دموکرات ها می خواهید برای محدود کردن سیاسی هدف قرار دادن آگهی پیش از سال 2020 انتخابات

در روز سه شنبه در کنگره آنا Eshoo (D-CA) معرفی یک لایحه که upend تبلیغات سیاسی بر روی سیستم عامل مانند Faceboo

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

در روز سه شنبه در کنگره آنا Eshoo (D-CA) معرفی یک لایحه که upend تبلیغات سیاسی بر روی سیستم عامل مانند Facebook و Google.

ممنوعیت Microtargeted تبلیغات سیاسی عمل خواهد نوار سیستم عامل های مانند گوگل و Facebook از تبلیغ کنندگان اجازه می دهد به هدف قرار دادن پیام ها بر اساس جمعیت شناختی یا رفتاری اطلاعات کاربران خود را. فدرال کمیسیون انتخابات را عمل به عنوان مجری این قوانین پیشنهادی اما این لایحه برگ های اتاق را برای افراد به ارمغان بیاورد مدنی در شرکت های متهم به نقض آن است. دادگاه می تواند جایزه در هر نقطه از $100 به $1,000 برای کمک به غفلت نقض و $500 به $5,000 برای آنهایی که بی پروا.

"Microtargeting تبلیغات سیاسی شکستگی باز ما بحث دموکراتیک به میلیون ها نفر از خصوصی بدون کنترل سیلوهای اجازه می دهد برای گسترش وعده های دروغین پلاریزه, دروغ, دروغ های جعلی اخبار و رای دهندگان سرکوب" Eshoo گفت.

پس از 2016 انتخابات قانونگذاران در هر دو طرف راهرو را معرفی طرح با هدف تنظیم سیاسی تبلیغات آنلاین. در سال 2017 سنسور. ctq (D-MN) مارک وارنر (D-VA) و جان مک کین (R-الف) معرفی صادقانه تبلیغات عمل می کنند که نیاز به افزایش هدف قرار دادن و صرف شفافیت.

کنگره هنوز به رای دادن در این اقدامات اما این نه مانع تلاش بیشتر در تنظیم فضا. تشکر. دیوید Cicilline (D-RI) هفته گذشته اعلام کرد طرح خود را برای معرفی یک لایحه که تنها اجازه می دهد تبلیغ و سیستم عامل به هدف قرار دادن تبلیغات با استفاده از سن و جنسیت و مکان داده است. پیشنهاد خود را کمتر سخت تر از Eshoo است که تنها اجازه می دهد تا برای هدف قرار دادن بر اساس آدرس منزل. اندازه گیری معرفی شد روز سه شنبه با توجه به سیاسی.

"Microtargeting تهدیدی برای دموکراسی ما. مبارزات و خارجی, بازیگران, می توانید با استفاده از این تکنولوژی به دستکاری رای دهندگان با حجم بالایی از اطلاعات گمراه کننده است که تقریبا غیر ممکن است برای پیگیری" Cicilline گفت: در هفته گذشته.

با توجه به آگهی, سن, سال 2020 ما انتخاباتی در حال حاضر به صرف بیش از 1.3 میلیارد دلار در تبلیغات در سراسر تلویزیون و رادیو و سیستم عامل های دیجیتال. برخی از سیستم عامل ها مانند Facebook و گوگل خود را ایجاد تبلیغات سیاسی پایگاه داده به عنوان خواستار مقررات شروع به رشد می کنند. توییتر کاهش یافته و تمام تبلیغات سیاسی در ماه نوامبر گذشته.

پس توییتر تصمیم به ممنوعیت تبلیغات سیاسی در سال گذشته FEC کمیسر الن L. Weintraub نوشت: در یک op-ed برای واشنگتن پست که سیستم عامل باید "فروش تبلیغات سیاسی اما توقف عمل microtargeting کسانی که تبلیغات است." در بیانیه روز شنبه, Weintraub ستایش Eshoo لایحه.

"این microtargeting آنلاین تبلیغات سیاسی را تهدید می کند, ایالات شخصیت ما ایالات متحده" Weintraub گفت. "Microtargeted تبلیغات هستند احتمال بیشتری برای سوخت تفرقه تر از آن است که در صورت بررسی و ضد – از گسترده تر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن