دموکرات ها می خواهند آتش بس با بخش 230 حامیان

بخش 230 قانون ارتباطات نجابت که می گوید برنامه های کاربردی و وب سایت ها نیست از نظر قانونی در قبال محتوای شخص

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

بخش 230 قانون ارتباطات نجابت که می گوید برنامه های کاربردی و وب سایت ها نیست از نظر قانونی در قبال محتوای شخص ثالث الهام بخش بسیاری از بیش از حد گرم و بلاغت در کنگره است. جمهوری خواهان مانند بهداشت ، جاش هاولی (R-MO) را با موفقیت قاب حکومت به عنوان یک "هدیه ای به فناوری بزرگ" را قادر می سازد که رسانه های اجتماعی به سانسور. در حالی که دموکرات ها بسیار متفاوت انتقادات برخی در آغوش مشابه آتش و گوگرد تن با دو حزبی کسب آن عمل می کنند. اما یک کمیته فرعی سنا تلاش برای تنظیم مجدد است که روایت امروز با یک جلسه برای پلت فرم پاسخگویی و مصرف کننده شفافیت (پیمان) عمل به طور مشابه هر دو حزب تلاش در یک دقیقتر بخش 230 اصلاح. در حالی که شنوایی نیست آدرس تمام این پیمان عمل بسیار واقعی معایب آن ارائه این لایحه به عنوان یک گزینه برای بخش 230 مدافعان که هنوز هم می خواهید برای گفتن بالقوه اصلاحات.

پس از سه ساعت از سوالات از سنا فرعی در ارتباطات و فناوری, نوآوری و اینترنت پیمان عمل به نظر می رسد مانند یک تلاش آتش بس بین بخش 230 اصلاح طلبان و حامیان این قانون است. یک پانل از شاهدان ابراز نگرانی های عمده ای در مورد این لایحه اما آنها نیز ارائه شده واجد شرایط ستایش و اجماع. در ضمن پیمان عمل co-sponsor برایان Schatz (D-HI) تقبیح "عضو کمیته نیروهای مسلح سنا" و اطلاعات غلط که قبلا بحث. "ممکن است برخی از کسانی که سعی می کنید به استفاده از این جلسه به عنوان یک فرصت برای ایجاد یک کلیپ برای رسانه های اجتماعی و یا به چند حزبی سرفصل اما این چیزی است که این جلسه است."

این لایحه co-اسپانسر شده از طرف جمهوری خواه جان Thune از داکوتای جنوبی و برخی از قانونگذاران جمهوریخواه کنگره جستوجو کرد تفاوت های ظریف از اینترنت قانون است. اما چند هنوز هم تمرکز بر هدف از ساخت بزرگ شرکت های با تکنولوژی سیاسی "خنثی" یک شکل ایده که منجر به سنگین, حزبی سیاست های پیشنهادی و سرخوردگی بسیاری از اینترنت, قانون کارشناسان حتی کسانی که انتقادی از بخش 230.

بسیاری از پانل پرسش کارگردانی در شاهد و سابق کنگره Chris Cox (R-CA) نوشت که بخش 230 در کنار سناتور. Ron Wyden (D-OR) در سال 1996. در این جلسه همچنین شامل United States Naval Academy پروفسور جف Kosseff نویسنده بخش 230 تاریخ بیست و شش کلمه ای است که ایجاد اینترنت; Fordham University قانون استاد اولیویه Sylvain است که در پشتیبانی از اصلاحات و الیزابت Banker مشاور عمومی در انجمن اینترنت تجارت, گروه, که نشان دهنده, Google, Facebook, و بسیاری از شرکت های کوچکتر است که بهره مندی از بخش 230.

در اوایل سال جاری بانک شد castigated برای "بزرگ فناوری" شکست در مقابله شنوایی برای کسب این قانون لایحه که حک کردن بخش 230 استثنا برای سوء استفاده جنسی از مواد. اما امروز کلی سوال بود بیشتر خاموش و سیاست گرا با تمرکز بر جزئیات مانند این که آیا شرکت ها باید برای حذف محتوا است که دادگاه مقرر کرده است غیر قانونی است. "من فکر می کنم که خوبی گردد اساسنامه می تواند انجام بسیاری از خوب در اینجا" Cox اذعان کرد. "اگر قانون به ارائه استانداردهای روشن برای سیستم عامل آنها گفتن چگونه باید به آنها رسیدگی افترا قضاوت" برای مثال "این دقیقا همان راهی است که بخش 230 باید کار کند."

شنوایی نمی حفر کردن عمیق به برخی از این پیمان عمل مشکل ساز ترین نقاط مانند یک فرد نیاز است که شرکت های حفظ زندگی می کنند خدمات نمایندگان برای پاسخ به سوالات. و این رویداد نبود ایمنی بدن به عضو کمیته نیروهای مسلح سنا در مورد اثبات نشده ادعا می کند که رسانه های اجتماعی شرکت های سانسور محافظه کاران از جمله یک سخنرانی از سوی دیگر ، تد کروز (R-TX) که بارها و بارها تحریف چگونه بخش 230 کار می کند.

آن را نیز نشان داد خطوط گسل بين دموکراتیک اصلاح طلبان. سناتور. ریچارد بلومنتال (D-CT) یکی از کسب آن عمل را حامیان مالی ارائه یک تاول حمله به این پیمان عمل کمتر تهاجمی قوانین برای شرکت های ساخت حذف محتوای غیر قانونی. "وجود دارد یک اجماع گسترده است که بخش 230 به عنوان آن در حال حاضر وجود دارد دیگر نمی توان حفاظت کافی به," او گفت:. "پیمان عمل نمی کند هیچ انگیزه ای برای Facebook به پلیس خود را پلت فرم. به جای آن قرار می دهد تعهد در [سوء استفاده جنسی از بازماندگان]" به دنبال takedowns.

این پیمان عمل بیشتر منظوره لایحه اصلاحات از کسب آن عمل می کنند اما پوشش طیف وسیعی از مسائل است که فرسایش آمریکایی ها اعتماد در وب از مات اعتدال دستورالعمل برای سایت های میزبانی محتوای غیر قانونی. که باعث می شود آن را صریح و روشن جایگزین برای جمهوری خواه به رهبری بخش 230 تعمیرات اساسی به خصوص یک فرمان اجرایی امضا شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است. "این خوب است برای به روز رسانی یک قانون است. این به آن معنا نیست شما فکر می کنم قانون بد نوشته شده است و یا عمیقا عمیقا ناقص" Schatz تاکید کرد.

مغلوب ساختن پیشی جستن را در زمان یک گام به جلو دیروز وقتی ارتباطات و اطلاعات ملی دولت (NTIA) درخواست کمیسیون ارتباطات فدرال به "روشن" بخشهایی از بخش 230. پیشنهاد کاهش توضیحات شرکت حمایت های حقوقی اگر آنها در حد متوسط محتوا با "مشهود دیدگاه" و آن را سخت تر برای شرکت های وب به رد دعاوی بر حذف محتوا. (مناسب هنوز هم لزوما موفق از سایت ها نیز می تواند به استناد متمم اول قانون اساسی حمایت.)

اما تنها یک FCC کمیسر جمهوری خواه برندان Carr است از صمیم قلب تایید این طرح است. دموکراتیک کمیسیون جسیکا Rosenworcel و جفری Starks هم گفت که بازنویسی بخش 230 است تا به کنگره و Starks ذکر امروز شنوایی به عنوان یک نشانه آن است که مذاکرات اساسی در حال انجام است. منظور اجرایی است که از نظر قانونی خطرناک نیز هست به طوری که حتی با برخی از نمایندگان کنگره تلنگر تهمت اجرایی سفارش ممکن است به مقدار کمی بیشتر از یک هشدار به شرکت های فن آوری.

هنوز بخش 230 همواره در خط مقدم ما در سیاست و نوعی از تغییر به نظر می رسد به طور فزاینده ای به احتمال زیاد. اگر درست است پس از آن به خصوص پس از امروز شنوایی یک نسخه اصلاح شده از این پیمان عمل به نظر می رسد مانند روشن ترین گزینه های موجود برای حفظ بخش های مهمی از قانون بدون رد تماس برای اصلاحات. و هش کردن این جزئیات ممکن است مهم تر از تمرکز بر سیاست ترین هذلولی منتقدان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب