آسمان تاریک تاخیر خاموش شدن از برنامه اندروید تا آگوست 1st,

محبوب برنامه آب و هوا تاریک آسمان در حال حاضر متعلق به اپل است نگه داشتن درهای خود را باز اندروید برای کمی طول

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

محبوب برنامه آب و هوا تاریک آسمان در حال حاضر متعلق به اپل است نگه داشتن درهای خود را باز اندروید برای کمی طولانی تر.

این شرکت روز چهارشنبه گفت: در یک به روز رسانی در وب سایت خود را که در آن قصد دارد به نگه داشتن نسخه اندروید رفتن تا آگوست 1st, در ابتدا پس از اعلام آن خواهد آن را تعطیل, امروز, در جولای 1st. احتمالا پوشیدن نسخه سیستم عامل است هنوز هم عملکرد به عنوان به خوبی, اما ما قادر به بررسی کنید که. هر دو برنامه به نظر می رسد حذف شده از Play Store, اما, بنابراین شما نیاز به این برنامه را دریافت و یا دانلود کرده آن را حداقل یک بار در گذشته قادر به ادامه استفاده از آن را برای یک ماه دیگر با توجه به 9to5Google.

در آگوست 1st, همه مشترکین موجود به تاریکی آسمان نسخه اندروید را دریافت خواهد کرد هزینه کامل — Dark Sky متهم کرده است کاربران آندروید $2.99 یک سال برای دسترسی به این خدمات در حالی که نسخه iOS درگیر تنها $3.99 یک بار خرید. آسمان تیره و تار می گوید: آگوست 1st نیز زمانی که آن را حذف آب و هوا پیش بینی نقشه ها و تعبیه شده از وب سایت خود را تحت فشار قرار دادند از اصلی جولای 1st, مهلت ارسال آثار به عنوان به خوبی.

آسمان تیره API در بخشی که چرا اپل خریداری شرکت فعال باقی مانده تا پایان سال, اما آن را دیگر پذیرش ثبت نام جدید. که در نهایت به قطع برنامه های شخص ثالث از پلت فرم به اطلاعات با ارزش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب