COVID-19 pandemic: ورود جانبازان به مرد Mahadeshwara معبد ممنوع تا 21 ژوئن

هیچ نماز در Hazarath Mardan-e-Gaib Dargah تا 30 ژوئن Chamarajanagar: به عنوان بخشی از اقدامات احتیاطی گرفته شد

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

هیچ نماز در Hazarath Mardan-e-Gaib Dargah تا 30 ژوئن

Chamarajanagar: به عنوان بخشی از اقدامات احتیاطی گرفته شده برای جلوگیری از گسترش COVID-19 (Coronavirus) معاون کمیسر (DC) Dr. M. R. راوی را ممنوع کرده است از ورود جانبازان و عمومی به مرد Mahadeshwara معبد از امروز (19 ژوئن) تا 21 ژوئن.

های مختلف آداب و رسوم خاص و pujas بودند را جذب هزاران نفر از جانبازان به معبد و این امر می تواند بسیار دشوار است برای حفظ جمعیت است. از این رو سری نر Mahadeshwara Swamy منطقه توسعه اختیارات وزیر نوشته شده بود نامه ای درخواست ممنوعیت ورود جانبازان و عمومی به معبد زیر که DC صادر ممنوعیت سفارشات.

Hazarath Mardan-e-Gaib Dargah

به همین ترتیب پس از درخواست به DC از منطقه Wakf اداری کمیته مسئول امور اداری و رئیس جمهور به ممنوعیت نماز در Hazarath Mardan-e-Gaib Dargah در Shivanasamudra از نظر ایمنی از جانبازان, DC, Dr. M. R. راوی را ممنوع کرده است نماز در Dargah تا 30 ژوئن یا تا سفارشات بیشتر.

به عنوان بسیاری از جانبازان از بنگلور و مختلف مهار مناطق در حال بازدید از Dargah به

پیشنهاد ویژه نماز جانبازان اقامت یک شبه و تبادل چادر و اقامت در خانه های اطراف Dargah. برای جلوگیری از گسترش COVID-19 درخواست شده بود به DC به ممنوعیت ویژه نماز و Dargah تا 30 ژوئن پس از آن DC صادر ممنوعیت سفارشات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن