Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 و Alanahalli نظرسنجی شماره 41 زمین ردیف: آن است که تنها یک دولت 'نامه' نه 'سفارش', ادعاهای سابق MLA

میسور/Mysuru: تنها دو روز پس از درآمد وزیر R. آشوکا ارائه شده دولت به منظور Mysuru معاون کمیسر در ترک کردن 354

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399

میسور/Mysuru: تنها دو روز پس از درآمد وزیر R. آشوکا ارائه شده دولت به منظور Mysuru معاون کمیسر در ترک کردن 354.29½ هکتار از زمین های تحت Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 و Alanahalli بررسی پلاک 41 که بر روی زمین MUDA (که قبلا CITB) تشکیل شده سیذارتا نگر, J. C. نگر و K. C. نگر از B-خراب طبقه بندی (دولت زمین) سابق MLA M. K. Somashekar ادعا کرده است که چه درآمد وزیر ارائه شده بود تنها یک 'دولت نامه" و نه یک مقام رسمی دولت نظم".

پرداختن مطبوعات در Pathrakarthara Bhavan در اینجا این صبح Somashekar متهم درآمد وزیر R. آشوکا گمراه کننده عمومی با ارائه تنها یک "دولت حرف' و 'دولت نظم" (GO) در مورد ترک کردن زمین گفت: از B-خراب طبقه بندی.

دفاع از آن است که تنها یک دولت نامه (مورخ 14 ژوئیه سال 2020) نوشته شده توسط وزیر (C. Balaram) از درآمد بخش (تخصیص زمین-1) بیان کرد که در مجموع 354.29½ هکتار از زمین های تحت Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli بررسی پلاک 41 مانده است از B-خراب طبقه بندی و توسعه شهری بخش باید اقدامات بیشتری در این راستا

Somashekar سرزنش کشمکش بین BJP MLA S. A. Ramdas و سابق MLC G. Madhusudhan از همان حزب به عنوان دلیلی برای طبقه بندی زمین به عنوان B-خراب که تا به حال تحت فشار قرار دادند بیش از 25 ، 000 ساکنان این پوسته به بسیاری از مشکلات.

با یادآوری تلاش های خود را برای حل این ردیف Somashekar گفت که او تا به حال گرفته دردهای بزرگ در قانع کردن و سپس وزیر Siddharamaiah برای پیدا کردن یک راه حل دائمی به ردیف زیر که کنگره دولت در زمان تصمیم گیری دولت در 3 مارس سال 2018 به ترک زمین از B-خراب طبقه بندی پس از آوردن همان به اطلاع دادگاه عالی.

"من می خواهم که امن رسمی دولت منظور در این موضوع تا به حال مجمع عمومی انتخابات نمی آیند در راه است که من از دست داده است. هیچ چیز وجود دارد برای زمان MLA Ramdas و دیگر BJP رهبران به اعتبار آن که آنها انجام داده اند کمی به حل طولانی مدت ردیف" او نگهداری می شود.

او تصریح کرد که آشوکا به حال تنها ارائه یک دولت نامه و نه یک دولت سفارش (رفتن) که مردم باید درک کنند. او در ادامه گفت که نوشتن به توسعه شهری وزیر Byrathi Basavaraj به دریافت بدون ابهام و روشن منظور دولت (GO) در ترک کردن زمین گفت: از B-خراب طبقه بندی و همچنین کارگردانی MUDA را پس از آن اقدامات لازم برای صدور اسناد زمین های مربوط به سایت و دیگر خواص فرود آمد در پوسته و در نتیجه به ارمغان بیاورد واقعی امداد رسانی به ساکنان.

ادامه سخنرانی دراز وشدیداللحن در MLA Ramdas سابق MLA متهم او را از آوردن هر گونه منابع مالی برای توسعه این حوزه. او در ادامه ادعا شده که Ramdas بود و به دروغ ادعا اعتباری برای توسعه کار می کند و پروژه های او (Somashekar) انجام شده بود زمانی که او MLA. شهرستان کنگره رئیس جمهور R. Murthy, رهبران H. A. Venkatesh و سونیل شد و در حال حاضر در مطبوعات دیدار خواهد کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن