Covid-19 رزمندگان به دعوت برای خاموش من-جشن روز: DC

مدرسه کودکان نه بخشی از جشن به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس میسور/Mysuru: برای اولین بار در 74 سال روز استق

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

مدرسه کودکان نه بخشی از جشن به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس

میسور/Mysuru: برای اولین بار در 74 سال روز استقلال (من بعد) جشن در سراسر کشور خواهد بود پایین کلید امر با کمتر مهمانان دعوت شده و بچه های مدرسه یک بخشی از این جشن به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

در عوض, پزشکان, بیمارستان, کارگران, کارگران بهداشت به عنوان به خوبی به عنوان برخی از درمان COVID بیماران خواهد شد دعوت شده به این مراسم به عنوان قدردانی از خدمات خود را در مبارزه با این بیماری است. در یک مفصل مشورتی صادر شده به تمام متحده و اتحادیه سرزمین های وزارت خانه امور (MHA) خواسته است همه کشورها به استفاده از تکنولوژی به بهترین شیوه ممکن است برای جشن ها و جلوگیری از اجتماعات بزرگ.

در Mysuru بیش از حد پیروی از دستورالعمل های صادر شده توسط این مرکز از آن خواهد شد در پایین کلید امر است. وجود خواهد داشت تشریفاتی عمل بالا بردن پرچم اما با محدود مهمانان و سخت اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفت ستاره میسور.

به عنوان کارگردان این مرکز ورود کودکان ممنوع خواهد شد و وجود خواهد داشت یک مارس گذشته توسط واحدهای مختلف پلیس از جمله کارناتاکا دولت رزرو پلیس منطقه مسلح رزرو و شهرستان های مسلح رزرو. "به عنوان یک حرکت COVID رزمندگان مانند پزشکان و کارکنان بهداشت و بهداشت کارگران را دعوت به این مراسم خواهد شد و آنها تکيه برای خدمات خود را" DC اضافه شده است.

به هر جهت این وزارت گفته است که ضروری است به دنبال اقدامات مانند حفظ اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک مناسب sanitisation حفاظت از افراد آسیب پذیر در میان دیگران.

"تمام برنامه ها باید سازمان اطمینان حاصل کرد که جماعت زیادی از مردم است اجتناب شود و فن آوری مورد استفاده در بهترین شیوه ممکن است. حوادث سازمان یافته می تواند پخش به منظور رسیدن به تعداد زیادی از افرادی که قادر به شرکت" ایالات مشاوره و اضافه کرد که ویژه دعوت نامه ارسال خواهد شد به پزشکان و کارکنان بهداشت و افرادی که بهبود از Coronavirus.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن