Facebook را Giphy کسب برای تلفن های موبایل آنتی تراست آلارم در کنگره

یک گروه دو حزبی از سناتورهای صدایی ضد تراست اجرای زنگ جمعه بیش از Facebook به تازگی اعلام کرد کسب Giphy یک GIF

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399

یک گروه دو حزبی از سناتورهای صدایی ضد تراست اجرای زنگ جمعه بیش از Facebook به تازگی اعلام کرد کسب Giphy یک GIF-ساخت و های وب سایت.

روز جمعه Facebook اعلام کرد که می خواهد به دست آوردن Giphy برای گزارش قیمت 400 میلیون دلار است. Giphy یکی از بزرگترین سایت های GIF در اینترنت و رسانه های اجتماعی و خدمات پیام رسانی مانند توییتر آتش زنه شل و iMessage در حال حاضر Giphy یکپارچه به برنامه های خود را.

در جمعه, وبلاگ, پست, Facebook گفت که نیمی از Giphy ترافیک می آید از Facebook نرم افزار و gif سایت خواهد بود نورد به Instagram یک Facebook متعلق به محصول. در همان پست Facebook پیشنهاد کرد که Giphy هسته تابع به عنوان یک GIF-به اشتراک گذاری برنامه در سراسر رسانه های اجتماعی نمی خواهد تغییر و توسعه دهندگان خواهد "همچنان به همان دسترسی" به خدمات آن است.

هنوز که تعهد نشده آرام رشد کر congresspeople نگران بیش از پتانسیل ضد رقابتی رفتار از Facebook. در اظهارات جمعه, جمهوری خواه ایالت جاش هاولی (R-MO) و دموکرات سنسور. الیزابت وارن (D-MA) و ctq (D-MN) تردید کرد.

"Facebook نگه می دارد به دنبال راه های بیشتری را به ما داده" هالی در بیانیه ای گفت به آستانه. "فقط مانند گوگل خریداری DoubleClick به دلیل حضور گسترده در اینترنت و توانایی برای جمع آوری اطلاعات Facebook می خواهد Giphy پس از آن می تواند جمع آوری داده و حتی بیشتر بر ما. Facebook نباید از دستیابی به هر گونه شرکت ها در حالی که آن را تحت تحقیقات آنتی تراست برای گذشته خود را خرید."

در طول چند هفته گذشته دموکرات ها مانند Warren Klobuchar پارچه مبلی. Alexandria Ocasio-کورتز (D-NY) و تشکر. دیوید Cicilline (D-RI) نامیده می شود برای افزایش نظارت بر شرکت های بزرگ ادغام میان رمان coronavirus بیماری همه گیر. وارن و Ocasio-کورتز اعلام کرد قصد دارد به معرفی "همه گیر ضد انحصار عمل" که تحمیل یک مهلت قانونی برای بزرگ ادغام تا زمانی که کمیسیون تجارت فدرال "تعیین می کند که کسب و کارهای کوچک به کارگران و مصرف کنندگان" شد "دیگر تحت شدید مالی پریشانی."

در بیانیه ای جمعه وارن سخنگوی تحت فشار قرار دادند برای تصویب این لایحه در Facebook را Giphy خرید. "Facebook را اکتساب است و در عین حال مثال دیگری از یک غول شرکت با استفاده از همه گیر برای تحکیم بیشتر قدرت - این بار یک شرکت با سابقه نقض حریم خصوصی به دست آوردن کنترل بیشتر بر ارتباطات آنلاین" وارن سخنگوی گفت.

در اوایل این هفته Klobuchar امضا بر روی یک نامه با وارن و Cicilline به فدرال رزرو و وزارت خزانه داری درخواست که آنها توقف همه ادغام بین شرکت های بزرگ که دریافت "کمک مالی" بودجه از کنگره coronavirus امداد بسته است. Klobuchar گفت: در بیانیه روز جمعه که "وزارت دادگستری و یا کمیسیون تجارت فدرال باید این تحقیق پیشنهاد می کند."

Klobuchar ادامه داد: "بسیاری از شرکت ها از جمله برخی از Facebook را رقبای تکیه بر Giphy کتابخانه اشتراک گذاری محتوا و خدمات دیگر, بنابراین من خیلی نگران این پیشنهاد خرید."

جمهوری خواهان را تا حد زیادی تحت فشار قرار دادند پشت دموکراتها خواستار ادغام توقف. در نامه ای در اوایل این هفته خواهان خواسته وزارت دادگستری و FTC به رد هر گونه تغییرات به ضد تراست در طول اجرای این بیماری همه گیر. "متاسفانه این ایده ها بخشی از سوسیالیسم نهفته در آغوش گرفت و توسط بسیاری از مدرن و دموکرات ها که نشان دهنده یک تهدید وجودی برای امریکا و اقتصادی برتری" جمهوریخواهان نوشت.

ماکان Delrahim وزارت دادگستری را بالا ضد تراست مجری گفت CNBC جمعه که در آن خواهد بود "غلط فقط به بلوک تمام تلاش برای معاملات است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن