چگونه پیش سفارش سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 20

سامسونگ اعلام کرد جدید خود توجه داشته باشید کهکشان 20 و توجه داشته باشید 20 فوق العاده گوشی در آن بسته بندی نش

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

سامسونگ اعلام کرد جدید خود توجه داشته باشید کهکشان 20 و توجه داشته باشید 20 فوق العاده گوشی در آن بسته بندی نشده 2020 رویداد آنلاین. در این مرحله، دیتربوهن واگرا اکنون بررسی کامل خود را از یادداشت بزرگتر 20 اولترا منتشر کرده است. شما می توانید که در اینجا و یا تماشای مولفه های ویدئویی از بررسی بالا. من فقط اینجا هستم تا به شما بگویم که در آن شما می توانید آنها را از قبل سفارش. اوه، و اگه کنجکاو يواشکي ميتوني دو برابر کهکشان جديد رو سفارش بدي، که اول سپتامبر مياد.

هر دو گوشی Note 20 روز جمعه 21 آگوست منتشر می شود و پیش سفارش ها دیگر با شروع پنج شنبه 20 آگوست پذیرفته نمی شود. اگر شما در مورد گرفتن یکی فکر می کردم، مطمئن شوید که شما را از فرصت برای قرار دادن نظم در پیش تا شما می توانید goodies تعریف ی. در زیر، شما همه فروشگاه های حامل و خرده فروشان است که پیش سفارش پذیرش پیدا کنید، همراه با قیمت گذاری خود را.

اول، در اینجا آنچه شما در شرایط مشوق های رایگان همراه با پیش سفارش خود را دریافت کنید.

همه چیز رایگان شما با پیش سفارش دریافت کنید

اگر پیش از سفارش یا توجه داشته باشید 20 یا توجه 20 اولترا قبل از 20 اوت، شما برخی از goodies رایگان با خرید خود را دریافت کنید. خرید 1000 دلار یادداشت 20 به شما یک اعتبار 100 دلاری سامسونگ که می تواند در سایت خود و یا از طریق برنامه فروشگاه سامسونگ بازخرید شود، و می تواند به سمت "بسته نرم افزاری های نوازی شده و انتخاب محصولاتمانند تلویزیون های سامسونگ، کهکشان جوانه زنده، قرص و بیشتر" درآمد کسب کند.

$1,300 توجه داشته باشید 20 آلترا همراه با اعتبار 150 دلار. برای بازخرید اعتبار، شما نیاز به ارائه اثبات خرید خود را از طریق برنامه فروشگاه سامسونگ. (توجه داشته باشید: شما واجد شرایط برای این اعتبار بدون در نظر گرفتن جایی که شما انتخاب می کنید برای خرید یک یادداشت 20 دستگاه سری.)

یکی از آن دسته دسته های دسته بندی شده، در مورد کنجکاو بودید، یک بسته نرم افزاری Xbox Game Pass Ultimate است که شامل PowerA MOGA XP5-X Plus کنترل کننده بازی بلوتوث و اشتراک سه ماهه Game Pass Ultimate است. چاپ خوب ذکر است که اشتراک نهایی پاس بازی تنها در صورتی که شما مشترک جدید کار می کنند، هر چند، یکی از فعلی نیست.

در آخر، اگر شما برای یادداشت 20 یا تبصره 20 اولترا پیش سفارش پیش از رویداد بسته بندی نشده در 5 آگوست رزرو قرار داده باشید، 50 دلار اعتبار اضافی دریافت خواهید کرد که می تواند بر روی محصولات ذکر شده در بالا استفاده شود.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن