سامسونگ 5G Galaxy Z تلنگر ممکن است به طور کامل نشان داد در این آخرین نشت

ما می دانستیم که یک 5G نوع از سامسونگ به صورت عمودی تاشو Galaxy Z تلنگر تاشو در راه بود پس از اولین تصاویر درز

توسط PARINEWS در 21 تیر 1399

ما می دانستیم که یک 5G نوع از سامسونگ به صورت عمودی تاشو Galaxy Z تلنگر تاشو در راه بود پس از اولین تصاویر درز کرده در اوایل این ماه. در حال حاضر ما باید یک کل به بیرون درز تصویری و مجموعه ای از شایعات در مورد جدید "سامسونگ Galaxy Z تلنگر 5G" که به نظر می رسد به ترک هیچ چیز به تخیل — و آن را نشان می دهد ممکن است آماده برای سامسونگ, آینده, August 5th, Galaxy Unpacked event.

اساسا به نظر می رسد مانند آن را عملا همان تاشو تلفن اما با یک پردازنده سریعتر و 5G.

بر اساس تلفن leaker Evan Blass' تصویری که نشان می دهد این گوشی از عملا هر زاویه — به نظر می رسد عملا یکسان به نسخه اصلی نسخه LTE که فروش رفت در فوریه 14. تنها تفاوت دیگر از 5G پشتیبانی و جدید "عارف برنز" رنگ با توجه به XDA-توسعه دهندگان حداکثر Weinbach است که آن خواهید بود آه-تا-کمی بلندتر و ضخیم تر می شود و طراحی شده توسط کوالکام جدید Snapdragon 865 Plus تراشه کوچک — تنظیمات bump بیش از Snapdragon 855 به علاوه که در آمد اصلی است.

این تلفن نیز ممکن است به همان اندازه باتری با توجه به Weinbach که باعث می شود ما تعجب که چگونه آن را ممکن است در یک شارژ — اصلی نبود یک باتری قهرمان و در حال حاضر آن را گزارش کرده اند 5G و یک پردازنده سریعتر به قدرت نیز هست.

ارتباطات چینی مرکز صدور گواهینامه TENAA قبلا تائید کرد که گوشی به احتمال زیاد دارای Snapdragon 865 به علاوه چیپ و بی سیم قدرت کنسرسیوم نیز ذکر شده "سامسونگ Galaxy Z تلنگر 5G" به عنوان یک گوشی که پشتیبانی از شارژ بی سیم, بنابراین آن را مانند تلفن های موبایل است که احتمالا با نام و خود را بی سیم شارژر را حفظ خواهد کرد. (شما می توانید با تشکر از MySmartPrice برای لکه بینی هر دو از آن.)

در حالی که 5G ممکن است از ویژگی های شاخص در اینجا 5G گوشی هنوز هم یک راه برای رفتن قبل از آنها طبیعی است. اگر چه 5G می توانید محبوبیت سریع تر و خدمات ابر پاسخ سریعتر — بسته به نوع 5G — وجود دارد بسیاری از مبادلات مانند چقدر 5G گوشی های هزینه و اینکه آیا شما به راحتی قادر به پیدا کردن یک سیگنال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن