COVID سایه: نقره ای صفحه نمایش خالی

میسور/Mysuru: پرده نقره ای که خالی رفت با اعلام COVID-19 مستند دو ماه پیش همچنان ادامه دارد و به باقی می ماند

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

میسور/Mysuru: پرده نقره ای که خالی رفت با اعلام COVID-19 مستند دو ماه پیش همچنان ادامه دارد و به باقی می ماند در زیر تاریکی مرگبار بیماری همه گیر است که ایجاد ویرانی در سراسر جهان است.

بیش از 500 تئاتر و سالن سینما در کشور است که بسته دو ماه پیش شکست خورده اند دوباره باز پس از آن با توجه به ادامه مستند.

با تئاتر بسته از ماه مارس صاحبان نگران بسیاری به عنوان درآمد درآمد را متوقف کرده اند. همچنین خاموش کردن اتحاد cast a dark shadow در سرنوشت صدها تئاتر کارکنان پارکینگ پیمانکاران و کارکنان خود را, مواد غذایی, فروشندگان, نوشیدنی خنک فروشندگان و....

فدراسیون کارناتاکا فیلم شرکت کنندگان معاون رئیس جمهور M. R. Rajaram که صاحب تئاتر شهر گفت: تئاتر صاحبان شده اند کننده فروکش کننده ESI و دیگر مزایای قانونی هستند که با توجه به این کارکنان حتی اگر تئاتر هستند بسته است. همچنین آنها پرداخت شده است قدرت صورتحساب مالیات بر املاک و سایر مالیات اما دولت به نظر می رسد که چشم به مشکلات تئاتر به عنوان صاحبان تکرار درخواست در تعویق مالیات و کلیدی دیگر مطالبات باقی می ماند unaddressed. اصرار اتحادیه و دولت برای معاف از پرداخت صورتحساب برق, اموال, مالیات, هزینه مجوز و سایر مالیات ها و فرایند و بهره از صنعت فیلم او ابراز ناامیدی که دولت تمایل به چشم پوشی از تئاتر شده اند که فراهم کردن شغل برای تعداد زیادی از مردم به طور مستقیم یا غیر مستقیم.

اشاره به این که تئاتر و سینما سالن های ثبت شده تحت مغازه و تجاری استقرار قانون Rajaram گفت که در تئاتر صاحبان clubbed با صنعت فیلم و خواسته به پرداخت مزایای قانونی کارگران است. اما وقتی که می آید به پرداخت مالیات بر اموال دولت مالیات آنها زیر موسسات تجاری طبقه بندی است که چیزی جز ناعادلانه است. دولت باید روشن بر این تناقض و به نجات آمده از تئاتر صاحبان با پرداختن به مسائل مطرح شده توسط آنها.

Prasad, مالک از Sree Nagaraja تئاتر در مندی Mohalla داشت که تئاتر صاحبان پرداخت حقوق و دستمزد به کارکنان برای ماه مارس و آوریل با وجود همه مشکلات است. "ما را متوقف کرده اند نمایش فیلم پس Mar.14 اما در عین حال ما در حال دریافت مقدار زیادی از قدرت صورتحساب. تئاتر یکی در میان مالیات دهندگان به دولت و مانند آن را نباید نادیده گرفت ما گرفتاری زمانی که تئاتر بسته شده اند و هیچ پول برای پرداخت هزینه های کارکنان است. همچنین از آن است که ناعادلانه از ما بخواهید به پرداخت تمام مالیات زمانی که ما در تنگه وخیم" او اشاره کرد.

تصریح می کند که هیچ چیز وجود دارد در خود خواست که دولت می رود به از دست دادن او گفت که دولت باید اجازه دهید پایین تئاتر صاحبان در این برهه حساس آن را به عنوان یک سوال از بقا برای تئاتر صاحبان و امرار معاش برای هزاران نفر از کارکنان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن