راضی نیست با بوکسورهای' صفحه اصلی آموزش ها: رئیس, مربی Kuttappa

همسر و دختر غمگین اما نمی توانید صبر کنید تا دوباره شروع ملی, کمپ می گوید Mysuru مبتنی بر Dronacharya Awardee

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

همسر و دختر غمگین اما نمی توانید صبر کنید تا دوباره شروع ملی, کمپ می گوید Mysuru مبتنی بر Dronacharya Awardee

دهلی نو: هند رئیس مردانه بوکس مربی C. A. Kuttappa می گوید او نمی تواند صبر کنید برای ملی کمپ به سر در 10 ژوئن پس از COVID-19-مجبور اختلال به عنوان او راضی به المپیک محدود pugilists' آموزش تناسب اندام در خانه.

بوکس فدراسیون هند (BFI) برنامه های خود را در توکیو محدود بوکسورهای — هر دو مردان و زنان با هم در پاتیالا میان سخت COVID-19 دستورالعمل های ایمنی که در نوار دسترسی به حلقه و انسانی مبارزه در حال حاضر از 10 ژوئن.

C. A. Kuttappa ساکن Gokulam در Mysuru شهر نامزد دریافت جایزه بود Dronacharya جایزه-2018 در بوکس. او را تحسین کرد از Chenanda خانواده است.

در گفتگو با خبرنگاران Kuttappa صحبت در مورد چالش های آموزش در پست COVID-19 جهان اعتراف به این که او نمی داند که چگونه از آن خواهد بود اما با این وجود به دنبال به جلو به درک "ناشناخته است."

"آنها شده است آموزش در خانه اما من راضی نیستم. آنها به خوبی انجام می دهند با آموزش تناسب اندام, من حدس می زنم اما چیزهایی مانند کنترل رژیم غذایی نمی تواند موفق شود در خانه" Kuttappa گفت. "شما باید در این اردوگاه این چیزها باید بررسی شود," او گفت:.

مربی CA Kuttappa با بوکسور Ashish کومار (حسن نیت ارائه میدهد - BFI)

بوکسورهای مشتاق اما یک چالش

تصمیم به دوباره شروع به کمپ ماه آینده گرفته شده در یک ویدئو کنفرانس بین المپیک-محدود بوکسورهای مربیان و مقامات در روز شنبه. Kuttappa شد بخشی از این نشست است. "آنها (بوکسورهای) صدا مشتاق اما بدیهی است که این زمان به چالش کشیدن. بیایید ببینید که چگونه از آن می رود. من فکر می کنم من قادر خواهد بود به ارائه بینش بهتر هنگامی که ما در واقع شروع کنید," او گفت:.

نه بوکسورهای که واجد شرایط برای توکیو بازی ها Amit Panghal (52kg), Manish Kaushik (63kg), Vikas کریشن (69kg), Ashish کومار (75 کیلوگرم), Satish Kumar (+91kg), M. C. Mary Kom (51kg), Simranjit Kaur (60 کیلوگرم), Lovlina Borgohain (69kg) و Pooja Rani (75 کیلوگرم).

پست-COVID سناریو

همه آنها شده اند آموزش خود را در خانه های مربوطه تا کنون پس از ملی اردوگاه آمد به توقف در اواسط ماه مارس با توجه به شیوع ویروس. علاوه بر این نوار در ورود به حلقه و انسانی مبارزه بوکسورهای نیز گفت: برای استفاده از تجهیزات شخصی خود برای همه اشکال از آموزش به عنوان بخشی از پروتکل ایمنی برای خنثی کردن تهدید ویروس. آنها ارائه خواهد شد برای پوشش COVID-19 در بیمه پزشکی خود را به عنوان در هر مورد SOP ساخته شده توسط BFI.

بوکسورهای و فدراسیون نیز باید به امضای فرم رضایت اذعان خطر از سرگیری قبل از اینکه اجازه بازگشت در SAI مرکز. "اردوگاه پس از آن شروع خواهد شد یک منطقه جدا شده. کسانی که می آیند را نمی خواهد اجازه رفتن به هر نقطه خارج است. هیچ کس به غیر از مربیان و کادر پزشکی خواهد شد که دسترسی به این بچه ها و همه پروتکل ها را به دنبال" Kuttappa گفت.

پرسید: اگر اهداف آموزش می تواند در یک اردوگاه که در آن حلقه دیده نمی شود و انسان مبارزه ممنوع است Kuttappa گفت که او امیدوار است برخی از نتایج مثبت است. "ما در حال رفتن به انجام هر گونه شدید جلسات زیرا هیچ مسابقات آینده است. ما بلافاصله آماده برای هر چیزی. اما دوباره شروع آموزش به آن معنا است که ما آماده هستند تا زمانی که همه چیز عادی سازی" او توضیح داد.

"ایده این است که به اطمینان حاصل شود که بوکسورهای در بهترین شکل برای زمانی که این اقدام از سر گرفته است. و بودن در یک اردوگاه را که آسان تر است. نظارت بر آنها را نیز آسان تر می شود," او گفت:. ادامه مستند به Mysuru مبتنی بر Armyman یک روز تعطیل در خانه است که او تا به حال گرفته شده برای "بیش از دو دهه." این Dronacharya awardee گفت آن بوده میدارد.

اقامت طولانی در صفحه اصلی

"این اولین بار در 24 سال است که من در خانه ماند برای یک مدت زمان طولانی" گفت: Kuttappa یک بوکسور سابق است که اعتبار برای شکل دادن به امثال برنز المپیک-مدال Vijender Singh. "همسر و دختر من کمی غم انگیز است که من خواهد بود رفتن به عقب در ماه آینده. اما این بخشی از زندگی من نمی توانم صبر کنید تا دوباره شروع به اردوگاه" او اضافه شده است.

پس از صرف بخشی بهتر از دو ماه گذشته بازی carom و بدمینتون با خود nine-year-old daughter Yudhi, Kuttappa گفت: او در حال حاضر به دنبال به جلو به آموزش "پسر" که خانواده اش برای بسیاری از سال و تحت شرایط عادی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن