تار Samsung Galaxy برابر 2 نشت نکات در دوربین ارتقاء و طلا مدل

یک درز و بسیار عکس تار از آنچه به نظر می رسد سامسونگ Galaxy برابر 2 به نظر می رسد آنلاین. تلفن leaker یخ جهان

توسط PARINEWS در 30 تیر 1399

یک درز و بسیار عکس تار از آنچه به نظر می رسد سامسونگ Galaxy برابر 2 به نظر می رسد آنلاین. تلفن leaker یخ جهان منتشر کرده است دو عکس از دستگاه آشکار است که جانشین Galaxy برابر خواهد شد و به احتمال زیاد وارد یک طلا مدل و با برخی از دوربین ارتقاء. روشن نیست که دقیقا چه دوربین آرایه متشکل از در عقب اما شایعات پیشنهاد کرده اند کهکشان برابر 2 اتخاذ خواهد شد همان دوربین به عنوان کهکشان S20 Plus — که شامل 64 مگاپیکسل دوربین تله.

درز تصویر همچنین نشان می دهد که پوشش صفحه نمایش در مقابل Galaxy برابر 2 اما نمی ارائه هر گونه سرنخ که آیا این به روز رسانی شده است. سامسونگ اصلی بریزید تا به حال 4.6 اینچ در جلو صفحه نمایش با comically بزرگ ناهنجاری. برابر اصلی 7.3 اینچ صفحه نمایش تاشو و شایعات وجود دارد این می تواند به افزایش 7.7 اینچ یا 8 اینچ در کهکشان برابر 2.

به طور کلی کهکشان برابر 2 فاکتور شکل به نظر می رسد شبیه به اصلی ، سامسونگ بد بخت Galaxy برابر رنج می برد از یک تعداد دوام مسائل و در نتیجه تاخیر در راه اندازی. شکسته نقد و بررسی دستگاه مجبور سامسونگ به تجدید نظر خود را برابر کهکشان, راه اندازی, اما حتی نسخه بهینه سازی شد و هنوز هم یافت می شود شکننده است.

جدا شایعات نشان می دهد که کهکشان برابر 2 خواهد شد راه اندازی در قیمت ارزان تر نقطه با ذخیره سازی کمتر. مدل اصلی شروع در $1,980 بنابراین هر گونه صرفه جویی در هزینه می تواند کمک به فشار دو صفحه نمایش تاشو دستگاه نسبت به جریان اصلی.

ما ممکن است اطلاعات بیشتر در مورد سامسونگ Galaxy برابر 2 در این شرکت در رویداد مطبوعاتی در آگوست 5th. سامسونگ است که انتظار می رود برای راه اندازی آن سیستم جدید Galaxy Note 20 دستگاه های کهکشان, جوانه زندگی, یک تب S7, قرص کهکشان Watch smartwatch 3 و 5G نسخه از سامسونگ تاشو Z تلنگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن