CVS است اضافه کردن یکی دیگر از نوع لمسی-رایگان پرداخت: پی پال و Venmo کدهای QR

CVS در حال گسترش است گزینه های پرداخت توسط teaming تا با پی پال خود را به استفاده از کدهای QR به عنوان یکی دیگ

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

CVS در حال گسترش است گزینه های پرداخت توسط teaming تا با پی پال خود را به استفاده از کدهای QR به عنوان یکی دیگر از لمس-رایگان فرم پرداخت در خرده فروشی داروخانه های زنجیره ای. پی پال و Venmo کاربران می توانید با پرداخت پول است که در حال حاضر در حساب خود را به جای داشتن به پرداخت با کارت اعتباری و Venmo کاربران همچنین می توانند با استفاده از Venmo پاداش به پرداخت برای اقلام همه "بدون نیاز به لمس یک صفحه کلید و یا امضاء رسید."

CVS می گوید: جدید کدهای QR خواهد رسید در 8,200 از آن ما فروشگاه در سه ماهه چهارم سال 2020 است. پس ما در وسط یک جریان همه گیر آن را ایده آل ترین به لمس کردن در اتوبوس, بنابراین اگر شما ضربه بزنید-به-پرداخت بر روی تلفن خود را و یا به سادگی از آن استفاده نمی آن را یکی دیگر از راه برای انجام لمسی-رایگان پرداخت در فروشگاه.

CVS در حال حاضر ارائه رایگان لمسی گزینه های پرداخت از طریق NFC پس از 2018 مانند اپل و گوگل پرداخت — اما برای چندین سال CVS را رد کرد و پشتیبانی از NFC و تحت فشار قرار دادند کد QR خدمات مانند CurrentC و یا برنامه خود را به عنوان یک لمس-رایگان جایگزین پرداخت.

در حالی که هر دو NFC و کدهای QR اجازه می دهد تا شما را به پرداخت برای چیزهایی تماس رایگان وجود جوانب مثبت و منفی. با کدهای QR شما نیاز به باز کردن گوشی و باز کردن یک برنامه خاص برای اسکن یک الگوی مربع اما هر گوشی با یک دوربین به طور کلی باید کار; NFC مبتنی بر خدمات مانند اپل و Google Play ارائه سریع شیر-به-پرداخت ساخته شده را به گوشی خود را با سیستم عامل اما برخی از گوشی های قدیمی تر ممکن است به NFC و بانک خود نیاز به همکاری با این ارائه دهندگان.

CVS می گوید: از آن خواهد شد برای اولین بار در سراسر کشور خرده فروش به قبول پی پال و Venmo کدهای QR در پرداخت بدون هزینه. قبلا پی پال, شارژ, فروشندگان 1.9 درصد و $0.10 در هر معامله هنگامی که کاربر پرداخت می شود با استفاده از یک کد QR هر چند این شرکت به طور موقت چشم پوشی هزینه تا سپتامبر 30th با توجه به تاثیر منفی coronavirus در کسب و کار.

ما آهسته بوده است به اتخاذ کدهای QR به عنوان یک شکل از پرداخت در بسیاری از فروشگاه ها اما در خارج از کشور, کدهای QR تبدیل شدن به محبوب در کشورهایی مانند چین پس از تلفن همراه پلت فرم پرداخت Alipay معرفی یک سیستم در سال 2011 اجازه داده است که فروشگاه های آفلاین برای همکاری با آنها را به شرایط زمان واقعی تماس پرداخت. صنایع دیگر در چین مانند حمل و نقل عمومی و همچنین استفاده از کد QR خدمات پرداخت مانند WeChat برای پرداخت هزینه. تا پایان سال 2017 بیش از 65 درصد از جمعیت شد و با استفاده از کدهای QR به عنوان یک شکل از پرداخت با توجه به South China Morning Post.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن