COVID-19 بازیافت زن القا اعتماد به نفس در میان عموم

By Pavan Murthy میسور/Mysuru: با تمام کشور های درگیر در مبارزه مرگبار Coronavirus (COVID-19) همه گیر در اینجا

توسط PARINEWS در 16 تیر 1399

By Pavan Murthy

میسور/Mysuru: با تمام کشور های درگیر در مبارزه مرگبار Coronavirus (COVID-19) همه گیر در اینجا یک داستان از یک زن بیمار از Mysuru که بهبود از این بیماری شده است.

در زمانی که اکثر بهبود بیماران که بسیاری از بار را با خود حمل یک انگ اجتماعی برای داشتن قرارداد این ویروس حاضر به صحبت در مورد بهبود خود را, زن, یک کارمند بانک و ساکن T. K. طرح شده صحبت کردن علنی در مورد او موفق بازیابی.

صحبت SOM, زن توضیح داد که چگونه او قرارداد ویروس و بهبود پس از درمان در تعیین COVID-19 بیمارستان Mysuru.

"برادر کوچکتر من که یک کارمند از کلار زندان مرکزی اخیرا deputed به بنگلور برای وظیفه و پس از اتمام کار او به کلار زمانی که او آزمایش منفی برای این بیماری است. او به عنوان آزمایش منفی او در زمان یک فرصت برای بازدید از خانه من در Mysuru و ماند برای 3-4 روز. بعد از بازگشت او به کلار و در طول یک چک آپ پزشکی او آزمایش مثبت برای COVID-19 زیر که وزارت بهداشت مقامات در کلار به نام بر ما و خواسته هر عضو خانواده به انجام یک آزمایش پزشکی. به عنوان کارگردان همه ما تحت یک معاینه پزشکی تا زمانی که گزارش آزمایشگاه گفت که من تا به حال تست مثبت است. اما خوشبختانه شوهر من و مادر و دو-and-a-half-year-old son آزمایش منفی است. من احساس مانند آسمان آمده بود توفنده بر من پس از من گفته شد که من تست مثبت," او گفت:.

در ادامه او گفت: "پس از آن به عنوان تست مثبت در نظر گرفته شد در یک آمبولانس به تعیین COVID-19 بیمارستان در شب 16 ژوئن. پس از رسیدن به بیمارستان پزشکان توصیه من به وحشت و آرام می شود. پزشکان وجود دارد القا اعتماد به نفس در من با خود assuaging و کلمات شفا و پس از آن من توسعه یافته شجاعت و اعتماد به نفس. پس از تحت درمان به مدت هفت روز تحت یک آزمایشگاه تست که تست کردم منفی زمانی که من به خانه فرستاده شد با این توصیه که من باقی می ماند در خانه قرنطینه به مدت 14 روز که من. به عنوان من تا به حال آزمایش مثبت زودتر مجاورت خانه من اعلام شد به عنوان یک مهار منطقه. در حال حاضر خانه من تبدیل شده است به رایگان از مهار منطقه از جولای 4," او گفت:.

بیان کرد که در طول اقامت در بیمارستان های بانک, همکاران, زیر هماهنگ و بستگان و دوستان تا به حال نام او را به آرزوی بهبودی سریع است. جزئیات چگونه او روز خود را صرف در بیمارستان, او گفت که او استفاده می شود به خواندن کتاب مذهبی و شعار 'Dhanvantari شعار" برای به دست آوردن اعتماد به نفس. اشاره به این که بیمارستان و پزشکان و پرستاران و پارا-کادر پزشکی تمام کردند و از او به خوبی او گفت که او در خدمت مواد غذایی مغذی و با توجه به ویتامین C و روی غنی قرص. حفظ که بیمارستان ارائه شده است دقت برای COVID-19 بيمار او تشکر معاون کمیسر و دیگر مقامات که در حال تلاش روز و شب در جنگ علیه مرگبار بیماری همه گیر.

یادآوری چگونه او احساس کردند که او گفت که او تا به حال آزمایش مثبت بانوی گفت: او شوکه شده بود و تضعیف به غم و اندوه بر سرنوشت او. تصریح می کند که او با در نظر گرفتن تمام اقدامات ایمنی از قبیل استفاده از ماسک صورت, تعمیر و نگهداری, فیزیکی, فاصله و استفاده از دست sanitisers در حالی که مشغول به کار در بانک, او گفت که او احساس نا امید و که او تا به حال قرارداد این ویروس با وجود مصرف لازم است اقدامات احتیاطی.

با بیان اینکه خوشبختانه تمام دیگر اعضای خانواده شوهرش, مادر و کودک — و نه قرارداد virus او گفت: هنگامی که او را از بیمارستان او تشکر کرد از خداوند متعال برای بهبودی سریع است.

تأمل در احساسات او هنگامی که او مجبور به ترک او two-and-a-half-year-old son پشت در حالی که ترک بیمارستان, او گفت که او احساس بسیار غمگین و متاسفم برای فرزند خود است.

به زودی پس از ورود در صفحه اصلی از بیمارستان او را در آغوش گرفت و نوازش کودک خود را هنگامی که او بیش از حد عاطفی با اشک نورد چشمان او او اضافه شده است.

او نیز تا به حال یک کلمه عمومی است. و اشاره کرد که آن را به عهده دولت به تنهایی برای جلوگیری از گسترش ویروس او گفت که جامعه بیش از حد به بازی نقش مهمی در مقابله با این بیماری است.

تاکید بر نیاز به حفظ و نگهداری پیشگیرانه و اقدامات ایمنی در همه مکان ها و همه زمان او گفت که مردم نباید دست پاچگی اگر آنها قرارداد این ویروس به عنوان هر گونه ضرر ما اعتماد به نفس خواهد صدمه دیده است سیستم ایمنی بدن ما. به این ترتیب , آن مهم است برای همه ما به اعتماد به نفس و شجاع در جنگ علیه COVID-19.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن