هیئتی از سازمان: راهنمای کامل برای رهبران موثر

آیا شما کاملا نفرت شکست?شما در شانس هستید چرا که امروز شما خواهید آموخت که هنر چگونه به مقابله با شکست در زندگ

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

آیا شما کاملا نفرت شکست?

شما در شانس هستید چرا که امروز شما خواهید آموخت که هنر چگونه به مقابله با شکست در زندگی کار خود را.

این ترفند سحر و جادو است که به نام هیئتی از قدرت.

شکست معمولا ناشی از اضافه بار. هنگامی که شما را بیش از شما می توانید شما قادر به انجام و حتی اگر شما تخصص آن را کاملا. این demotivating اتلاف زمان و بسیار آزار دهنده است.

اجازه بدهید با یک نگاه عمیق به تفویض قدرت به شکل از چگونه به بهترین استفاده را از آن.

چه معنی آن را به نماینده قدرت ؟

واگذاری قدرت است و نه سحر و نه علم موشک. آن است که دقیقا آنچه در آن به معنی: تقسیم حجم کار و توزیع قدرت است.

در حال حاضر این است که اکثر مافوق نگران. آنها دچار سوء تفاهم ایده و بر این باورند که توزیع را دور قدرت خود را.

در اینجا چیزی است تقسیم و توزیع قدرت هستند مانند دادن کل تیم استقلال بیش از کار خود را. اما کنترل خود را محدود به فقط که.

برتر هنوز برتری بیش از همه کارکنان.

اختیارات هیئت کاهش حجم کار برتر. این کار را به وظایف کوچکتر و گسترش به یک تیم به طوری که هر عضو با این نسخهها کار به طور همزمان به پایان پروژه در یک زمان کوتاه است.

3 عناصر تفویض اختیارات

این هیئت از مقامات دارای سه عنصر است:

تبلیغات

1. تعیین مسئولیت

این اولین گام در این فرآیند است. کسی که مسئول چنین به عنوان یک مدیر یا رهبر تیم اختصاص دیگر اعضای تیم وظایف خاص است که باید تکمیل شود در یک دوره معین است. البته این تنها در صورتی امکان پذیر است که برتر کنترل بیشتر و قدرت در محیط کار نسبت به زیردستان.

2. اعطای قدرت

گام بعدی این است که به زیردستان قدرت به اندازه کافی برای آنها را به انجام کار اختصاص داده شده.

بیایید می گویند شما یک استاد راهنما که اختصاص داده شده یک نفر در تیم خود را برای انجام یک وظیفه خاص. این انتساب بی فایده خواهد بود به شما اگر تابع برای آمدن به شما هر مرحله از راه به کسب اجازه و امضا مورد نیاز برای تحقق اختصاص داده است.

مگر اینکه شما در حال دادن اقتدار شما نمی delegating. در عوض, شما تنها اختصاص یک وظیفه و آن را نمی خواهد شما هر گونه مزایای.

همچنین اعطای اقتدار قرار می دهد تابع مسئول. این فرد در حال حاضر مسئول انجام آنچه آنها اختصاص داده با این حال آنها می خواهم. آن است تا به آنها چگونه آنها مقابله با موانع است. همه که شما به عنوان سرپرست باید نگران در مورد نتایج نهایی است.

3. حفظ پاسخگویی

همیشه خطر وجود دارد که برخی از اعضای تیم ممکن است در عمل مسئولانه به ویژه هنگامی که به آنها داده شده است اقتدار بیش از این کار اختصاص داده شده. این است که چرا شما باید برای هر کارمند یا عضو تیم پاسخگو باشد.

برتر باید همیشه 100% راست به درخواست فرد مسئول در مورد کار خود را. ایجاد فرهنگ پاسخگویی در یک شرکت بسیار مهم است و پاسخگویی می رود به سمت بالا در سلسله مراتب یک محیط کار. هرگز از ارائه هر گونه نرمشی در این زمینه اگر شما می خواهید برای اطمینان از کیفیت خروجی.

این مرحله از دادن و گرفتن بازخورد کمک می کند تا بهبود آینده اخلاق کار فوق العاده است.[1]

چرا مهم است که به نماینده قدرت ؟

بسیاری از بار مافوق را بر تمام وظایف چرا که آنها یک زمان سخت به اعتماد به شخص دیگری برای انجام این کار به عنوان به خوبی به عنوان آنها خواهد خود را انجام دهد.

که یک نگرانی معتبر و ممکن است نگه داشتن شما را از گرفتن بیشتر از قدرت اعلام کرد.

اما با این خطر می آید یک لیست طولانی از مزایای. آن است که در واقع مهم به نماینده سازمان برای بهبود سازمان شما و تیم.

تبلیغات

مافوق بهتر می تواند انجام دهد

مهم ترین مزایای تفویض اختیارات است که مافوق زمان به انجام واقعی خود را ،

به عنوان یک ناظر اولین وظیفه خود را برای حفظ جریان از تیم خود را. با حجم کار خود را به حداقل رسانده و زمان بیشتری در دست شما می توانید با توجه به جزئیات کوچک.

آن را می دهد سرپرستان زمان به نگاه در بیشتر مسائل مهم است. به طور همزمان آنها یک فرصت برای تست که اعضای تیم در حال کارآمد ترین.

در صورت هر گونه مشکل delegator اتاق به اندازه کافی در برنامه خود را به نشستن به شکل یک راه حل.

همه در همه آن منجر به عملکرد کارآمد تر از استاد راهنما ،

زیردستان یادگیری با جریان

با درجه ای از اقتدار خود را در دست زیردستان شروع به احساس مفید و مهم است. این احساس است که مهم ترین مسیر به بهبود است.

به عنوان زیردستان خود را به طور مستقل کار آنها نه تنها خود را بهبود مهارت های موجود, اما آنها نیز بهتر انجام دهد. از آنجایی که آنها آنهایی که در کنترل آنها تنها کسانی نیستند که پاسخگو برای همه چیز آنها را در جدول. این احساس مسئولیت را فراهم می کند اجباری افزایش انگیزه است.[2]

علاوه بر این با اقتدار هیئت مافوق و زیردستان کار در همان سطح و به یک اندازه باشد. این اجازه می دهد تا اعضای تیم یادگیری از سرپرستان خود را در حالی که همچنین پرداخت دانش خود را در عمل.

منجر به روابط بهتر

اگر شما مسئول هر تیم به عنوان یک مدیر و یا یک سازمان است که اجرا می کنید شما می دانید که چرا کارمند-کارفرما روابط حیاتی است.

همین امر برای هر گروه کاری.

بنابراین حتی اگر شما فقط یک گروه کوچک از 5 نفر در چند سازمان ملی قوانین منسجم هستند. شما باید در مقابله با گروه 5 به عنوان کارکنان خود را و شما به عنوان کارفرما. این است که از نظر ارتباط ساختمان.

تبلیغات

با اجازه دادن به رفتن به برخی از مسئولیت ها و دادن افراد فرصتی برای رشد شما گسترش کار مثبت vibes. آن همه آثار در یک چرخه که در آن شما به تیم برخی از اقتدار آنها احساس مهم است و بهتر خود اعتماد را در آنها تقویت می کند و شما همچنان به نماینده اقتدار در حال حرکت به جلو است.

5 نکته برای تفویض قدرت به طور موثر

وجود یک مکانیسم است که پشتیبانی از هیئت از قدرت.

اگر درست انجام شود این مفهوم دارای مزایای متعدد است. اما مهم این است که آن را درست انجام شود.

1. انتخاب بهترین فرد

آن را آسان به اعتماد به شخص دیگری برای انجام چیزی است که شما ترجیح داده اند برای خودتان انجام دهید. است که چرا مهم است که شما تنها نماینده یک وظیفه به کسی که از شما ایمان کامل در.

ساده ترین راه برای انجام این کار این است که قبل از سنجش هر عضو تیم مهارت ها و ویژگی های. در ذهن شما باید یک ایده روشن از چه کسی به چه چیزی بهترین است. بنابراین اگر یک فرد خاص که برتری در تکنولوژی شما می دانید که به کجا بروید در هر زمان وجود دارد یک شغل مربوط به مهارت.

هنگامی که شما راضی است که در کنترل بیش از نیمی از مشکل حل شود و همه چیز به احتمال زیاد هموار.

2. پیشنهاد استقلال به اندازه کافی

یک اشتباه بزرگ شما را ممکن است به شکستن وظایف راه بیش از حد.

بیایید می گویند تیم خود را از 10 نفر به ترتیب یک دفتر حزب برای 100 نفر است. شما باید برای مدیریت محل, دکوراسیون و مبلمان.

شما هم می توانید با اختصاص 4 افراد هر یک از 4 اصلی شغل و یا شما می توانید تقسیم هر جزء بیشتر به کارهای کوچک.

در مورد دومی وظایف را با هم همپوشانی دارند همه چیز را دریافت گیج کننده است و هیچ یک از اعضای تیم خود را باید کنترل کامل بر خود وظیفه محول شده.

این به طور کلی منجر به یک نتیجه نهایی که بسیار غیر منسجم.

تبلیغات

3. ارتباط روشن

یک جنبه مهم از هیئت در دسترس بودن دستورالعمل های روشن. از جزئیات این کار به مهلت کسی است که برای تحقق این کار باید روشن شود در هر جزئیات.

مگر اینکه آنها می دانند که چه چیزی از آنها انتظار می رود آنها هرگز قادر به برآوردن delegator.

4. جلوگیری از فشار غیر ضروری

بله الماس تنها فرم پس از ذغال قرار داده است تحت فشار بسیار زیاد. اما صادقانه شما لازم نیست برای پیاده سازی این استراتژی در محیط کار خود را هنگامی که تفویض قدرت.

ارائه مقدار زیادی از زمان و انعطاف پذیری برای هر فردی قادر به ارائه بهترین عملکرد خود را.

برخی از مردم ممکن است کار بهتر تحت فشار است. اما در این مورد اجازه دهید فردی که تصمیم گیری برای خود را دارند.

5. ارائه کمک به دست

فقط به خاطر شما داده ام کسی دیگری وظیفه و قدرت معنا نیست که شما باید به پشت کردن به طور کامل.

در واقع شما باید سعی کنید به بخشی از روند اما تنها از خارج از محدوده تعریف شده. این چیزی است که شما باید به شکل عملا به عنوان در هر مورد نیاز خود را در محیط کار.

نکته مهم این است که اگر کسی به شما محول یک وظیفه به آن مواجه است مسئله را رد نمی کمک کند. ارائه مشاوره و پشتیبانی به آسانی به طوری که تیم خود را می توانند یاد بگیرند از شما. آن به پایان خواهد رسید تا با بهره گیری سازمان خود را.

افکار نهایی

لذا آن را بی خطر است برای گفتن که هیئتی از سازمان است که واقعا بسیار مفید روش برای اتخاذ در محل کار. این اجازه می دهد تا برای یک محیط کاری مثبت و همچنین نتایج مثمر.

این چیزی است که همه رهبران باید پیاده سازی برای رسیدن به یک زمان کارآمد و مولد کاری!

بیشتر بر اهمیت هیئت

عکس های اعتباری: Dylan Gillis از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن