UG, PG امتحانات لغو شده; تنها امتحانات نهایی در ماه سپتامبر

بنگلور: در کارناتاکا دولت لغو تمام میانی امتحانات دانشگاه و کالج در نظر گرفتن افزایش COVID-19 موارد در دولت اس

توسط PARINEWS در 22 تیر 1399

بنگلور: در کارناتاکا دولت لغو تمام میانی امتحانات دانشگاه و کالج در نظر گرفتن افزایش COVID-19 موارد در دولت است. فارغ التحصیلی بعد از امتحانات فارغ التحصیلی انجام خواهد شد تنها برای فاینال ترم دانش آموزان است. همه متوسط ترم دانش آموزان به جز پزشکی دانش آموزان ترویج شود.

همه متوسط ترم دانش آموزان به دنبال یک مدرک (کارشناسی B. Sc., B.Com., و غیره.), پس از فارغ التحصیلی دوره های آموزشی (کارشناسی ارشد M. Sc.) از جمله مهندسی و دیپلم را ترویج می شود بدون آزمون. اما هیچ امداد تمدید خواهد شد برای نهایی sem دانش آموزان است.

برای امتحانات نهایی دانش آموزان سال خواهد بود انجام شده قبل از پایان ماه سپتامبر سال 2020 به عنوان در هر دانشگاه کمک کمیسیون (UGC) دستورالعمل. فرماندار ایالت کارناتاکا نیز مورد تایید این تصمیم است. این دولت است که تصمیم به لغو SSLC و دوم PUC امتحانات 2020, لغو امتحانات به صورت متوسط دانشجويان دانشگاه.

تصویب و ترویج

معاون وزیر Dr. C. N. Ashwath Narayan گفت: "COVID-19 دارای اختلال در سیستم آموزش و پرورش – کلاس نمی تواند برگزار شد ، آموزش آنلاین معرفی شده در این مستند را دریافت کرده است خوب پاسخ و دولت بی درنگ تلاش خود را برای رسیدن به آخرین فرد در زنجیره. در میان این دولت mulled در انجام آفلاین کلاس ها و امتحانات بیش از حد, اما با توجه به افزایش ویروسی گسترش آن افکار شده اند کاهش یافته است و این تصمیم گرفته شده است به تصویب و ترویج همه میانی ترم دانش آموزان است. دانشگاه ها شده اند رندانه برای انجام معاینات برای همه آخر سال/ترم دانش آموزان است."

ارزیابی جامع

او افزود: "متوسط ترم دانش آموزان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بر اساس یک ارزیابی جامع طرح داخلی با ارزیابی علائم و سال گذشته / ترم علائم در نظر گرفته شده در یک 50:50 درجه. برای دانش آموزان در ترم اول/سال ارزیابی خواهد شد به طور کامل بر اساس ارزیابی درونی علائم. اگر دانش آموزان احساس خود را بهتر نمرات مقررات خواهد بود ساخته شده برای آنها به صورت امتحانات در طول ترم بعدی و دانش آموزانی که موفق برای موفقیت در ارزیابی جامع روند باید صورت برای امتحانات مربوطه افراد در طول ترم بعدی. جمع شدن افراد خواهد شد مجاز به حمل بیش از به عنوان به خوبی."

شرکت ارزیابی

صحبت کردن در مورد منطق پشت انجام امتحانات نهایی ترم Dy.سانتی متر و گفت: "ترم آخر امتحانات انجام خواهد شد با توجه, با توجه به تحصيلی دانشجويان ارزیابی و آینده خود زندگی می کند. علمی بررسی فرم اصلی از نظام آموزش عالی و از این رو عملکرد تحصيلی دانش آموزان باید در نظر گرفته شود. شرکت های بیش از حد را پایه ارزیابی های خود را در یک فرد علمی دانشجویی تعالی و نمرات او/او امن است. نتیجه آن خواهد بود سوق دادن دانش آموزان به خطر در آینده اگر امتحانات نمی شد انجام شده در حال حاضر. در این راستا همه دانشگاه مطلع شده است برای ایجاد ترتیبات مناسب برای انجام امتحانات نهایی."

دولت نیز تصمیم به برگزاری کلاس های آنلاین برای سال تحصیلی 2020-21 از سپتامبر. 1, 2020, و آفلاین کلاس از اکتبر. 1 در سال 2020 است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن