D.K. شیواکومار خواستار راه حل دائمی برای فاجعه Kodagu

Kushalnagar: حزب عدالت و توسعه دی.کی. کی شیواکومار رئیس جمهور از تمام احزاب سیاسی درخواست کرده است که از اختلا

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1399

Kushalnagar: حزب عدالت و توسعه دی.کی. کی شیواکومار رئیس جمهور از تمام احزاب سیاسی درخواست کرده است که از اختلاف نظر خود بگذرند و گرد هم بیایند تا راه حلی برای وضعیت سیل های تکراری در ولسوالی کوداگو پیدا کنند. روز گذشته در ماديکری، رهبر کنگره آمريکا با رسانه ها صحبت ميکرد، گفت: "کوداگو به خاطر سربازان شجاعش شناخته شده است. رودخانه Cauvery خط زندگی کرور از مردم در ایالت است. در سال های اخیر، کوداگو شاهد سیل و زمین لغزش است که توسط باران های شدید و بی خطر آغاز شده است. ما باید تفاوت های مان را فراموش کنیم و برای مقابله با این وضعیت گرد هم بیایم. آنچه که اکنون به آن نیاز داریم، راه حل دائمی برای این مسئله است.»

اما دولت ايالتي به بدبختي نتوانسته اوضاع رو اداره کنه سال گذشته، اداره قول داده بود که به افراد آسیب دیده از این فاجعه غرامت ارائه کند، اما هنوز هیچ گونه غرامتی دریافت نکرده اند. دولت ایالتی نتوانسته است به طور موثر مدیریت هر دو بیماری همه گیر Corona در دولت و همچنین فاجعه Kodagu."

7 000تومان غرامت لاک

در منطقه مسئول وزیر پنجم سومانا گفته است که 7 تومان غرامت لاخ به هر یک از اعضای خانواده تالاکائوری کشیش معبد ارائه خواهد شد.

چهارشنبه شب، پنج نفر، از جمله کشیش ارشد معبد کائوری، در پی یک زمین لغزش عظیم در Talacauvery، زادگاه رودخانه Cauvery در نزدیکی Bhagamandala مفقود شده گزارش شد. جسد برادر کشیش، آنادا ثِرثا، دیروز به دست او مُدشده و عملیات جستجو هنوز برای چهار نفر دیگر از اعضای گمشده خانواده کشیش ادامه دارد.

سومنا در صحبت با افراد مطبوعاتی گفت: "به دلیل پایین ریختن شدید، این ولسوالی تا کنون شاهد بیش از 16 زمین لغزش و وضعیت سیل مانند در بیش از 52 محل در Kodagu بوده است. عملیات نجات هنوز ادامه دارد و تا به حال بیش از 578 نفر نجات یافته اند. بیش از ۶۴۹ نفر از ۲۴۳ خانواده در ۹ مرکز بازتوانی که در مکان های مختلف این ولسوالی راه اندازی شده اند، بازپروری شده اند.»

MLC M.P. Sunil Subramani, DC Annies Kanmani Joy and SP Kshama Mishra حضور داشته اند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن