نمایش های اصلی جهان DC در حال رفتن به HBO حداکثر

محتوای اصلی دی سی کائنات — Titansفهرستی که شامل Stargirlتیتان ها ، باتلاق چیز ، استارگرل ، و جوان عدالت -- است

توسط PARINEWS در 25 مرداد 1399

محتوای اصلی دی سی کائنات — Titansفهرستی که شامل Stargirlتیتان ها ، باتلاق چیز ، استارگرل ، و جوان عدالت -- است به HBO مکس ، به گفته مدیر ارشد خلاق دی سی و ناشر جیم لی در مصاحبه با هالیوود Swamp Thingگزارشگر. The Hollywood Reporter اخبار می آید در حالی که WarnerMedia در روند سازماندهی دوباره بزرگتر در دی سی کامیکس است، که همچنین توسط موجی از layoffs در این هفته ضربه.

نوشته شده است بر روی دیوار برای DC جهان (حداقل در شکل فعلی خود) از زمان HBO مکس راه اندازی شده است. تکه تکه کردن محتوا از یکی از قوی ترین نام های تجاری WarnerMedia در سراسر دو سرویس جریان و انتظار که طرفداران حاضر به پوسته هر دو $ 14.99 در ماه برای HBO حداکثر و 7.99 $ در ماه برای DC جهان هرگز یک استراتژی واقع بینانه بود.

همچنین نشانه هایی وجود داشت که پایان نزدیک بود: دو تا از محبوب ترین برنامه های دی سی جهان(Doom Patrol و متحرک هارلیکوئین) در حال حاضر در HBO مکس در دسترس هستند. به شدت پیش بینی اسنایدر کات از عدالت لیگ به عنوان یک HBO مکس منحصر به فرد اعلام شد. و وقتی وارنرمدیا اعلام کرد که یک سری اسپینف جدید از مت رِیوز آینده بتمن است، این برای HBO Max بود، نه سرویس متمرکز بر دی سی. The Batman

همچنین این حس را می دهد: همه از آن محتوای اصلی و بازگشت کاتالوگ که در حال حاضر در DC جهان ارائه شده هنوز هم فقط به عنوان منحصر به فرد به WarnerMedia در HBO مکس، و می تواند کمک به مشتریان بیشتر برای ثبت نام برای این سرویس است. هنوز مشخص نیست که تغییرات آینده برای دی سی جهان چه زمانی رخ خواهد داد، با این حال.

لی اشاره می کند که DC جهان به احتمال زیاد در اطراف در برخی از ظرفیت برای فروشگاه کمیک و جامعه خود را بچسبد، اگر نه برای فیلم های DC و تلویزیون نشان می دهد. "در رابطه با جامعه و تجربه ای که DCU ایجاد کرد، و تمام محتوای لیست پس زمینه، چیزی شبیه به 20،000 تا 25،000 عنوان مختلف، و راه آن را با طرفداران 24-7 متصل، همیشه وجود دارد که نیاز به آن وجود دارد، "لی اشاره کرد. بنابراین ما هیجان زده به آن تبدیل و ما اخبار بیشتری در مورد آنچه که خواهد شد که مانند. قطعا ً از بين نميره"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب