شهر میسورو تمیزترین شهر متوسط هند است

ایندوره تمیزترین تگ شهر را برای سال چهارم در یک ردیف حفظ می کند؛ کیسه های surat نقطه دوم، ناوی بمبئی رتبه سومم

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399
  • ایندوره تمیزترین تگ شهر را برای سال چهارم در یک ردیف حفظ می کند؛ کیسه های surat نقطه دوم، ناوی بمبئی رتبه سوم
  • میسورو در رده جمعیتی ۳ تا ۱۰ لاک قرار گرفت؛ Hunsur, K.R. Nagar, Periyapatna, H.D. Kote too bag awards

*میسورو/دهلینو: دولت اتحادیه این ظهر نتایج بررسی سالانه Swachh Survekshan 2020 تمیزی، سواچ سوروکشان ۲۰۲۰ و ایندره را یک بار دیگر به عنوان پاک ترین شهر هند، نقطه ٔ بالایی را حفظ کرد. ایندور چهارمین بار در یک ردیف، سورات گجرات در نقطه دوم و ناوی بمبئی ماهاراشترا در سوم یکم را با خود به گل می زد.

میسورو جایزه تمیزترین شهر متوسط هند را برای براکت جمعیتی ۳ تا ۱۰ لاک دریافت کرد. Mysuru برنده جایزه پاک ترین شهر هند در دو نسخه اول این نظرسنجی در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ شده بود، در حالی که ایندورا برای چهار سال متوالی (۲۰۱۷، ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰) مقام برتر را حفظ کرده است.

•این ششمین نسخه از این نظرسنجی است که توسط نخست وزیر نارندرا مودی در ژانویه ۲۰۱۵ معرفی شد. فهرست عملاً توسط وزیر مسکن اتحادیه هااعمپ سینگ پوری به نام نخست وزیر نارندرا مودی منتشر شد. در میسورو، این رویداد مجازی در کاخ میسور سازماندهی شد.

وزیر هارگریپ سینگ پورگفت: «من چند سال پیش به همراه یکی از اعضای یک هیئت ژاپنی به ایندره سفر کردم. وقتی به شهر رسیدیم، دیدم ژاپنی ها به مکان های مختلف در ایندوره می رفتند. ازش پرسيدم داري چيکار ميکني؟ او گفت :'من سعی می کردم برای پیدا کردن کثیف، اما نمی تواند.. فکر نمی کنم که هیچ شهادت بزرگتری برای دستیابی به شهر وجود داشته باشد." او این را به شیوراج سینگ چوهان پس از ایندر هیکل برنده جایزه گفت.

ماديا پرادش رئيس وزير شيوراج سينگ چوهان در اين بار با تبريک به مردم ايندورا گفت که اين شهر اين بار چهار ضربه وارد کرده و مطمئنا در آينده يک ضربه شش خواهد زد. Varanasi adjudged 'بهترین شهر گانگا' در بررسی تمیزی دولت مرکزی بود. وزیر هاریپ سینگ پورى با افراد ذینفع انتخاب شده، سواچهاگرهای (جنگجویان پاک هند)، و صفای کارمیس (کارگران بهداشت) تحت مأموریت سواچ بهارات-شهری (SBM-U) از نقاط مختلف کشور از طریق ویدئو کنفرانس تعامل داشت.

Swachh Survekshan 2020 را پوشش می دهد 4,242 شهرستانها, 62 تخته کانتون و 92 شهرستان گانگا. این نظرسنجی در 28 روز انجام شد. در مجموع 1.9 کروور شهروندان در سراسر 4242 شهر کشور در این نظرسنجی شرکت کردند. میسورو در میان ۲۵ بدن محلی شهری برتر با بیش از ۱ جمعیت لخ رتبه پنجم را به خود گرفته است. اولین مکان در اینجا دوباره توسط ایندوره و به دنبال آن سورات، ناوی بمبئی و امبیکاپور چمدون شد.

در سطح ملی کلی – بالای ۴۰ جمعیت لاخ – بروهات بنگالورو ماهاناگرا پاپیک (BBMP) بهترین شهر مگا پایدار خود را کیسه دار کرده است. در منطقه جنوبی زیر پرانتز ۵۰۰۰۰ تا ۱ جمعیت لاخ، هونسور به عنوان بهترین شهر در بازخورد شهروندان مورد قضاوت قرار گرفت. Ramanagara bagged the Best City Award in Innovation and Best Practices (population of 50,000 to 1 lakh) in South Zone.

K.R. Nagar در نظر گرفته شد جنوب منطقه بهترین شهر در بازخورد شهروند تحت رده جمعیتی 25،000 به 50،000. در رده جمعیتی کمتر از ۲۵۰۰۰ نفر، H.D.Kote در بازخورد شهروند بهترین شهر مورد قضاوت قرار گرفت. شورای شهری شهر Periyapatna در منطقه جنوبی تمیزترین شهر تحت رده جمعیتی کمتر از 25،000 مورد قضاوت قرار گرفت.

سواچ سوروکشان به معنای نظارت بر اجرای سواچ بهارات ابهیان است که در ۲ اکتبر ۲۰۱۴، صد و پنجاهمین سالگرد تولد ماهاتما گاندی راه اندازی شد. •این نظرسنجی توسط دولت با هدف ایجاد مشارکت در مقیاس بزرگ در سواچ بهارات آبهیان معرفی شد. همچنین هدف آن این است که روحیه رقابت سالم در میان شهرها را به سوی تبدیل شدن به تمیزترین شهرهای هند.

مراسم مجازی در کاخ میوسر برگزار شد و بیش از نه پوراکارمیکاس از جمله منجول و نانجونداسومی که برای تعامل با وزیر انتخاب شده بودند در ردیف اول نشسته بودند. با اعلام جایزه میسورو، شرکت کنندگان و پوراکارمیکاس این خبر را تشویق کردند.

در این مجلس بیش از ۲۰ کورپورتور شامل شهردار سابق ایوب خان، ام یو ساببایا، گوپی، پرما شنکارگوودا و شیواکومار حضور داشته اند. MCC کمیسیونر اضافی N.M. Shashikumar، شرکت بهداشت و درمان افسران دکتر D.G. Nagaraju و دکتر Jayanth نیز در این برنامه حضور داشته اند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن