Kodagu صدر دولت در انجام COVID آزمون در هر یک میلیون جمعیت

مدیکری: Kodagu منطقه را در صدر جدول در دولت در این آزمایش برابر COVID-19 ازای هر یک میلیون نفر جمعیت در 10 روز

توسط PARINEWS در 14 تیر 1399

مدیکری: Kodagu منطقه را در صدر جدول در دولت در این آزمایش برابر COVID-19 ازای هر یک میلیون نفر جمعیت در 10 روز گذشته. منطقه را 4,539 آزمون در هر یک میلیون جمعیت است که بیش از بنگلور شهری و Mysuru که گزارش داده اند که یک افزایش بزرگ در موارد بیش از چند روز گذشته.

منطقه مقامات دولت گفت: Kodagu شد رایگان از ویروس برای مدت زمان طولانی پس از اولین مورد گزارش شده در مارس 19. دولت های منطقه را تلاش برای نگه داشتن Kodagu امن از COVID-19 به صورت مستمر 28 روز شد مورد ستایش قرار داد توسط اتحادیه وزارت بهداشت.

موارد افزایش از ماه ژوئن رسید. تا ژوئن 21, منطقه تا به حال تنها سه مورد است اما این موارد در حال حاضر افزایش یافته است و در حال نشان دادن یک افزایش در هر روز است. مقامات را به شدت تست برای مبارزه با عفونت و جلوگیری از گسترش آن در جامعه است.

Kalaburagi می ایستد در نقطه دوم با 4,478 آزمون در هر میلیون و بنگلور شهری را 4,091 آزمون در هر میلیون نفر در 10 روز گذشته با توجه به آمار ارائه شده توسط دولت COVID-19 اتاق جنگ.

Mysuru که تا به حال یک بار در صدر دولت در حال حاضر تست 1,605 فتح هر میلیون و Chamarajanagar, 1,289 در هر میلیون نفر است. تا همین اواخر Chamarajanagar تنها منطقه در دولت بود که از COVID-19 شد و به عنوان "سبز" منطقه برای نگه داشتن جمعیت آن امن از سرایت چنین مدت زمان طولانی.

در حال حاضر این موارد مشخصی وجود دارد بیش از حد و عبور کرده اند 50-علامت وادار کردن دولت را در اقدامات مختلف به این عفونت شامل رای دادن. دولت های منطقه بسته شده است مرز, Tamil Nadu ممنوعیت فضایی و ترافیک انسانی.

دولت بر اساس یک گزارش Hanur Tahsildar دستور بسته شدن Palar, Nala جاده و Ardhanaripura دروازه به تامیل نادو به عنوان آن را متصل به هر دو سالم و ساییده شدن منطقه. درآمد و جنگل مقامات وزارت نیز بسته شده جاده ها اتصال کریشنگیری منطقه از طریق Hogenakkal. گفته شد که کارگران مهاجر بودند نوردی را از طریق جنگل برای رسیدن به روستاهای خود در کللگل و Hanur taluks.

آزمون در هر میلیون نفر در دیگر ولسوالی ها: Yadgir 2,889; Ramanagaram 2,715; Davanagere 2,704; Chikkamagalur 1,837; Dakshina کانادا 1,740; Ballari 1,228; مندیا 1,141 و حسن 897.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب