'ممنوعیت مشروب فروش تا مستند به پایان می رسد'

KPCC زنان بال به فایل پیل روز دوشنبهسیاه پوشیدن ماسک و پلاکارد و برگزاری آنها به مرحله نمادین اعتراض میسور/Mys

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399
  • KPCC زنان بال به فایل پیل روز دوشنبه
  • سیاه پوشیدن ماسک و پلاکارد و برگزاری آنها به مرحله نمادین اعتراض

میسور/Mysuru: زنان بال از کارناتاکا پرادش کنگره کمیته (KPCC) به دنبال ممنوعیت مشروب فروش تا این مستند به پایان می رسد.

پرداختن مطبوعات در کنگره دفتر در نزدیکی شهر ایستگاه راه آهن این ظهر KPCC زنان جناح رئیس جمهور دکتر Pushpa Amarnath گفت که او خواهد شد پر کردن منافع عمومی دادخواهی (PIL) در دادگاه در این باره در روز دوشنبه.

هر چند COVID-19 مورد بود افزایش روز به روز در دولت, دولت, دولت مجاز به فروش مشروب فقط برای پر کردن خزانه دولت, او گفت:, و اضافه کرد که مشتریان در بسیاری از مغازه مشروب نمی شد حفظ فاصله اجتماعی و مورد سوال که آیا این ویروس نمی خواهد آنها را تحت تاثیر قرار.

حاکی از این است که دولت نیز با توجه به اجازه فروش مشروبات الکلی در رستورانها و بارها دکتر Pushpa Amarnath گفت که آن را بسیار بد تاثیر بر طبقه متوسط و خانواده های فقیر که در حال حاضر رنج می برند و بدون شغل.

اجازه می دهد مشروب فروش را تنها بدتر شدن خانواده هایی که در حال حاضر به گرفتن وام برای خرید مواد غذایی و دیگر کالاهای اساسی, او گفت:. مرد اعضای چنین خانواده در حال حاضر افراط در حمایت از زیور آلات طلا از خانواده خود را برای خرید مشروب که می تواند منجر به بیشتر اختلالات در بسیاری از خانواده ها از او مشاهده شده است.

زنان رهبران کنگره به رهبری KPCC زنان جناح رئیس جمهور دکتر Pushpa Amarnath برگزاری نمادین در اعتراض به کنگره این ظهر. شهرستان کنگره رئیس جمهور R. Murthy, شهردار سابق T. B. Chikkanna کنگره رهبر راجو و دیگران به آنها پیوست.

کنگره زنان اعضای ابراز نارضایتی خود را با پوشیدن سیاه, ماسک های صورت و همچنین صحنه یک اعتراض نمادین با برگزاری پلاکارد در خارج از کنگره ،

شهرستان کنگره زنان بال جمهور Pushpalatha T. B. Chikkanna روستایی رئیس جمهور Latha Siddashetty شهردار سابق Pushpalatha Jagannath معاون سابق شهردار Pushpavalli و دیگران حاضر بودند در مطبوعات دیدار خواهد کرد.

شهرستان کنگره رئیس جمهور R. Murthy, شهردار سابق T. B. Chikkanna کنگره رهبر راجو و دیگران در زمان نمادین اعتراض.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن