تست COVID رزومه در میسورو پس از 4 روز

پزشکان، کارکنان بهداشت و درمان بازگشت به کار؛ مردم صف به گلو سواب نمونه Mysore / Mysuru: در امداد عمده ای به م

توسط PARINEWS در 3 شهریور 1399

پزشکان، کارکنان بهداشت و درمان بازگشت به کار؛ مردم صف به گلو سواب نمونه

Mysore / Mysuru: در امداد عمده ای به منطقه Mysuru است که مبارزه با موارد رو به افزایش COVID - 19 واگیر و مرگ و میر ناشی از آن ، صدها نفر از پزشکان دولت و پرسنل بهداشت متفقین از سر گرفته کار امروز صبح پس از چهار روز.

آنها دوباره راه اندازی مجدد ماشین آلات بهداشت و درمان و روند آزمایش است که به توقف آسیاب پس از خودکشی نانجانگود Taluk افسر بهداشت دکتر S.R. Nagendra پنجشنبه گذشته آمده بود.

خودکشی دکتر ناگندرا در مورد آزار و اذیت ادعا شده توسط ماشین آلات رسمی به او ملاقات کرد، به خصوص از مدیر عامل زیلا Panchayat Prashanth کومار میشرا (در حال حاضر بدون پوزیت منتقل شده) ماشه اعتراض پزشکان دولت و کارکنان بهداشت و درمان متفقین بود.

میشرا ادعا کرده بود اهداف به رمپ تا آزمایش COVID در نانجانگود است که یکی از خوشه های ویروس اولیه با نمرات از کارکنان یک شرکت داروسازی تست مثبت بود. در پی تماس انجمن افسران پزشکی دولت کارناتاکا (KGMOA) برای پس گرفتن اعتراض روز گذشته خود، پزشکان و کارکنان بهداشت و درمان صبح امروز به سر کار بازگشتند.

این اعتصاب به طور مشروط پس گرفته شده است و پزشکان تا ارائه گزارش استعلام علیه پراشانت کومار میشرا، بازوبندهای سیاه به عنوان نشانه اعتراض می پوشیدند.

پزشکان از سر گرفته کار به عنوان یک امداد عمده به دولت ایالتی آمده است از اعتصاب خدمات بهداشتی و درمانی تحت تاثیر قرار گرفته بود, به خصوص COVID-19 تست در سراسر منطقه Mysuru.

با وجود اطمینان وزیر ارشد بی اس یدیوراپا از یک کاوشگر بی طرف، پزشکان به اعتصاب خود ادامه داده بودند و آزمایش COVID-19 را به توقف کامل کشانده بودند. بدون آزمایش، تعداد موارد از Mysuru نشان داد 'صفر' در بولتن ایالتی از روز جمعه. تنها عصر گذشته، به روز رسانی میسورو 92 مورد مثبت را نشان داد.

صبح امروز، روند آزمایش COVID در تالار شهر و در مدرسه عمومی قوبا آغاز شد، گفت: دکتر Chidambara، منطقه ناکلر کنترل بیماری ها. وی افزود: به تدریج روند آزمایش سرعت را در دیگر نقاط ولسوالی و شهر انتخاب خواهد کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن