اینترنت بایگانی هشدار به کاربران در مورد افشا و خنثی 'زامبی' coronavirus اطلاعات غلط

اینترنت بایگانی هشدار به کاربران زمانی که آنها به کلیک بر روی برخی از داستان است که افشا و خنثی شد و یا گرفته

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

اینترنت بایگانی هشدار به کاربران زمانی که آنها به کلیک بر روی برخی از داستان است که افشا و خنثی شد و یا گرفته شده را در وب زنده, گزارش زیر که مردم يثرب coronavirus اطلاعات از طریق آن Wayback Machine.

به عنوان NBC reporter هویج Zadrozny اشاره کرد در توییتر, سایت شامل روشن بنر در یک رسانه محبوب پست که حذف شد به عنوان اطلاعات غلط. آن تصویری بایگانی نیز ایجاد اصطکاک با ساخت کاربران به سیستم وارد شوید برای دیدن برخی از فیلم ها حاوی اطلاعات نادرست مانند یک اعلان مجدد نسخه از توطئه مستند Plandemic. این فیلم همچنین شامل نظرات انتقادی از Wayback Machine مدیر Mark Graham که توصیف هشدار به Zadrozny به عنوان مثال از "اهمیت و ارزش بافت در آرشیو."

A post removed from Medium for making unsubstantiated claims about COVID-19, with a warning label.

آرشیو اینترنت را فراهم می کند یک منبع ارزشمند برای آشنایی با اینترنت. در سال 2017, آن همکاری با واقعیت-چک کردن سازمان برای اولین بار پیش نویس اخبار استفاده می شود که این Wayback Machine به منظور بررسی اطلاعات آنلاین. و آن را با تجربه annotating اطلاعات غلط در آن تلویزیون بایگانی. در ماه آوریل این محقق جوآن داناون استدلال در MIT Technology Review که بایگانی شد سهوا کمک به گسترش جعلی داستان در مورد رمان coronavirus چرا که کاربران می تواند در پیدا کردن و به اشتراک گذاری نسخه آرشیو شده از صفحات (دوبله "زامبی محتوا") است که ممنوع شده است و یا حذف شده توسط سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

این روشن نیست که چگونه موثر این هشدارها خواهد بود. وب سایت سیستم عامل هنوز اندازه گیری زمانی که محتوای هشدار می تواند کمک به مردم برای جلوگیری از اطلاعات نادرست و زمانی که آنها ممکن است جرقه یک واکنش در میان کاربرانی که نمی اعتماد, منابع رسمی. وجود دارد دیگر وب ذخیره سایت هایی که اجازه دهید مردم در حفظ و به اشتراک گذاری حذف محتوا. در اینترنت بایگانی, طرفداران از یک ویدئو می توانید ترک بررسی درخشان که نشستن در کنار و یا بالای گراهام واقعیت-بررسی کنید. اما این تغییرات نشان می دهد که اینترنت بایگانی رسما شناخت coronavirus اطلاعات غلط به عنوان یک مشکل و به دنبال راه هایی برای کاهش آن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن