مرگ باغ وحش مهاوت: خانواده پرداخت تومان 10 لاخ غرامت

تومانمیسور/میسورو: چک جبران خسارت 10 تومانی توسط اداره باغ وحش کارناتاکا (ZAK) دیروز به خانواده مرحوم مهاوت ها

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1399
تومان

میسور/میسورو: چک جبران خسارت 10 تومانی توسط اداره باغ وحش کارناتاکا (ZAK) دیروز به خانواده مرحوم مهاوت هارایش تحویل داده شد. چک غرامت توسط مدیر Mysuru Zoo اجرایی باغ وحش میسورو اجیت ام کولکارنی تحویل داده شد.

این برای اولین بار در تاریخ باغ وحش میسورو است که یک فیل مراقب خود را کشته بود. *هاريش، ماهاوت فيل 16 ساله آبهيمانيو (ابهي)، روز جمعه توسط ابهي زير پا قرار گرفت. اون داشت روي قرارداد کار ميکرد ديروز انجام شد و جسد به اعضاي خانواده تحويل داده شد آخرین ریت ها در لالیتادیپورا در شهر انجام شد.

هنگامی که کارکنان باغ وحش آخرین احترام خود را به مرحوم هریش پرداخت، اعضای خانواده (Harish) خود را خواستار غرامت و یک شغل به همسر Harish در زمینه دلسوز. اعضای خانواده سعی کردند اعتراض فلش را برگزار کنند، اما زک عضو دبیر B.P. Ravi و مدیر اجرایی زوم Ajith M. Kulkarni، که چک جبران خسارت 10 Rs. lakh با خود آورده بود، تحویل همان به خانواده مرحوم Harish است.

مقامات به اعضای خانواده توضیح داد که کار در زمینه دلسوز نمی تواند داده شود اما می تواند یک کار در پایه های قرارداد در نگرانی های بشردوستانه که برای آن اجازه است که از مقامات ارشد و دولت ایالتی به دست آمده فراهم کند.

تسهیلات بیمه: در یک پیشنهاد برای کمک به کارکنان باغ وحش حفظ مالی در طول حوادث در محل کار, مرگ تقدیر بازنشستگی Gratuity (DCRG) سیاست های به نام کارکنان ساخته شده است. از این رو، خانواده هریش بین 4 تومان لاخ و 6 لاخ و همچنین 1 تومان لاخ از بیمه گرفتن.

آبهی افسرده

آبهیمینیو (ابهی) شانزده ساله، از گانش پادماواتسی در باغ وحش به دنیا آمد و در رفتار ش ملایم است.

•در روز جمعه، هنگامی که هاریش در حال گره دادن فیل ماده لاکشمی بود، ابهی به طور اتفاقی به هاریش حمله کرد و در نتیجه هاریش آسیب به دنده ها، روده ها و سایر اندام ها وارد کرد. با اينکه اون به بيمارستان اومده بود اونجا در اثر جراحات يواشکي از پا در اومد

پس از این حادثه، دامپزشکان و مقامات ارشد باغ وحش از صبح تا عصر شروع به مشاهده ابهی کردند و تأیید کردند که ابهی در سطور نیست و هیچ رفتار تهاجمی از خود نشان نمی دهد. اون تو ي وجب افسرده بود

•ابهی از دستورات مقامات اطاعت می کرد و کارشناسان می گفتند با نگاه به رفتار ابهی می توان گفت که او (ابهی) عمداً به هارایش حمله نکرد. این است که یاد گرفته شده است که در حالی که Harish زنجیر را می بندد، ابهی از پشت به او حمله کرده بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن