ظرف در حال حاضر صاحب تقویت تلفن همراه پس از فروش از T-Mobile

ظرف در حال حاضر صاحب موبایل تقویت آوردن ظرف — پس از سال ها از حدس و گمان — به مصرف کننده بی سیم در بازار که در

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

ظرف در حال حاضر صاحب موبایل تقویت آوردن ظرف — پس از سال ها از حدس و گمان — به مصرف کننده بی سیم در بازار که در آن می توانید شروع به رقابت با Verizon, AT&T و T-موبایل.

افزایش قبلا بخشی از حداکثر سرعت دویدن است که در حال حاضر متعلق به T-Mobile. T-Mobile لازم بود برای افزایش فروش به منظور دریافت فدرال موافقت خود را برای کسب حداکثر سرعت دویدن که بسته شد در ماه آوریل است.

به عنوان بخشی از توافق ظرف دلار پرداخت 1.4 میلیارد دلار برای تقویت و, دیگر با حداکثر سرعت دویدن اعتباری دارایی. ظرف همچنین امن دسترسی به T-Mobile network هفت سال اجازه می دهد مشترکان خود به استفاده از T-Mobile network در حالی که ظرف های ایجاد شده خود را به 5G خدمات.

ظرف می گوید: جدید موبایل تقویت بیش از 9 میلیون مشترک. این یک شروع است اما این به معنی افزایش فوق العاده کوچک نسبت به بزرگ حامل که 100 میلیون مشترک یا بیشتر.

در طول سال های آینده ظرف قصد دارد برای ساخت یک شبکه 5G و تبدیل شدن به یک رقیب در به Verizon, AT&T و T-موبایل. ظرف سال ها صرف خرید بی سیم طیف است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای شبکه تلفن همراه, اما آن را تا به حال ساخته شده است که یا راه اندازی یک مصرف کننده سرویس تا به حال.

تصویب T-Mobile-با حداکثر سرعت دویدن ادغام شد و به شدت مبتنی بر این ایده است که ظرف را پر کردن شکاف سمت چپ توسط Sprint و تبدیل شدن به یک جدید چهارم در سراسر کشور حامل. که بسیار ساده تر از انجام گفت, اما, امروز, اولین گام در حال تکمیل است. ظرف می گوید آن را هنوز هم به دنبال فروشندگان برای رسیدگی به ساخت و ساز از شبکه خود را.

افزایش در حال حاضر خواهد شد به رهبری ظرف COO جان Swieringa. ظرف نیز رونمایی لوگوی جدید برای افزایش, است که... فقط ظرف لوگو تا حدودی incoherently هل افزایش لوگو همانطور که در تصویر بالا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن