دختران تالاکائوری رئیس کشیش رسیدن به Kodagu

ماديگري :در کوداگو باران ها به هم خورد، عمليات نجات در نوسان کامل آغاز شده و در طول 150 نفر از نيروي ملي مقابل

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1399

ماديگري :در کوداگو باران ها به هم خورد، عمليات نجات در نوسان کامل آغاز شده و در طول 150 نفر از نيروي ملي مقابله با حوادث( NDRF)، نيروي پاسخ به حوادث دولتي (SDRF) و گروه مهندسي مادراس (MEG) در حال انجام جستجو براي خانواده کشيش هستند که چهارشنبه نيمه شب در تالاکائوري شسته شدند.

پنج نفر از یک خانواده از جمله کشیش ارشد سری Cauvery معبد T.S. Narayanachar زنده به عنوان بخشی از تپه Brahmagiri سقوط در دو خانه که در آن کشیش زندگی می کردند به خاک سپرده شده است. به همراه نارایاناچار، همسرش شانتا نارایانا، برادر نارایاناچار، آناداهیرتا سوامیجی و خویشاوندان راویکران بهات و پاوآن بهت بیم مرگ دارند.

در جستجویی که روز شنبه انجام شد، جسد آنانداهیرتا پیدا شد. جستجو برای پیدا کردن افراد گمشده دیگر است. در همین حال دختران نارایاناچار-شانتا زوج شارادا و نامیتا که در استرالیا و نیوزیلند ساکن هستند به تالاکاوری رسیده اند و در حال گفتگو با پرسنل نجات در مورد عملیات نجات هستند.

باران ها در منطقه تپه ای به متشنج شده اند اما مناطقی که رودخانه کاوری در آن جریان دارد هنوز در عمق زیر آب است. وضعیت سیل در بالامری و Kottamudi باقی مانده است به گریم به عنوان سطح آب عقب نمانده است. ارتباط بین مورناد و ناپوکلو همچنان مختل می شود. آب های سیل در کوشالنگار عقب می افتند و ساکنان آن شروع به تمیز کردن خانه های خود کرده اند تا آنها را برای زندگی مناسب کنند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن