COVID-19 واکسن: هند برای شروع آزمایشات بالینی در 3-5 سال

دهلی نو: چهار نفر از 14 COVID-19 واکسن نامزدها ممکن است از هند وارد کارآزمایی بالینی در مرحله بعدی سه-پنج ماه

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

دهلی نو: چهار نفر از 14 COVID-19 واکسن نامزدها ممکن است از هند وارد کارآزمایی بالینی در مرحله بعدی سه-پنج ماه وزیر بهداشت دکتر Harsh Vardhan گفت: دیروز. در یک تعامل آنلاین با BJP سخنگو G. V. L. Narasimha Rao, Dr. Vardhan گفت: در تمام دنیا مشغول به کار بود در حال توسعه یک واکسن برای متوقف رمان Coronavirus بیماری همه گیر.

"وجود بیش از 100 نامزد برای توسعه یک واکسن است که در حال کار در سطوح مختلف است. سازمان جهانی بهداشت (WHO) است هماهنگی تلاش های" وزیر بهداشت و درمان گفت.

"هند نیز به طور فعال کمک به این تلاش. ما باید 14 واکسن نامزدها که در حال کار بر روی سطوح مختلف," او گفت:. "صنعت علمی جهان در حال کمک به آن و ما در وزارت علوم این است که کمک به بخش بیوتکنولوژی در تمام این تلاش است."

حمایت مالی و قانونی ترخیص کالا از گمرک ارائه خواهد شد به کسانی که در حال کار بر روی این دکتر Vardhan گفت. "از این 14 چهار واکسن نامزدها در آینده سه-پنج ماه آوریل وارد کارآزمایی بالینی مرحله. در حال حاضر آنها در قبل از کارآزمایی بالینی فاز" وزیر گفت.

"این بسیار دشوار است برای پیش بینی زمانی که یک واکسن خواهد آمد اما به عنوان یک پزشک می گویم که مراحل آن شامل یک سال خواهد بود متوسط برآورد," او گفت:. "تا واکسن نکرده است که مردم باید با استفاده از اجتماعی واکسن مانند ماسک و اجتماعی فاصله."

مرکز و شرکت های خصوصی را به شدت تلاش به منظور توسعه یک واکسن برای توقف گسترش COVID-19 بیماری همه گیر. PM مراقبت صندوق اعتماد تصمیم گرفته است به تخصیص تومان. 100 کرور در تلاش برای توسعه یک COVID-19 واکسن.

یک سازمان بنادر و دریانوردی در بیانیه ای گفته بود که یک Coronavirus واکسن بود و نیاز مبرم ترین و, دانشگاه, شروع یو پی اس و صنعت آمده بود با هم در لبه برش طراحی و توسعه است. گروه بیوتکنولوژی ساخته شده است یک مرکز هماهنگی آژانس برای شناسایی مسیر برای توسعه واکسن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن