بنیاد سنگ برای ویشنو یادبود در Halalu ایجاد کرد در ماه اوت

میسور/Mysuru: یک یادبود برای اواخر بازیگر "Sahasa Simha" دکتر Vishnuvardhan در Mysuru در نهایت به یک واقعیت و

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

میسور/Mysuru: یک یادبود برای اواخر بازیگر "Sahasa Simha" دکتر Vishnuvardhan در Mysuru در نهایت به یک واقعیت و سنگ تهداب گذاشته خواهد شد در ماه اوت است. در ماه ژوئیه سال گذشته دکتر Vishnuvardhan همسر Bharathi Vishnuvardhan انجام Bhoomi Puja در Halalu روستای Kasaba Hobli نزدیکی Udbur در Manandawadi جاده که در آن دولت را تحریم کرده است که 6.5 هکتار از زمین.

Vishnuvardhan بخشی از سه زمامدار روم قدیم از کانادا سینما همراه با دکتر Rajkumar و Ambarish و خانواده و طرفداران نا امید شده بودند با تاخیر دولت در ساختمان یادبود. بازیگر درگذشت on Dec. 30, 2009 Mysuru است مادری خود. دکتر Vishnuvardhan حک شده بود یک تو رفتگی در دیوار در کانادا سینما با پوشیدن نقش های مختلف در بیش از 200 فیلم.

هر چند Bhoomi Puja انجام شد سال گذشته این پروژه تا به حال شده است در backburner به دلیل برخی موانع حقوقی. با تشکر از تلاش های مداوم دکتر Bharathi Vishnuvardhan و پسر در قانون Anirudh یادبود یک واقعیت خواهد بود در Mysuru.

این طرح از ویشنو یادبود.

Bharathi واکنش نشان می دهد

آمدیم در مورد این توسعه Bharathi Vishnuvardhan به خبرنگاران گفت که یک برنامه ریزی دقیق اقدام شده است chalked و طرح آماده شده در مطالب نمایش و بخش های یادبود. "از آن خواهد شد به طور کامل در مورد صنعت فیلم و خواهد بود برای همه. مردم و ویشنو طرفداران می توانید بطور منظم احساس حافظه خود را در یادبود," او گفت:.

این یادبود در ابتدا برنامه ریزی شده در Abhiman استودیو در Uttarahalli, بنگلور, که در آن بازیگر سوزانده شد. بعد دولت اختصاص داده شده جایگزین زمین در Mylasandra در Kengeri. این قطعه زمین بیش از حد رو درگیر در یک اختلاف به عنوان آن را تحت منطقه حائل در Turahalli جنگل.

با توجه به کشمکش بر زمین Bharathi Vishnuvardhan تصمیم به تغییر یادبود به Mysuru. دولت موافقت کرد و زمین در نظرسنجی شماره 8 در نزدیکی Udbur دروازه تحریم شد. حتی این سرزمین بود نه از حقوقی دولایه و در نهایت موانع پاک شد توسط کارناتاکا دادگاه عالی.

از 6.5 هکتار طرح 5 هکتار خواهد بود محفوظ است به طور انحصاری برای ویشنو یادبود. او Samadhi ساخته خواهد شد در 2 هکتار. نیز وجود دارد یک پیشنهاد برای ساخت 16-سر مجسمه از بازیگر افسانه ای.

یک borewell است که غرق در یادبود سایت.

Rs. 11-کرور پروژه

این بنای یادبود که ساخته خواهد شد در هزینه از Rs.11 کرور می همچنین یک موزه به نمایش گذاشتن مقالات مورد استفاده توسط این بازیگر مانند کلاه خود و دستبند یوگا و Dhyana Mandira به عنوان به خوبی به عنوان یک موسسه آموزش برای آینده هنرمندان. یادبود را به یک مرکز درست مانند فیلم و تلویزیون موسسه هندوستان پونا و وجود خواهد داشت یک فضای اختصاص داده شده خواهد شد که یک پلت فرم برای آموزش نسل بعدی.

دو borewells شده اند غرق در سایت و داوطلبان باید کاشته درخت نهال. Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar مطمئن برای گسترش همه ممکن است پشتیبانی به طوری که یادبود ساخته خواهد شد و کامل به عنوان اوایل به عنوان امکان پذیر است. ساخت و ساز با این نسخهها کار گرفته خواهد شد تا توسط دکتر Vishnuvardhan Pratishtana اعتماد.

حصار یادبود سایت در Halalu روستای Kasaba Hobli نزدیکی Udbur در Manandawadi جاده ها است.

صحبت کردن به ستاره میسور سابق Corporator و ویشنو سنا Samithi جمهور M. D. Parthasarathy گفت: "یک یا دیگر مشکلات بریدن برای راه اندازی از امید است. در حال حاضر همه تلاش های ما باید پرداخت شود. Bharathi Vishnuvardhan است صحبت ارشد دیگر شخصیت های فیلم برای تصمیم گیری در چه چیز دیگری می تواند انجام شود در این یادبود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن