Covid-بهبود بیمار می گوید... اقامت مثبت و صبور

ویروس-آلوده-و-درمان بازنشستگان می گوید: یکی باید از لحاظ جسمی و روحی و عاطفی قوی به ضرب و شتم این بیماری میسور

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

ویروس-آلوده-و-درمان بازنشستگان می گوید: یکی باید از لحاظ جسمی و روحی و عاطفی قوی به ضرب و شتم این بیماری

میسور/Mysuru: شیوع کروناویروس تشخیص داده شده بیش از یک کرور بیماران در سراسر جهان است. به زودی تعدادی از موارد است که رفتن به تجاوز در روزهای آینده.

تخمین زده می شود که کروناویروس در حال رفتن به تحت تاثیر قرار دهد 60 درصد به 80 درصد از کل جمعیت جهان, اما دوباره این فقط تخمین می زند که هیچ چیز می توان پیش بینی کرد در این زمان از عدم قطعیت. ما نمی دانیم که تا چه حد ملی محدودیت های آن متفاوت است به طور گسترده در سراسر جهان خواهد شد جلوگیری و یا تاخیر عفونت و مرگ و میر. حتی رسمی Coronavirus مرگ عوارض فقط تخمین می زند.

ما در حال زندگی در زمان قطعیت و آن زمان است که چگونه ما به عنوان یک فرد و جامعه ایستادن و حمایت از یکدیگر در این زمان بحران. در اینجا یک داستان از یک زن 62 ساله کسی بود که در میان اولیه COVID-19 بهبود بیماران در Mysuru به ما بینش واقعی چگونه است و چرا ما باید خودمان را به طور جدی از لحاظ جسمی و روحی و عاطفی است.

آلوده در Hunsur

او شناخته شده به عنوان P-9047 و ساکن Devaraja Mohalla. او آلوده در یک برنامه در Hunsur که در آن چند نفر آمده بودند از بنگالور. "پس از حضور در برنامه, من یاد گرفتم از خانواده و دوستان من است که برخی از افرادی که تا به حال با حضور Hunsur رویداد مثل من آزمایش مثبت برای COVID-19. من همچنان در قرنطینه برای چند روز و خودم رو آزمایش در تعیین دولت آزمایشگاهی جایی که من تست مثبت," او گفت: ستاره میسور.

"پزشکان به من در زمان به تعیین بیمارستان که در آن من بود در انزوا نگه داشته. خوب تشویق از پزشکان و متین حمایت از اعضای خانواده من ساخته شده من در غلبه بر این بیماری است. در ابتدا من تا به حال ترس از درمان آن را به عنوان یک دولت تسهیلات. به طور کلی ما صحبت نمی کنم زیاد در مورد بيمارستان های دولتی. اما در اینجا درمان مکمل های غذایی و داروها و فضای کلی بسیار خوب بود," او توضیح داد.

چشم انداز مثبت

"آنچه به من کمک کرد تا بیشتر در طول این روز دشوار است (و آنچه من توصیه به هر کسی که احساس می کند علائم) است که مقدار زیادی از بقیه خاموش کردن تلویزیون (چون مقدار از اخبار بد اضطراب ما را افزایش می دهد و باعث می شود ما بسیار نگران است که سازش ما بهبود) و تعداد زیادی از مثبت به ضرب و شتم ویروس. بیشتر نگران شما هستند بیشتر مستعد ابتلا شما به ویروس" او گفت:, و اضافه کرد که یکی باید صبور بود و اعتقاد به درمان است.

پزشکان در بیمارستان استفاده می شود به او مقدار زیادی از مکمل های ویتامین از جمله روی به افزایش ایمنی است. به عنوان اثر Coronavirus متفاوت است از فرد به فرد ترس از ناشناخته سرخی در آنجا وجود دارد موارد که در آن حتی افراد جوان با مسائل جدی در سلامتی فوت کرده اند. ما نیاز به ذهنی آماده در طول این زمان سخت" او می گوید: با اعتماد به نفس کافی.

حمایت خانواده

پس از او مرخص مردم آمدند و به صحبت با او پرسیدن در مورد این بیماری و علائم آن. "مردم از جمله بستگان به حال یک تن از کنجکاوی به دلیل آن است که هنوز هم بسیار معمول است برای پیدا کردن افرادی که ایمان نمیآورند به شدت از وضعیت. اما به من یک مقدار زیادی از حمایت ویژه از من و اعضای خانواده" بهبود بیمار توضیح داد.

"تکرار تضمین توسط پزشکان و کارکنان بهداشت و درمان در بیمارستان مرا تشویق کردن و حتی اگر من خشکیده در خلق و خوی افسرده و پزشکان به من می آیند با اطمینان و به من گفتن که جهان بیش از میزان بهبودی بسیار بالا است و وجود دارد بدون نیاز به وحشت" P-9047 گفت.

"بهترین دارو برای COVID-19 در حال حاضر با پوشیدن یک ماسک و حفظ اجتماعی فاصله. اگر ما مراقب ما خواهد بود قربانیان و ما حتی نمی خواهد می دانم که ما تا به حال قرارداد این بیماری," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن