COVID اثر: Mysuru النگو, کیف لوازم آرایشی عمده فروشی معامله گران به بستن در روزهای یکشنبه

میسور/Mysuru: تماس آن COVID اثر و یا عشق به خانواده, عمده فروشی معامله گران از مناطق مختلف در شهرستان آمده اند

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

میسور/Mysuru: تماس آن COVID اثر و یا عشق به خانواده, عمده فروشی معامله گران از مناطق مختلف در شهرستان آمده اند به تصمیم گیری است که آنها را نزدیک خود را در مغازه ها و موسسات کسب و کار هر یکشنبه از این پس با شروع فردا. مغازه های خرده فروشی خواهد بود اما باز به عنوان بسیاری از اتاق را برانگیخت بازدید از رسانه ها در روزهای یکشنبه.

در نشست های مختلف عمده فروشی معامله گران انجمن برگزار شد در شهرستان دیروز با حضور بیش از 150 نفر از نمایندگان از کیسه صنایع کاغذ و لوازم التحریر بدلی, جواهرات النگو, لوازم آرایشی, خیاطی, مواد و دیگران تصمیم گرفته در روزهای یکشنبه به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

صحبت به 'ستاره میسور,' انجمن عضو و صاحب کارناتاکا النگو فروشگاه B. N. خیابان Gaurav جین گفت که عمده فروشان از جمله اسباب بازی, هدیه, چیز تازه ای و دیگر اقلام تزئینی آمده اند به این تصمیم به اتفاق آرا. "ما بیش از 400 قوی اعضای مختلف از کوچک انجمنهای برخورد با چنین مواردی. COVID به ما آموخته و درس ها و یکشنبه بسته است برای جلوگیری از همه گیر و در همان زمان صرف زمان با خانواده های ما," او گفت:.

Gaurav جین گفت که عمده فروشان از Shivarampet, K. T. خیابان B. N. خیابان آمده اند به این درک و به تدریج تصمیم گیری خواهد شد و در سراسر شهر به دید در روزهای یکشنبه. "تنها فروشان بسته خواهد شد و نه خرده فروشان به عنوان آنها درخواست ما را معاف آنها را از این تصمیم. خرده فروشان باید یک مشتری خوب بلند در یکشنبه," او گفت:.

رئیس جمهور از سری Sthanakvasi جین Yuva Sanghatan راجان Baghmar گفت که بهتر است برای معامله گران به بستن در روزهای یکشنبه و همچنین روزانه 7 بعد از ظهر. "به غیر از کمتر از خیابان های شلوغ این حرکت کمک خواهد کرد که مبارزه با این بیماری و همچنین به صرف وقت با کیفیت با خانواده," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن