از جان گذشته Tongawallahs به دنبال احیای بسته

میسور/Mysuru: ما تحت مستند 4.0 و بسیاری از کسب و کار از جمله طولانی بسته سالن و سالنهای زیبایی باز کرد تا برای

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

میسور/Mysuru: ما تحت مستند 4.0 و بسیاری از کسب و کار از جمله طولانی بسته سالن و سالنهای زیبایی باز کرد تا برای کسب و کار. وجود دارد یک کسب و کار مشهور در Mysuru که بیش از حد تونگا سوار کسب و کار است که در تنگه وخیم است و از جان گذشته برای احیای بسته است. با گردشگران و نه حتی نشانه ای از ورود گردشگر در روزهای آینده این Tongawallahs در حال خیره در آینده.

بسیاری از آنها نمی دانند که هر کار دیگر به جز قدیمی خود را حرفه ای از گردشگران در یک نشاط سوار و یا مراقبت از حیوانات خود را. و آنها حتی نمی تواند به هر حرفه دیگر در طول این زمان از یک بحران ناشی از نامرئی موجود ما تمام تماس Coronavirus.

همیشه از سراسر کشور مستند تحمیل شد زندگی سخت بود برای این Tongawallahs که بستگی به درآمد روزانه نه تنها خوراک خود و خانواده خود را, اما همچنین اسب. آنها به نحوی موفق برای چند روز با غذا و مواد غذایی کیت عرضه شده توسط سازمان های خیریه و برخی از فعالان سیاسی. در حال حاضر که بیش از حد را متوقف کرده اند که همه کسب و کارهای دیگر باز هستند. زندگی خود را هنوز رتبهدهی نشده است دوباره به مسیر.

این Tongas ایستاده آزمون زمان باقی می ماند و بسیار بخشی از این شهر فرهنگ حتی به این روز است. با رنگ های روشن چراغ و سایه بالا به مسافران راحت می توانید یک تور از شهر از جمله سفر به مکان های مهم مانند میسور کاخ Jaganmohan کاخ Lalitha محال, قصر, باغ وحش و دیگر نقاط توریستی.

تابستان و Dasara دو فصل که در آن آنها را به پول بیشتر در یک سال است. در این تابستان یک شستشو با تشکر از مستند. به طور کامل وابسته به اسب خود را برای امرار معاش آنها استفاده می شود برای کسب Rs. 800 تومان. 1500 در روز در طول تابستان است. "در حال حاضر هیچ غذایی برای ما و برای اسب های ما و ما می توانیم انجام هر کار دیگر. صنعت گردشگری بسته شده است و در حال حاضر تنها پرواز عملیاتی هستند. هنوز هم ممکن است یک سال دیگر یا بیشتر برای گردشگران وارد Mysuru می گوید:" رسول اکرم (ص) یک Tongawallah.

"من در خانه برای 2 ماه بدون کار و من نمی پرداخت اجاره. اگر فصل مدرسه شروع می شود و من باید حداقل Rs. 10,000 برای هزینه های مدرسه. به کجا میروم ؟ دولت باید اعلام کند یک بسته مالی برای Tongawallahs بیش از حد" او خواسته است.

وجود دارد بیش از 50 Tongas در Mysuru و 30 از آنها در حال عادی Tongas و بقیه Sarot Tongas. هر روز درآمد صرف خوراک اسب, چمن, اسب کفش استفاده می کردند و به خانه می برد تومان. 500.

"ما نیاز به اطراف تومان. 150 تومان. 200 در هر روز به حفظ اسب. در حال حاضر ما در حال تغذیه آب حداکثر به اسب به عنوان وجود دارد بدون پول برای خرید غذا یا چمن. ما نیز هزینه های بسیاری از ما روز loitering در اطراف و داخل خواب اسب پناهگاه می گوید:" Nagaraj است که یک Tongawallah برای بیش از 20 سال است.

تونگا می ایستد تاسیس شده اند در نزدیکی مردم پارک Agrahara دایره و در نزدیکی Kukkarahalli دریاچه. "ما می توانیم به نحوی مدیریت مواد غذایی ما با خوردن حریره. این اسب نیاز به چمن سبز و اسب و گرم و کمی از میوه ها روزانه. گاهی اوقات ما دور انداخته سبزیجات و میوه ها از بازار است. متاسفانه اینها به آسانی در دسترس در حال حاضر و ما باید صبر کنید حداقل 4 ساعت برای دریافت مقدار کمی از آنها. حداقل اگر دولت از طریق بخش گردشگری می تواند به ترتیب به صورت روزانه خوراک به اسب های ما می تواند حفظ. ما افزایش ارزش نام تجاری از بخش گردشگری هر فصل توریستی. حداقل آنها می توانید انجام دهید این مقدار برای حیوانات" Nagaraj می گوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن