جشن دیجیتال جشنواره جانماشتامی در ISKCON Mysuru

میسور/میسورو: به دلیل وضعیت همه گیر در حال انجام، آیسکن در جایاناگر جشن خانه جشنواره جانماشتامی را بدون مشارکت

توسط PARINEWS در 25 مرداد 1399

میسور/میسورو: به دلیل وضعیت همه گیر در حال انجام، آیسکن در جایاناگر جشن خانه جشنواره جانماشتامی را بدون مشارکت عمومی در ۱۲ اوت برگزار کرد.

در طول روز، لرد کریشنا از طریق پیشکش ها و ارادیت های مختلف توسط ارادتگزاران مبلغ پرستش می شد.

•این جشن ها با اجرای منگاراتی در ساعت ۴.۳۰ صبح آغاز شد و به دنبال آن سوداشوپاخارا پوجا، ارائه ۱۶ ماده برای لذت لرد کریشنا. The deities of Sri Krishna Balarama were bedecked with special ornaments and Shringara Arati was performed at 7.15 am followed by Guru Puja to Srila Prabhupada.

در شب ساعت ۱۰.۱۵ شب یک آبهیشکای بزرگ به سری کریشنا بالاراما اجرا شد و در ادامه ماها منگالاراتی در ۱۲ نیمه شب اجرا شد. رویداد تله کست زنده از طریق ISKCON Mysore 'sفیس بوک و کانال های یوتیوب بود.

ISKCON بنگالورو همچنین از طریق برنامه ای با عنوان "سواگتام کریشنا" جشن آنلاین جشنواره جانماشتامی را برگزار کرده بود، جایی که در آن شخصیت های برجسته و هنرمندان مشهور بسیاری برای به اشتراک گذاشتن افکار و آرزوهای خود برای گسترش مثبت و خوش بینی شرکت کردند.

مدیریت معبد از تمام ارادتمند لرد کریشنا خواست تا در جشن های آنلاین شرکت کنند و در آسایش و امنیت خانه های خود، نعمت های لرد کریشنا را دریافت کنند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب