CSIR-CFTRI مدیر روشن در اسپیرولینا Chikkies

میسور/Mysuru: دکتر KSMS Raghavarao مدیر CSIR-مرکزی مواد غذایی فن آوری موسسه تحقیقات Mysuru است روشن به شرح زیر

توسط PARINEWS در 21 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: دکتر KSMS Raghavarao مدیر CSIR-مرکزی مواد غذایی فن آوری موسسه تحقیقات Mysuru است روشن به شرح زیر است با توجه به بیانیه اخیر پوشش تلویزیونی در اسپیرولینا Chikkies توسعه یافته توسط موسسه:

"ما می دانیم که گزارش تلویزیونی در 9 مه سال 2020 توسط برخی کانادا کانال های تلویزیون ادعا کرده اند که اسپیرولینا Chikkies طراحی و توسعه توسط CFTRI به عنوان یک درمان برای COVID-19 است که به دور از حقیقت است. CFTRI هرگز ادعا کرد که اسپیرولینا Chikkies یا هر یک از دیگر محصولات به تازگی عرضه شده به عنوان امداد در حال درمان برای هر بیماری یا بیماری. اسپیرولینا Chikkies هستند مکمل های مواد مغذی است که کمک در ساختمان ایمنی است."

"این نیز روشن است که Chikkies نمی شد توسعه یافته به عنوان یک درمان برای COVID اما برای مبارزه با سوء تغذیه در کودکان است. آنها مفید هستند در تمام شرایط که در آن ایمنی نیاز به حفظ شود."

"تلویزیون گزارش همچنین ادعا می کنند که COVID موارد در Mysuru شد کاهش می یابد به دلیل اسپیرولینا Chikkies است که به حداقل می گویند ناخالص ارائه اطلاعات نادرست. من آرزو می کنم برای قرار دادن ضبط مستقیم در اینجا آن است که خستگی ناپذیر تلاش دولت های منطقه پزشکان و دیگر کارکنان بیمارستان منطقه و بخش های دیگر دولت است که respsonsible برای این بیماری وضعیت در Mysuru. ارائه اطلاعات نادرست توسط تلویزیون کانال یک بی عدالتی در پرداخت به این اختصاص داده شده تاج رزمندگان" آزادی مطبوعات صادر شده از طرف دکتر KSMS Raghavarao مدیر CSIR-CFTRI, Mysuru اعلام کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن