DCP مسائل دستورالعمل به تمام ایستگاه های پلیس در اقدامات سختگیرانه برای چک کردن COVID گسترش

میسور/Mysuru: با COVID-19 موارد مثبت در افزایش این شهرستان تقریبا هر روز برای چند روز گذشته DCP (Law & Ord

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

میسور/Mysuru: با COVID-19 موارد مثبت در افزایش این شهرستان تقریبا هر روز برای چند روز گذشته DCP (Law & Order) Dr. A. N. Prakash Gowda صادر کرده تازه چند دستورالعمل به تمام ایستگاه های پلیس در این شهرستان است. DCP کارگردانی کرده است بازرسان پلیس به اطمینان حاصل شود که مردم اجباری پوشیدن ماسک صورت زمانی که آنها بیرون آمدن از خانه های خود را با استفاده از دست sanitisers و حفظ فاصله فیزیکی در تمام اماکن عمومی و امتیاز و به اطمینان حاصل شود که اعضای عمومی با رعایت تمام دستورالعمل های ایمنی.

اجازه قبلی باید برای ازدواج توابع: اشاره به این که از این پس آن اجباری است برای به دست آوردن اجازه قبلی از مربوطه خود را SHOs (ایستگاه خانه افسران) برای سازماندهی ازدواج و مانند توابع دیگر او گفت که پلیس قضایی باید ثبت نام یک مورد در برابر سازمانده اگر بیش از 50 نفر هستند در بر داشت حضور در یک تابع.

همچنین ازدواج و دیگر کنوانسیون سالن باید اجازه قبلی از پلیس برای اجازه دادن به آنها را به هر گونه عملکرد برگزارکنندگان و تصویری-ضبط اجباری برای تمام برنامه های است که اجازه می گیرد. این مسئولیت قضایی پلیس به ثبت نام موارد اگر هر مستند نقض متوجه شده در تابع سالن ها و دیگر اماکن عمومی که در آن مردم جمع آوری DCP گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن