COVID-19: شماره 10 تأیید می کند که آنها مهمانی های کریسمس را ترتیب خواهند داد، زیرا نخست وزیر می گوید که فصل تعطیلات "باید تا آنجا که ممکن است آرام بگذرد" | اخبار سیاسی

[ad_1] داونینگ استریت تایید کرده است که "رویدادهای شخصی" مانند مهمانی ها قبل از فصل تعطیلات برگ

توسط PARINEWS در 13 آذر 1400
[ad_1]

داونینگ استریت تایید کرده است که "رویدادهای شخصی" مانند مهمانی ها قبل از فصل تعطیلات برگزار می شود، زیرا بوریس جانسون گفت که معتقد است "کریسمس باید تا حد امکان عادی باشد".

سخنگوی شماره 10 گفت که جشن های اسکای نیوز در وایت هال در آستانه برگزار خواهد شد کریسمس با وجود ترس از Omicron نوع COVID-19.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: همانطور که نخست وزیر قبلاً گفته بود، این رویدادها در چارچوب آخرین دستورالعمل ها است و ما نمی خواهیم مردم آن را لغو کنند.

مردم در حال گشت و گذار در بازار کریسمس در ناتینگهام، شهری که هفته گذشته یکی از دو مورد از نوع Omicron کووید-19 شناسایی شد.
تصویر: از انگلیسی ها خواسته شد که "آرام بمانند و به برنامه های کریسمس خود ادامه دهند".

اولیور داودن، رئیس محافظه کار، از بریتانیایی ها خواست "آرامش را حفظ کنند و به برنامه های کریسمس خود ادامه دهند".

این درحالی است که انتظار می‌رود تعداد موارد تایید شده Omicron در بریتانیا به شدت افزایش یابد و پس از اینکه دولت ایرلند محدودیت‌های جدیدی را برای ویروس کرونا برای فصل تعطیلات اعمال کرد، از جمله محدودیت‌هایی در تعداد خانواده‌هایی که مجاز به مخلوط شدن در داخل خانه، بازدید از ورزش‌های بزرگ و رویدادهای فرهنگی و بازگشت سرویس میز به مهمان نوازی.

به‌روزرسانی‌های COVID-19 از بریتانیا و سراسر جهان به صورت زنده

یک منبع به اسکای نیوز تأیید کرد که به‌زودی به‌روزرسانی رسمی داده‌های آژانس امنیت سلامت بریتانیا (UKHSA) ارائه خواهد شد و تعداد کل بریتانیا «کمتر از» 66 نخواهد بود.

در همین حال، طبق گزارش اداره ملی آمار (ONS)، انتظار می‌رود که از هر 60 نفر یک نفر در هفته 27 نوامبر به ویروس کرونا مبتلا شود.

آخرین آمار زمانی منتشر شد که آقای داودن به اسکای نیوز گفت که مردم باید همچنان به میخانه ها بروند و در رستوران ها غذا بخورند. فصل تعطیلی.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

نخست وزیر در مهمانی های کریسمس انگشت شست خود را تکان می دهد

رئیس حزب محافظه کار گفت که دولت اقدام «کافی» علیه آن انجام داده است Omicron تا کنون و اینکه نیازی به لغو برنامه های تعطیلات توسط مردم نیست.

آقای داودن گفت: "پیام به مردم بسیار ساده است، و آن این است که آرام باشید، به برنامه های کریسمس خود ادامه دهید."

ما محدودیت های لازم را تعیین کرده ایم، اما همچنین آرامش خود را حفظ کرده و ادامه می دهیم.

اما بسیاری از آنها به میل خود رویدادهای تعطیلات را لغو می کنند و سوپرمارکت Sainsbury اخیراً از همکارانش خواسته است که جشن های کریسمس خود را به تعویق بیندازند زیرا می ترسند گزینه جدید منجر به غیبت کارکنان در طول فصل تعطیلات شود.

دانشمندان نگران این هستند که نسخه جدید Omicron نسبت به سایر گونه‌های ویروس بیشتر قابل انتقال باشد یا از ایمنی موجود فرار کند.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

کووید: 1 از 60 در انگلیس مثبت است

دولت در واکنش به این اقدام، پوشیدن ماسک را در برخی از نقاط انگلیس مجدداً معرفی کرد و در عین حال قوانین خود انزوا و محدودیت‌های سفر را تشدید کرد.

با این حال، در روزهای اخیر، گزارش‌های متفاوتی از سوی وزرای دولت و مقامات بهداشت عمومی در مورد اینکه جشن‌ها، از جمله جشن‌های کریسمس، امسال باید چگونه باشد، منتشر شده است.

این موضوع انتقاد صنعت مهمان نوازی را به همراه داشته است که از لغو برخی از مهمانی های کریسمس خبر داده است.

نخست وزیر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران بار دیگر تاکید کرد که جشن ها باید طبق برنامه پیش برود و مقامات داونینگ استریت قوانین را در جشن های کریسمس ادعایی در طول محدودیت های ویروس کرونا در سال گذشته زیر پا نگذاشتند.

آقای جانسون گفت: «آنچه که من در تمام مدت زمانی که این موضوع مطرح شد گفته‌ام این است که درست نیست، ما همیشه دستورالعمل‌ها را دنبال می‌کنیم و همچنان از دستورالعمل‌ها پیروی می‌کنیم.

09/12/2020.  لندن، انگلستان.  نخست وزیر بوریس جانسون عازم PMQ می شود.  خیابان داونینگ 10.  عکس پیپا فاولز / خیابان داونینگ پلاک 10
تصویر: نخست وزیر بار دیگر تاکید کرد که کارکنان داونینگ استریت کریسمس گذشته قوانین را زیر پا نگذاشتند

"و در مورد جشن های کریسمس، متوجه شدم که سر و صدای زیادی در مورد آن به وجود آمده است، مردم نگران هستند که جشن های کریسمس خود را لغو کنند.

این درست نیست، ما این را نمی گوییم و نمی گوییم که برنامه های کریسمس باید لغو شود.

"من قویا معتقدم که بچه ها باید به مدرسه بروند و همچنین فکر می کنم کریسمس باید تا حد امکان عادی باشد.

"آنچه ما در تلاش هستیم انجام دهیم مقابله با نوع Omicron است، و این به معنای اتخاذ برخی اقدامات سختگیرانه در مرز، و همچنین برخی اقدامات برای اطمینان از منزوی شدن افراد در صورت تماس با یک مورد Omicron است."

"علاوه بر این، ما در حال افزایش اقدامات برای ماسک هستیم. و این یک رویکرد متعادل و متناسب با Omicron است، در حالی که ما منتظریم تا دقیقاً خطری را که ایجاد می کند به پایان برسانیم.

اما نکته کلیدی، هر خطری که Omicron ممکن است ایجاد کند یا ممکن است نداشته باشد، واکسن همیشه بهترین دفاع شما خواهد بود.

آقای داودن نیز نخست وزیر را تکرار کرد و گفت که مردم نباید از برنامه های موجود خود دست بکشند.

او افزود: «ما توصیه‌ها را در مورد افراد درگیر در مهمان‌نوازی تغییر نداده‌ایم - به طوری که آنها به میخانه‌ها، رستوران‌ها و غیره بروند.

و من در واقع فکر می‌کنم که اکثر میخانه‌ها و رستوران‌ها تا همین اواخر در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند، و ما مردم را از انجام این کار منصرف نمی‌کنیم.»

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

اگر معقول باشد مردم می توانند دوباره از کریسمس لذت ببرند - پروفسور

آقای داودن بعداً فاش کرد که محافظه کاران جشن کریسمس برنامه ریزی شده را خودشان برگزار می کردند.

او به صبحانه بی‌بی‌سی گفت: «من فکر می‌کنم یک حزب سیاسی از حزب محافظه‌کار وجود دارد، مثلاً یک جشن کریسمس، فکر می‌کنم هنوز برنامه‌ریزی شده است، و من قصد ندارم آن را به عنوان رئیس حزب محافظه‌کار لغو کنم».

این فقط یک گردهمایی معمولی کریسمس از کارکنانی خواهد بود که در لندن هستند، ما در لیدز نیز کارمندان داریم و کاملاً مطابق با قوانین است و من از مردم می‌خواهم که آرام بمانند و به برنامه‌های خود ادامه دهند.

ما هم برنامه‌هایمان را تغییر نمی‌دهیم. البته اگر شرایط تغییر کند و قوانین نیاز به به‌روزرسانی داشته باشند، قوانین را به همین صورت رعایت می‌کنیم.»

آنجلا رینور، معاون رهبر حزب کارگر فاش کرده است که بررسی تجمعات کریسمس این حزب به این تصمیم منجر شده است که تجمع بزرگ پارلمانی دیگر برگزار نخواهد شد.

با این حال، او افزود: «ما به وضوح اعلام کرده‌ایم که فکر نمی‌کنیم مردم باید تجمعات کریسمس خود را لغو کنند.

اما ما فکر می‌کنیم که دولت باید به مردم توصیه‌های روشنی بدهد که چه کاری انجام دهند.»

البته، سایر رویدادهای جشن کارگری هنوز برنامه ریزی شده است.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

Starmer از مهمانی های کریسمس "هوشمند" پشتیبانی می کند

آقای داودن در مصاحبه با اسکای نیوز افزود که پاسخ دولت به Omicron "در این مرحله کافی است".

او گفت که «مطمئن است که بریتانیایی‌ها می‌توانند کریسمس بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشند»، اگرچه از مردم خواست در صورت درخواست، واکسن کووید را تقویت کنند.

«تمام توصیه های ما بر اساس شواهد علمی و در واقع بر اساس پزشک ارشد است [Professor Chris Whitty] و مشاور ارشد علمی [Sir Patrick Vallance] آنها در کابینه بودند و ما در کابینه بودیم که اوایل این هفته درباره این موضوع بحث کردیم.»

"به همین دلیل است که ما به سمت این مجموعه اقدامات متعادل و متناسب حرکت می کنیم.

بنابراین، برخلاف قبل در انگلیس، مردم مجبورند در وسایل نقلیه عمومی و در خرده فروشی ها از ماسک استفاده کنند و ما محدودیت های مرزی را بسیار تشدید کرده ایم.

وی ادامه داد: ما معتقدیم این اقدامات لازم و مناسب است، اما علاوه بر این، مردم می توانند به برنامه های قبلی خود ادامه دهند.

"بنابراین من به مردم می گویم که فقط آرام بمانند، برنامه های کریسمس خود را همانطور که قبلاً ذکر شده است ادامه دهید.

پاسخ به سوالات شما از Omicron: تماشای ویژه برنامه با کارشناسان کووید در اسکای نیوز ساعت 19:00


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن