خودکشی جنگجوی COVID: اعتصاب پزشکان در سطح دولت

را لغو کرد تا از فردا وظيفه رو از سر بگيرم Mysore/Mysuru: اعتراض گسترده دولت توسط پزشکان در مورد خودکشی نانجان

توسط PARINEWS در 3 شهریور 1399
را لغو کرد

تا از فردا وظيفه رو از سر بگيرم

Mysore/Mysuru: اعتراض گسترده دولت توسط پزشکان در مورد خودکشی نانجانگود تالوک افسر بهداشت دکتر S.R. Nagendra در پی تصمیم واحد دولتی انجمن افسران پزشکی دولت کارناتاکا پس گرفته شده است. واحد میسورو از انجمن بیش از حد از اعتصاب کناره گیری کرده است و پزشکان گزارش به کار از فردا (Aug.24).

در پی خودکشی، آزمايش مردم برای COVID-19 از روز جمعه گذشته متوقف شده است. همچنین، هیچ مکانیسم گزارش COVID از میسورو به عنوان پزشکان در اعتصاب وجود دارد.

دکتر ناگندرا، افسر بهداشت تالوک ۴۳ ساله در نانجانگود، روز پنجشنبه به دلیل ادعای آزار و اذیت پراشانت کومار میشرا مدیر عامل زیلا پانچایت بر اثر خودکشی درگذشت. دکتر ناگندرا در محله هایش در آلاناهلی که در آن تنها اقامت داشت آویزان پیدا شد. خانواده ناگندرا در منطقه دیگری در ناحیه میسورو ساکن بودند و او از ترس انقباض ویروس و گسترش آن، تنها ماندن را انتخاب کرد.

پزشکان ادعا کردند که میشرا مغرور و توهین آمیز است و او اهداف آزمایش COVID-19 را برای همه کسانی که به دلیل کرانچ منابع عظیم غیرممکن بود، تعیین کرده است. آن ها ادعا کردند که افسر قبلاً از دکتر متوفی سوء استفاده می کرد و او در حالی که قادر به گرفتن این تحقیر فراتر از یک نقطه نبود به زندگی خود پایان داد. پزشکان ادعا "آزار و اذیت" از دکتر Nagendra، که در وظیفه COVID-19 برای بیش از پنج ماه بود، و ادعا کرد که او تحت فشار برای رمپ کردن آزمایش در taluk است.

پراشانت کومار میشرا هم اکنون بدون منتقل شده است و به ابهیرام جی سانکار معاون کمیساریای میسورو اتهام اضافی مدیر عامل ZP داده شده است.

اعتراض گروه سیاه

دکتر دوی آناند معاون دولتی انجمن افسران پزشکی دولت کارناتاکا که صبح امروز در شهر با خبرنگاران صحبت می کرد، گفت که این انجمن شرایط خاصی را برای خروج از اعتصاب اعمال کرده است.

دوی آناند که رئیس انجمن افسران پزشکی دولت کارناتاکا منطقه میسورو نیز هست، گفت که انتقال پراشانت کومار میشرا باید لغو شود و او باید تحت تعلیق فوری قرار گیرد و در انتظار استعلام باشد.

"وزیر ارشد B.S Yediyurappa از کمیساریای منطقه ای، میسورو، خواسته است که این استعلام را انجام دهد و گزارش را ظرف یک هفته به دولت ارائه دهد. ما از فردا با پوشیدن باندهای بازوی سیاه تا ارائه گزارش گزارش کار خواهیم داد.»

افسران نودال

از دیگر شرایط گذاشته شده توسط انجمن، انتصاب افسران پزشکی اداره بهداشت به عنوان افسران نودال COVID-19 است.

وی تصریح کرد: افسران IAS و IPS هیچ اطلاعی از این بیماری ندارد و از واقعیت های زمینی بی اطلاع هستند. آنها وسواس اعداد دارند و این امر در صورت محقق نشدن اهداف منجر به آزار و اذیت پزشکان می شود. وزارت بهداشت پزشکان ارشد دارد و آنها باید به عنوان افسران نودال منصوب شوند.»

وی در ادامه گفت که کمبود شدید پزشکان، تکنسین های آزمایشگاه و دیگر رزمندگان COVID وجود دارد و پرسنل موجود از شش ماه گذشته بدون مرخصی کار می کنند. وی تصریح کرد: دولت باید بلافاصله پزشکان و تکنسین های آزمایشگاه را بر اساس قرارداد تعیین کند. این امر حجم کار و فشار کار را کاهش خواهد داد.»

FIR ثبت شده

در همین حال، یک FIR علیه پراشانت کومار میشرا در اداره پلیس آلاناهالی به اتهام کمک به خودکشی دکتر ناگندرا ثبت شده است. پلیس می گوید یک FIR علیه پراشانت کومار میشرا بر اساس بخش ۳۰۶ قانون اساسی ثبت شده است.

پلیس گفت که این پرونده با شکایت راماکریشنا پدر دکتر ناگندرا ثبت شده است. او در آشکار خود ادعا کرد که میشرا اهداف اضافی را برای پسرش که از ماه ژانویه کارهای اضافی مرتبط با COVID-19 انجام می داد، تعیین کرده است و تهدید کرد که در صورت برآورده ن کردن آن، او را تحت قانون ملی مدیریت بلایا رزرو خواهد کرد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن