واگذاری کار: چه نماینده و چه نه ؟

در اینجا یک واقعیت:شما ممکن است شنیده ام زیادی در مورد اهمیت واگذاری کار می کنند. اما اگر شما یک رهبر و یا مدی

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

در اینجا یک واقعیت:

شما ممکن است شنیده ام زیادی در مورد اهمیت واگذاری کار می کنند. اما اگر شما یک رهبر و یا مدیر آن را نمی خواهد همه سرگرم کننده و بازی.

مثل همه چیز در زندگی, هیئت نیست یک تکه از کیک مگر اینکه راه راست را انجام داده.

شما بسیار به احتمال زیاد برای بسیاری از موانع غیر منتظره. و متاسفانه هیچ راهی وجود دارد در اطراف آنها. هیچ شرایطی در زندگی در حال رفتن به رفتن بر شما آسان فقط به خاطر اینکه شما در حال تجربه.

خوشبختانه شما می توانید مقابله با این موانع به راحتی اگر شما به اندازه کافی هوشمند برای یادگیری است.

یادگیری از اشتباهات خود را در محیط اطراف خود را و این پست!

امروز شما در پیدا کردن پاسخ به یکی از متداول ترین سوالات جدید delegators:

چه نماینده و چه نه ؟

باور کنید یا نه, این یک گام مهم در روند واگذاری کار می کنند. پس از خواندن از طریق این مقاله برای روشن شدن همه سردرگمی خود را در این زمینه!

وظایف است که شما همیشه باید نماینده

زمانی که شما فقط با وارد شدن به هیئت آن کاملا معمول است به احساس می کنید مانند شما در حال واگذاری بیش از حد کار می کنند. بی تجربه مدیران معمولا احساس می کنند بیش از مزاحمت برای کارکنان خود دور دادن وظایف خود و یا درخواست زیردستان خود را به انجام آنچه نمی کنند.

در حالی که همه این نگرانی ها که 100% معتبر و همیشه باید اجتناب شود آنها می توانید نگه دارید از واگذاری کار است که برای توزیع در میان تیم خود را.

این شکست هدف هیئت حتی اگر شما به خوبی آگاه از نحوه تفویض وظایف به طور موثر.

تبلیغات

در اینجا برخی از وظایف است که شما همیشه باید نماینده. اما دلیل با خودتان را با توجه به محیط زیست از محل کار خود به تصمیم نهایی.

1. کارهای تکراری

هر اتاق دارای یک سهم عادلانه از چند پروژه است که در حال تکرار و تکراری.

در حال حاضر این مشاغل هستند یا همان هر زمان و یا حتی با کمی تغییرات آنها نیاز به یک کار مشابه روند و skillset. برای مثال, حسابرسی, بودجه بندی, برنامه ریزی رویداد ،

چنین کارهایی باید انجام شود در هر روز, هفته, هر دو هفته یکبار و یا ماهانه. مشکل اینجا است که حتی اگر این شغل هستند, سریع و آسان, یک مدیر است به هدر رفتن زمان انجام آنها.

شما همیشه باید نماینده پروژه های مانند این طوری که شما می توانید صرفه جویی در مقدار زیادی از وقت با ارزش خود را در دراز مدت.

به طور همزمان شما می توانید آموزش زیردستان خود را به کمال برای کارهایی مثل این. با تمرین به طور منظم زیردستان خود را می توانید شروع به کار بر روی سطح 5 هیئت است که در آن کارکنان می توانند به کار به طور مستقل.[1]

اینکه آیا یا نه شما می خواهید برای دسته بندی سالانه پروژه ها در این بخش بستگی دارد که چگونه اغلب کارکنان در سازمان خود را ارتقا و یا تعویض شود. اگر مردم همان خواهد بود برای انجام این کار برای 3 تا 4 سال حداقل بهتر است به آموزش آنها برای آن است.

2. کار وقت گیر

یکی از برجسته ترین ویژگی های هیئت این است که آن را کمک می کند تا صرفه جویی در وقت. آن است که تنها مناسب اگر شما نماینده این کار را تا بیش از حد از وقت خود را.

به جای صرف یک هفته در یک پروژه باید صرف چند ساعت توضیح کار به زیردستان خود را و اجازه دهید آنها را به اتهام.

به این ترتیب نه تنها شما پاک کردن برنامه خود را, اما آن را نیز دریافت کار انجام می شود سریعتر است. پس از هیئت است همه چیز در مورد توزیع کار در میان یک تیم بیشتر مردم می توانند با هم کار کنند در یک پروژه به طور همزمان. این قطع خواهد شد یک تکه بزرگ از این کار که به آن می رود.

این بدان معنی است که اگر کارهایی که وقت گیر اما باید یک مهلت کوتاه شما همیشه باید نماینده آنها. آن است که آسان و روش اثبات احمق به تیک تیک کردن پروژه های بزرگ خود را به انجام لیست!

3. پروژه هایی که تقویت مهارت های اساسی

در حالی که واگذاری کار شما نباید فراموش کرد که به عنوان یک رهبر و یا مدیر شما نیز باید تشویق مهارت های خود را در زیردستان.

تبلیغات

برخی از پروژه های بیش از حد پیچیده برای افرادی که مهارت های لازم برای انجام این کار است. اما برخی از چالش ها هستند یک راه سالم برای تشویق تیم خود به گسترش خود skillset.

اگر شما ارائه نمی دهد فرصت های تیم خود را هرگز رشد خواهد کرد. و این یک شکست بزرگ به عنوان یک مدیریت رهبر.

4. هر چه فراتر از شرح شغل

هر فرد در یک سازمان دارای یک تعریف شرح شغل. این وظایف که فرد را به انجام برسانند.

به عنوان یک رهبر شما هم باید یک شرح شغل و شما لازم نیست برای انجام هر چیزی فراتر از آن مگر در مواردی که وجود دارد این است که هیچ کس دیگری ماهر به اندازه کافی به آن را انجام دهد.

در حالت ایده آل هر چیزی که نیست و بخشی از شرح شغل باید واگذار. این نیست که با انجام خودخواه نیت. آن مهم است برای انجام این کار, و یا دیگری شما نمی خواهد که زمان کافی برای انجام وظایف است که در واقع یک بخشی از کار خود را.

چیزهایی که خارج از شرح شغل خود را به طور کلی کارهایی که می تواند انجام شود به راحتی تیم خود را. حتی اگر آنها صورت مشکلات شما باید تنها به ارائه کمک و مساعدت به جای مصرف در کل کار.

5. کارهای جالب

نگه داشتن کارکنان علاقه مند به آنچه آنها انجام شده است یک کار دشوار است که یک مدیر باید انجام دهد.

برای نگه داشتن سطح انگیزه بالا شما باید نماینده سرگرم کننده تر کار می کنند. چیزهایی که کارکنان خود را به لذت بردن از انجام اجازه دهید آنها را.

بنابراین برای مثال اگر شما متوجه شده ام که تیم شما برخوردار است, هوای آزاد, وظایف آنها را اختصاص دهید کارهایی که نیاز به کار انجام می شود در خارج از دفتر خود در ساختمان است. از دیگر کارهای جالب شامل زمینه پژوهش و برنامه ریزی رویداد ،

6. کاری که زیردستان خود را بیشتر ماهر در

فقط به خاطر اینکه شما رهبری یک گروه از مردم معنا نیست که شما باید تمام مهارت های که آنها ندارند.

ممکن است وجود دارد چیزی است که زیردستان خود را در حال راه بهتر است. برای مثال شما ممکن است بسیار tech گرا اما کسی که در تیم شما می تواند.

بنابراین کارهایی که نیاز به مهارت است که کسی در تیم خود را بهتر است در همیشه باید واگذار. آن را شخصا و یا آن را به یک ماده از نفس است.

تبلیغات

وظایف شما هرگز نباید نماینده

به طور کلی هنگامی که یک مدیر می شود راحت با واگذاری کار تمام نگرانی هایی که قبلا در آنجا ناپدید می شوند.

در حالی که چیز خوبی است, برخی از رهبران ممکن است شروع به چشم پوشی از این مسائل به طور کامل.

آنها ممکن است بیش از نماینده و تعیین وظایف است که در شرح شغل از زیردستان. گاهی اوقات مدیران نماینده هر وظیفه و آنها را پشت سر گذاشت با خیلی از وقت آزاد.[2]

برای جلوگیری از این اتفاق شما هرگز نباید نماینده وظایف زیر را با طبیعت است. با این حال تصمیم نهایی بستگی به ماهیت دقیق وظیفه و محل کار خود را.

1. کار است که طول می کشد طولانی برای توضیح

تصور کنید با صرف 3 ساعت توضیح چیزی است که شما می توانید انجام داده ایم در 30 دقیقه را به خودتان.

که شکست جوهر کل هیئت ها نمی کند ؟

بنابراین اگر چیزی نیاز عمیق توضیح و دارای یک کتابچه راهنمای دستور العمل حتی اگر این کار به خودی خود نیست که استادانه درست شده, بهترین شرط بندی شما این است برای جلوگیری از واگذاری آن است. به طور مشابه اگر شما فکر می کنم شما می توانید انجام یک کار سریعتر خودتان آن را انجام دهید.

2. محرمانه مشاغل

برخی مسائل فقط نمی توان به دست کارکنان است.

اولویت بالا و محرمانه مشاغل هرگز نباید واگذار. این وظایف بسیار مهم است تا تخصص خود را باید در مفید آمده است. علاوه بر این, اختصاص, از جمله شغل به این تیم می تواند منجر به نقض حریم خصوصی و دیگر مسائل مشابه.

تصمیم گیری وظایف مانند ارزیابی کارمند استخدام و دیگر چیزهای مشابه نیز سقوط در همان رده.

3. مدیریت بحران

هر سازمان برای برنامه ریزی برای بدترین سناریو. چنین تصمیم گیری از اهمیت بسزایی برخوردار است. شما می توانید خطر ابتلا به اجازه دادن به تیم خود است که به طور کلی کمتر با تجربه تر از شما به این انتخاب.

شما باید برنامه ریزی و توسعه برای آینده سازمان خود را خودتان. زیردستان هستند نه فقط در موقعیت برای انجام این مشاغل به دلیل عدم قرار گرفتن در معرض خود را و سطح از مسئولیت.

تبلیغات

4. وظایف خسته کننده

همانطور که قبلا ذکر شد, شما باید برای نگه داشتن کارکنان علاقه مند و بسیار با انگیزه است.

وظایف خسته کننده می demotivate کارکنان. آنها را به دور از شور و شوق که در نهایت کاهش کیفیت خروجی تولید می شود.

حفظ وظایف خسته کننده را به خودتان. این یک فداکاری, شما باید برای حفظ روحیه تیم خود را.

5. بسیار کار خاص

این است که تنها قابل استفاده برای یک کار است که در حال حاضر به یک کار کوچک است. وجود دارد کمی به هیچ اتاق را برای خلاقیت و دستورالعمل های بسیار دقیق و دقیق.

در حال حاضر انتظارات برای تولید یک خروجی است که دقیقا چه خواسته شده است. از جمله وظایف بیش از حد خاص تنها یک نفر باید آن را انجام دهد.

اگر یک پروژه مانند این است واگذار بالا وجود دارد شانس اندکی تغییرات در نتایج ناشی از فردی زیردستان. بنابراین بهترین گزینه این است که شما انجام وظایف مانند این را در خود.

خط پایین

در پایان, آن را تا به شما چگونه شما وزن هر سناریو.

ممکن است استثنا که در آن شما باید در برابر مذکور پیشنهادات. اما در بیشتر قسمت ها این خیلی جهانی است.

شروع سفر خود را با موفقیت واگذاری کار با استفاده از این نکات از امروز!

راهنمایی های بیشتر برای موثر هیئت

عکس های اعتباری: Alex Kotliarskyi از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن