعه علائم COVID-19.

این امر به آن بازگشت از ماهاراشترا و تامیل نادو به عنوان به خوبی.

تست خواهد بود و اجباری برای هر فرد از هر دولت است که علامتی در هنگام ورود.

ثبت نام به وزارت امور خارجه دولت Seva Sindhu پورتال اجباری بود برای هر فرد ورود یا ترانزیت از طریق کارناتاکا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن