کشتی از بنادر معلق خواهد شد تا سپتامبر 15th

خطوط کروز انجمن بین المللی (CLIA) اعلام کرده است که اعضای آن به صورت داوطلبانه تعلیق عملیات از بنادر از طریق 1

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

خطوط کروز انجمن بین المللی (CLIA) اعلام کرده است که اعضای آن به صورت داوطلبانه تعلیق عملیات از بنادر از طریق 15th سپتامبر سال 2020 است. اعضای آن عبارتند از: رویال کارائیب کارناوال و نروژی کروز خط و به عنوان CNBC یادداشت گسترش فراتر از CDC جولای 24th, "no-بادبان" سفارش. کارناوال قبلا اعلام آن در نظر گرفته شده برای از سرگیری عملیات در ایالات متحده در ماه آگوست 1st.

این CLIA بیانیه می گوید: در بخشی که "اگر چه ما تا به حال امیدوار است که کروز فعالیت می تواند رزومه به عنوان به زودی به عنوان ممکن است پس از این تاریخ آن است که به طور فزاینده ای روشن است که زمان بیشتری مورد نیاز خواهد بود برای حل و فصل موانع برای از سرگیری در ایالات متحده است." آن را انعکاسی از واقعیت تلخ است که ما ساخته شده است تا آنجا پیشرفت دیگر کشورهای چرخی پایین گسترش COVID-19.

در مه 1, کنگره باز یک کاوشگر به کارناوال بیش از آن در پاسخ به رمان coronavirus. استرالیا بیش از حد باز کرده است تحقیقات. کروز صنعت شده است و آمار بسیار سخت گیر با بسیاری از سوال که آیا این پاسخ مناسب است.

خط کروز شرکت شامل نمی شد در مارس 27th, بسته محرک اقتصادی در آمریکا. به عنوان Sean O'Kane اشاره کرد در ماه مارس, شرکت های بزرگ را تشکیل می دهند که صنعت کروز نیست ما مبتنی بر پرداخت بسیار کمی در ما مالیات فدرال و وحشتناک زیست محیطی رکورد.

در بیانیه ای به ایالات متحده آمریکا امروز, کیتلین Shockey سخنگوی CDC گفت که "در این نقطه در زمان ما لازم نیست به اندازه کافی اطلاعات به می گویند که آن را امن برای کشتی های کروز به سر قایقرانی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن