DC شل مستند هنجارها در ننجنگود

ننجنگود: معاون کمیسر (DC) Abhiram G. Sankar دیروز با صدور حکمی از آرامش مستند هنجارها در ننجنگود که تا به حال

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

ننجنگود: معاون کمیسر (DC) Abhiram G. Sankar دیروز با صدور حکمی از آرامش مستند هنجارها در ننجنگود که تا به حال گزارش شده که بیشترین تعداد COVID-19 موارد مثبت در این منطقه علاوه بر پاکسازی Basavanapura و Tandavapura روستاها از مهار مناطق.

ننجنگود اعلام شد به عنوان "خوشه مهار منطقه' و زیر May 14, سفارش, تنها مغازه فروش کالاهای اساسی اجازه داده شد به کار گیرند و اجازه داده شد به جنبش کارگران و وسایل نقلیه از ساکنان. اما بسیاری از این مستند به قوانین در نیروی.

در حال حاضر پس از درخواست از Chamarajanagar DC Dr. M. R. راوی, فعالیت های تجاری و حرکت بین منطقه ترافیک قبل بود که ممنوع شده اند آرام کمی و اجازه برای چند فعالیت های تجاری داده شده است.

جابجایی کالا و وسایل نقلیه KSRTC اتوبوس, دولت, خودروهای آمبولانس و سایر وسایل نقلیه حمل و نقل کالاهای اساسی شده اند مجاز در Chamarajanagar-ننجنگود-Mysuru و گوندلوپت-ننجنگود-Mysuru مسیرهای. اما حرکت وسایل نقلیه خصوصی به ویژه بین دولت وسایل نقلیه در ننجنگود مسیر مجاز نیست.

اجازه نیز داده شده برای حرکت خودرو تاکسی و پیراهن زنانه دامن بلند کابین با قوانین خاص به دنبال داشته باشد. سالن ها و دیگر مغازه ها شده اند مجاز به انجام کسب و کار از 7 صبح تا 5 بعد از ظهر. تئاتر و مراکز و سالن ها و استادیوم ها بسته باقی خواهد ماند.

DC نیز پاک Basavanapura در Chikkaiahnachatra hobli و Tandavapura در taluk از مهار مناطق. به عنوان COVID-19 موارد مثبت تایید شد در آوریل. 21 این دو روستا اعلام شد که مهار و مناطق بافر و محدودیت های تحمیل شده بود. به عنوان هیچ مورد جدید تایید شده اند DC گرفته شده بازگشت زودتر مستند سفارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن