'توسعه دهندگان در حال فرار از موتور غیر واقعی،' حماسه می گوید دادگاه

روز دوشنبه، حماسه بازی ها و اپل در اولین جلسه دادرسی از مبارزه قانونی در حال انجام خود مواجه شدند، که در یک تم

توسط PARINEWS در 4 شهریور 1399

روز دوشنبه، حماسه بازی ها و اپل در اولین جلسه دادرسی از مبارزه قانونی در حال انجام خود مواجه شدند، که در یک تماس زوم عمومی به دلیل محدودیت های قرنطینه در حال انجام برگزار شد. جلسه دادرسی به دنبال تعیین اینکه آیا امتیازات توسعه دهنده حماسه باید از نظر قانونی محافظت شود - در ابتدا توسط یک حکم منع موقت، تعیین مرحله برای یک حکم مقدماتی قدرتمندتر است که در اجرا برای مدت زمان محاکمه باقی می ماند.

قاضی ایوان گونزالس راجرز جلسه دادرسی را با نشان دادن احتمال اقدام برای حفاظت از موتور غیرواقعی باز کرد، اما اجازه دهید ممنوعیت فورتنیت بایستد.

قاضی گفت: من تمایلی به اعطای امداد با توجه به بازی ها دارم، اما تمایل دارم با توجه به موتور غیرواقعی امداد اعطا کنم.

قاضی راجرز نامشخص به نظر می رسید که کدام طرف در شایستگی های این پرونده موفق خواهد شد، که تحمل خواهد کرد که آیا این حکم اعطا خواهد شد یا خیر. قاضی راجرز گفت: «این چیزی نیست که یک اسلم دنک برای اپل یا برای بازی های حماسی باشد.»

فورتنیت در ۱۳ اوت در پاسخ به اجرای یک برنامه جدید که سیستم پرداخت اجباری اپل را کنار می زد، از فروشگاه برنامه حذف شد. اما اپل همچنین برای محدود کردن توانایی اپیک در کار بر روی موتور غیرواقعی حرکت کرده است که به طور گسترده ای توسط توسعه دهندگان بازی شخص ثالث مورد استفاده قرار می گیرد. اجرایی مایکروسافت ارائه شهادت در روز یکشنبه که لغو توانایی حماسه برای حفظ موتور غیر واقعی مشکلات قابل توجهی برای نسخه های iOS از بازی ها با استفاده از موتور ، از جمله Forzaمایکروسافت ایجاد کند.

اپل می گوید حذف توسعه دهندگانی که قوانین پلت فرم را نقض می کنند، در محدوده حقوق خود قرار دارد که اپیک آن را به وضوح و عمداً انجام داد. این شرکت هفته گذشته در یک بایگانی گفت: «توسعه دهندگانی که برای فریب اپل کار می کنند، همان طور که اپیک در اینجا انجام داده است، فسخ می شوند.»

نگرانی اولیه قاضی نقش خود اپیک در آوردن بحران بود و توانایی این شرکت در بازگرداندن امتیازات iOS خود به سادگی با بازگرداندن نسخه پیش از اوت برنامه بود.

قاضی راجرز گفت: «تا کنون چیزی نشنیده ام که نشان دهد نمی توانند فقط سوئیچ را به شیوه ای که سوم اوت بود تلنگر بزنند.»

کاترین Forrest Cravath به نمایندگی از اپیک پاسخ داد: «ما نمی توانیم فقط یک سوئیچ را تلنگر بزنیم و دوباره به یک محیط ضد رقابتی برسیم.» "هیچ دلیل فنی وجود دارد که نمی توان آن را انجام داد، اما این چیزی است که قانون نمی کند و نباید نیاز داشته باشد."

قاضی راجرز به طور قابل توجهی نسبت به تلاش های اپل برای محدود کردن توانایی اپیک در حفظ موتور غیرواقعی تردید بیشتری داشت. قاضی راجرز می گوید: «این کار برای من تلافی جویانه به نظر می رسد و من هیچ آسیبی به اپل نمی بینم تا شما را از تاثیر نذارند بر موتور غیرواقعی بر روی آن سکو مهار کنم.» "به نظر مياد به من خيلي تجاوز ميکنه"

ریچارد دورن گیبسون دان به نمایندگی از اپل با استناد به سیاست های دیرینه App Store اپل برای پاسخ به توسعه دهندگانی که شرایط آن را نقض می کنند، از این اقدام دفاع کرد.

دورن می گوید: «وقتی اپل با نهادی سر و کار دارد که قراردادهایش را نقض می کند، عمل آن فسخ حساب های همه طرف های مرتبط است.» "دلیل اینکه اپل این کار را انجام می دهد این است که به یک بازی پوسته تبدیل نمی شود.... نگرانی این است که سوء رفتار به سادگی به یک نهاد حماسی دیگر منتقل خواهد شد."

Forrest همچنین بر آسیب های انجام شده با محدود کردن قابلیت های غیر واقعی موتور در iOS تاکید کرد، چرا که بسیاری از توسعه دهندگان به دنبال موتور به طور خاص برای قابلیت های متقابل پلت فرم آن بودند.

Forrest گفت: دیگر یک موتور قابل استفاده نخواهد بود. "توسعه دهندگان در حال فرار از موتور غیر واقعی هستند. الان داره اتفاق ميافته گمانه زنی نیست.»

توسعه...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن