Fitbit شارژ 4 'smart wake' زنگ و پویا GPS با آخرین نرم افزار به روز رسانی

آخرین به روز رسانی نرم افزار به Fitbit شارژ 4 به دو ارتقاء از جمله پویا GPS و "بیدار هوشمند" گزینه است. اولین

توسط PARINEWS در 22 تیر 1399

آخرین به روز رسانی نرم افزار به Fitbit شارژ 4 به دو ارتقاء از جمله پویا GPS و "بیدار هوشمند" گزینه است. اولین گزارش 9to5Google, ویژگی های جدید در حال حاضر نورد از برای تمام کاربران.

پویا GPS اجازه می دهد تا شما را به اتصال با GPS در گوشی خود را اگر آن را در محدوده ای که ممکن است کمک کند با دقت محل و حفظ Fitbit عمر باتری. اگر تلفن خود را نه به اندازه کافی نزدیک به ردیاب برگرداندن آن به GPS داخلی است که می تواند باتری تخلیه سریع تر است.

Smart Wake از ویژگی های بسیار سرد علاوه بر آن کار خواهد کرد همراه با پوشیدنی خواب ردیاب و تنظیم آلارم برای بیدار کردن شما در زمان شما به احتمال زیاد به احساس بیشتر استراحت. یکی دیگر از گزینه جدید اجازه می دهد تا کاربران را به تصمیم می گیرید که چگونه طولانی روی صفحه نمایش باقی می ماند هنگامی که Fitbit است بیدار شده است.

علاوه بر ویژگی های جدید Fitbit شارژ 4 همچنین دارای Spotify در کنترل هفت روز عمر باتری و دیگر ویژگی های حق بیمه است که با استفاده از توان مادی و معنوی خود را برای ساعت های هوشمند. منتشر شده در اوایل سال جاری به اتهام 4 به فروش می رساند برای $149.95.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن