Sony Xperia 1 II نقد و بررسی: این یک کشش

جدید سونی Xperia 1 دوم گوشی های هوشمند است که هدف ساخته شده برای یک چیز بسیار خاص: به گوشی خود را کمی کار بیشت

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

جدید سونی Xperia 1 دوم گوشی های هوشمند است که هدف ساخته شده برای یک چیز بسیار خاص: به گوشی خود را کمی کار بیشتر شبیه به یک مستقل Sony Alpha دوربین. آن را مدت زمان طولانی در آینده: Sony ساخته شده است که ده ها تن از Xperia گوشی های پس از آن برای اولین بار یکی در سال 2008 اما تا به حال هیچ یک از آنها تا به حال یک هویت روشن و یا فوتی و فوری است.

هر گوشی های هوشمند با نام تجاری تلاش می کند برای ایجاد اکوسیستم خود را — و یا حداقل آن را تجربه می کنند. شما قطعا درک آنچه در آن می خواهم به زندگی می کنند در آی فون اپل, جهان, گوگل, پیکسل یا سامسونگ کهکشان جهان است. اما مدت طولانی است که در کل سونی جهان است که فقط به عنوان به خوبی تعریف شده و آن را به یک جامعه از کاربران که فقط به عنوان اختصاص داده شده است. این درست است که سونی در جهان نبود در مورد گوشی های هوشمند; آن را در مورد آلفا آن خط از دوربین های.

سونی در نهایت گرفته شده از مراحل اول به طور مستقیم اتصال است که جهان را به درد و رنج طولانی تلفن هوشمند Xperia صف. و اگر نتیجه نیست یک خانه اجرا Xperia 1 II در نهایت ارائه می دهد چیزی به توصیه فراتر از خوب به نظر می رسد.

این شرم آور است که شما مجبور به صرف $1,200 برای زندگی جدید سونی با گوشی های هوشمند جهان است.

سال گذشته سونی Xperia 1 مجموعه Sony مسیر جدید زبان طراحی برای Xperia صف: قد بلند و ناچیز است. 1 II به نظر می رسد دقیقا مانند سال گذشته, تلفن, تنها بزرگتر است. این یک مربع کردن تمام شیشه ای سیاه و سفید دال با 6.5-inch screen with 21:9 نسبت ابعاد.

صفحه نمایش OLED اقدامات 3840 x 1644 پیکسل. (Sony خواستار این 4K.) آن را به یک استاندارد 60 هرتز سرعت رفرش یک ناامیدی در یک گوشی از این کلاس. وجود دارد یک "Motion Blur کاهش" گزینه ای است که قرار است به آن را احساس بیشتر شبیه به یک 90Hz نمایش اما آن را نگه ندارد تا به واقعی نرخ تجدید بالا گزینه های مانند سامسونگ کهکشان S20 یا صفحه 4.

بلند جنبه های این گوشی به این معنی است که آن را به طور همزمان راحت تر و بی دست و پا تر به استفاده از. آسان به آن را در یک دست نگه دارید و به شما اجازه دیدن مطالب بیشتر و بدون اسکرول اما به من بدهید تا در هر برنامه ای برای رسیدن به بالا با همان دست بدون توجه خود را گرفتن.

که ارتفاع اضافی نیز به معنی آن استقراء شارژر بی سیم ممکن است قرار داده شده بیش از حد بالا برای برخی از شارژ اسکله. آن را فقط کار می کرد روی تخت اسکله در آزمون. اما در واقع آن کار نمی کند وجود دارد یا به دلیل چیزی است لعنتی لغزنده است. حتی در یک حوض با برخی از grippy لاستیک بر روی آن Xperia 1 II اسلاید درست کردن. در واقع من نظر واحد clattered به طبقه چوب جنگلی بار به اندازه کافی است که آن را در نهایت توسعه یک ترک روی شیشه عقب. سر در گم اگر من می دانم که سقوط آن را انجام داد, اما من می دانم که همه آنها در حدود سه فوت. یک مورد.

که بد شانسی به دلیل قضاوت به نظر می رسد به تنهایی آن را مورد علاقه من تلفن 2020. این تقارن گنجانده شده است.

در مقایسه با آی فون 11 Pro, Xperia 1 II بسیار بلند است.

فراتر از زیبایی شناسی, سونی تلاش کرده است در گذشته به افتراق خود را از گوشی های دیگر. این بار موفق با تعدادی از نادر ویژگی های. این حسگر اثر انگشت است که ظرافت یکپارچه به سمت نصب شده دکمه پاور وجود دارد microSD ذخیره سازی گسترش وجود دارد دوگانه جلوی اسپیکر استریو وجود دارد اختصاص داده شده دکمه دوربین فیزیکی و قدس الاقداس — واقعی وجود دارد جک هدفون.

به دور از بقیه گوشی های هوشمند مبانی آن معمول گل سرسبد Qualcomm Snapdragon 865 پردازنده 8GB RAM و 256 GB از ذخیره سازی IP65/68 گرد و غبار و مقاومت در برابر آب و 4000 mAh. عمر باتری به اندازه کافی برای من از طریق یک بعد از استفاده اساسی. اما اگر شما امیدواریم که برای استفاده از این گوشی به شدت برای هر بازی و یا عکسبرداری و فیلم, طرح با شکوه در اواخر بعد از ظهر.

به طور معمول این است که بخشی که در آن من به خریداران آمریکایی که در $1,200 شما پرداخت اضافی برای 5G مودم است که شما ممکن است نه لزوما بسیار استفاده از. درست است که با Xperia 1 II, فقط سونی نیست را قادر می سازد 5G در همه در ایالات متحده است. درخواست کاربران برای پرداخت بیشتر برای 5G مشکوک سودمند مرا اذیت در گوشی های دیگر, اما درخواست آنها را به پرداخت هزینه برای آن را بدون هر گونه ابزار در بخش Xperia 1 II به نظر می رسد پس از لمس به عنوان گمشده در فضا.

The Sony Xperia 1 II has three camera lenses

نقطه تمام از این Sony Xperia 1 II دوربین سیستم. سونی طولانی ساخته شده محبوب ترین سنسورهای تصویر در داخل گوشی های هوشمند است. آن را نسبتا شرط بندی امن می گویند که شما متعلق به یک گوشی با سونی سنسور در داخل آن است. و در عین حال سونی گوشی های Xperia در طول تاریخ تا به حال ناامید کننده دوربین های خود را.

آن را یک راز با یک نسبتا ساده توضیح: پردازش عکس. به هر دلیلی که سونی هرگز قادر به نگه داشتن سرعت با اپل و گوگل و سامسونگ و یا حتی وان پلاس وقتی که می آید به تبدیل آنچه سنسور به یک عکس بزرگ است.

با استفاده از این دوربین به طور پیش فرض برنامه بر روی Xperia 1 دوم که هنوز در این مورد. تصاویر من از هر سه لنز — به طور منظم از تله و ultrawide همه صالح اما احساس می کنم فقط کمی مرده. آنها بسیار خوب است اما در مقایسه با گوشی های دیگر در کلاس آنها بزرگ نیست. سونی دوربین سیستم نمی درخشید تا زمانی که شما همه چیز را به حالت دستی — در یک کاملا متفاوت از پیش نصب شده نرم افزار دوربین.

وجود دارد یکی دیگر از مجموعه ای از دوربین های با سنسور است که نمی توان آن مرده ساده و اتوماتیک برای دریافت عکس بزرگ: رایج دوربین های dslr و دوربین های بدون آینه. آنها بیشتر از تعهد در کاربر به شکل تنظیمات خود را — اما آنها همچنین می دهد که کاربر کاملا کنترل بیشتری بر آنها.

این مسیری است که Sony با Xperia 1 دوم. به جای مبارزه با از دست دادن محاسباتی عکاسی جنگ در برابر دیگر گوشی های هوشمند سونی است که با در نظر گرفتن بازگشت به مبارزه به چمن خانه خود: آلفا دوربین خط.

این شروع می شود با یک زن 1/1.7-اینچ Exmor RS 12 مگاپیکسلی با سنسور تنظیم در پشت یک لنز زایس در 24mm معادل فاصله کانونی است. سونی بهینه سازی کل دوربین پشته با سرعت بالا, عکاسی: این تمرکز می تواند در 60fps و پشت سر هم شلیک 20fps. آن را نیز قرض بسیار دوست داشتنی قابلیت فوکوس اتوماتیک از آلفا آن دوربین به طور مداوم با تمرکز بر یک انسان یا حتی یک حیوان چشم.

که بسیاری از ویژگی های دوربین بحث — که دقیقا نقطه. جایی که گوگل و اپل خواهد مهمانی شما را با داستان در مورد چگونه دوربین های خود را در فریم های متعدد و سپس ترکیب آنها با افزایش HDR محاسبات سونی می خواهد شما را به تلفن خود را درمان مانند آن را مستقل دوربین بدون آینه.

آن را برای تلفن های موبایل احمقانه اما صرف گنجاندن اختصاصی فیزیکی دکمه شاتر می رود راه طولانی به سوی ساخت این دستگاه بیشتر شبیه به یک دوربین حرفه ای.

Sony’s Photo Pro app uses an interface that’s similar to Sony’s mirrorless Alpha cameras

Sony Photo Pro نرم افزار حتی می رود تا آنجا که به تقلید واقعی از رابط کاربری سونی آلفا دوربین. به عنوان یک دوربین سونی, کاربر, من دوست دارم اما من نیز آگاه است که بسیاری از دوربین سوره آل عمران آن (و یا به جای آنها تنفر منوی سیستم که اغلب نهفته در پشت آن). در هر صورت, آن را بیشتر برای من آشنا تر از بسیاری از دوربین حرفه ای برنامه های من سعی کردم.

هنگامی که شما را به جهش به عکس نرم افزار شما را پیدا کنید که عکسبرداری با اکسپریا 1 II لذت بخش است در راه همان است که تیراندازی در کتابچه راهنمای کامل با دوربین واقعی لذت بخش است. سونی نمی دهد شما کنترل مستقیم بر سرعت شاتر اما شما می توانید کنترل هر چیز دیگری (از جمله ISO, کافی عادلانه ایستاده در پس لنز دیافراگم ثابت است). واحد من تست غیر نهایی نرم افزار خیلی عجیبی آن را شامل نمی خام قابلیت های. همانطور که در حال حاضر آن را عجیب و غریب دست و ما نیاز به ببینید که چگونه سونی وعده داده شده اجرای این نسخهها کار در راه اندازی بعد از آن در ماه جولای است.

مثال متعارف گرفتن تاری حرکت در شب است. حالت شب در گوشی های دیگر نمی خواهد اجازه می دهد شما را به انجام است که به دلیل آنها در حال تلاش برای انجام کاری دیگری: روشن کردن صحنه به طوری که شما می توانید ببینید چه چیزی در آن با وضوح بیشتری. Xperia 1 II به شما می دهد به اندازه کافی کنترل تجربی: شما می توانید نیروی کم و ISO را به نگه داشتن یک سرعت شاتر و نه تولید بیش از حد روشن تصویر.

همان ایده امر به تصویری — در بیشتر قسمت ها. برنامه وجود دارد به نام سینما نرم افزار فراهم می کند که بسیاری از همان ویژگی های ویدئو شما می خواهم انتظار از یک دوربین مستقل. آن را هوشمندانه به شما امکان مقایسه و تطبیق یک دسته از کلیپ های ویدئویی را در یک پروژه به عنوان آنها را به شما شلیک. به جای فقط آزادسازی همه چیز را به رول دوربین خود را willy-nilly, آن اجازه می دهد تا شما فکر می کنم از فیلم های خود را به صورت مجزا پروژه فیلم.

راهنمای روش تنها واقعا با این نسخهها کار بر اصلی 12-سنسور مگاپیکسلی است که با کیفیت بالاتر از هر واید یا تله سنسور. هنگامی که شما به آن می چسبد, شما می توانید عکس ها و فیلم ها هستند که واقعا خیره کننده — اما شما باید برای آن کار می کنند. من معمولا نمی خواهید به کار برای آن زمانی که من با استفاده از یک گوشی هوشمند است.

من آن را عمیق تر در ویدیو بالا اما سرد واقعیت این است که تا آنجا که ما می خواهم به فکر می کنم که گوشی باید جایگزین نیاز به مستقل, دوربین واقعیت این است که آنها همه چیز متفاوت است. فقط به عنوان شما را در انواع مختلف موسیقی با توجه به آنچه دستگاه شما را انتخاب کنید شما می توانید انواع عکس ها بسته به دوربین.

آنچه گوگل نمیفهمد اول (نزدیک پس از اپل و سامسونگ و چند نفر دیگر) است که بهتر است به یک گوشی هوشمند دوربین که خم به گوشی های هوشمند و نقاط قوت نسبت به تلاش برای ساخت یک گوشی هوشمند است که تلاش می کند به تکرار تجربه استفاده از یک دوربین DSLR یا دوربین بدون آینه. روند محاسباتی عکاسی نیست فقط در مورد جبران محدودیت های کوچک سنسور و لنز; آن را ایجاد نوع جدیدی از دوربین است.

Xperia 1 II دوربین اجرا می شود در جهت مخالف است. من واقعا علاقه مند به دیدن چه نوع از ابزار جدید سونی می تواند در اینجا, اما, بیشتر, من آرزو می کنم به طور پیش فرض دوربین تجربه قوی تر بود.

The Xperia 1 II is an elegant device, but it costs much more than many of its competitors

در مقایسه با هر گوشی سونی ساخته شده است قبل از آن بهبود یافته است آنقدر در Xperia 1 دوم است که من نمی تواند کمک کند اما احساس می کنم کمی در مورد آن هیجان زده. که در آن یک بار گوشی اکسپریا تا به حال هیچ افتراق دلایل موجود در حال حاضر آنها در حال تمرکز بر روی یک دوربین جدید را تجربه کنند. که در آن دیگر از گوشی های آندروید را امتحان کنید به طور فزاینده ای محرمانه ترفندها برای رفع آنها عکس, Xperia 1 II به سادگی قرار می دهد کنترل در دست عکاس است.

با وجود همه است که اگر چه من نمی توانم توصیه Xperia 1 II به هر اما بیشتر اختصاص داده شده Sony جهان شیفتگان. بالا $1,200 قیمت با ترکیب عجیب و غریب عدم 5G در ما باعث می شود آن را گیج کننده دستگاه در بهترین حالت. گوشی هایی که در حال حاضر شامل-استاندارد گل سرسبد ویژگی های مانند نرخ تجدید بالا و صفحه نمایش قوی تر خودکار-حالت عکس را می توان برای صدها نفر کمتر است. و اگر شما در حال Sony دوربین جهان شهروند صبر کنید تا ببینید چه آینده Xperia Pro می توانید انجام دهید. (آن را باید HDMI-بنابراین شما می توانید آن را به عنوان مناسب مانیتور بر روی یک دوربین مستقل.)

با Xperia 1 II سونی بالاخره مسیر درست را برای گوشی های هوشمند خود. در حال حاضر آن را فقط نیاز به حرکت کمی بیشتر بدون قطع بیش از قیمت خود را برچسب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن