دیزنی تاخیر مولان به طور نامحدود زیر کریستوفر نولان را شعار

در یک به طور گسترده ای پیش بینی شده حرکت دیزنی بار دیگر به تعویق افتاد آن زندگی می کنند-عمل اقتباس از Mulan ای

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

در یک به طور گسترده ای پیش بینی شده حرکت دیزنی بار دیگر به تعویق افتاد آن زندگی می کنند-عمل اقتباس از Mulan این زمان به طور نامحدود.

"در طول چند ماه گذشته آن را روشن است که هیچ چیز را می توان در سنگ آید به ما چگونه انتشار فیلم در طول این جهانی بهداشت بحران و امروز که به معنی توقف ما آزادی طرح مولان به عنوان ارزیابی ما چگونه ما به طور موثر می تواند به ارمغان بیاورد این فیلم به مخاطبان در سراسر جهان" دیزنی سخنگو گفت: تنوع.

این نشانه این بار سوم است که دیزنی است تاخیر مولان; آن را در اصل قرار بود در ماه مارس منتشر شد 27th بود اما تحت فشار قرار دادند به 24 جولای. سپس دیزنی تاخیر دوباره آن را به اوت 21 — یک هفته قبل از دیزنی راه اندازی شد برای اولین جدید جهش.

دیزنی تصمیم به تاخیر مولان می آید بر روی پاشنه از برادران وارنر به تأخیر انداختن شعار به طور نامحدود. این استودیو یک بازی از تاریخ انتشار مرغ را با یک دیگر به تأخیر انداختن مربوطه فیلم از چند هفته در یک زمان. مدیر عامل شرکت دیزنی باب Chapek اشاره به تماشای چگونه شعار بازی کردن در تئاتر قبل از انتشار مولان. در حالی که شعار کارگردان کریستوفر نولان بود بیش از شاد به عنوان اولین مرد در تئاتر برادران وارنر به فکر می کنم در مورد چگونه می توان آن را "اطمینان از بالاترین شانس موفقیت برای ما فیلم" به عنوان امریش آن در راین گفت: در این بیانیه است. به عنوان تئاتر در زمینه های کلیدی مانند لس آنجلس و نیویورک بسته باقی می ماند آن را اساسا غیر ممکن است برای دیزنی و برادران وارنر به انتشار فیلم های خود را.

در حالی که برادران وارنر رئیس Toby Emmerich اعلام کرد که این شرکت خواهد شد "را به اشتراک گذاری جدید سال 2020 تاریخ انتشار imminently برای شعار" وجود دارد هیچ بتنی تاریخ متصل به فیلم است.

"ما سپاسگزار برای حمایت از ما و دریافت شده از شرکت کنندگان و ثابت قدم باقی می ماند در تعهد ما به تئاتر تجربه در سراسر جهان" امریش آن در راین گفت. "متاسفانه همه گیر همچنان به تکثیر باعث ما به داد ما تاریخ انتشار."

مانند شعار مولان نیست این نوع فیلم که دیزنی به سادگی می توانید یک دوربین دیجیتال یا جریان منحصر به فرد. قبل از همه گیر هر دو مولان و شعار می گذشت 1 میلیارد دلار در بازار جهانی ، ساخت مولان دیجیتال منحصر به فرد نه تنها تاثیر می گذارد دیزنی به طور کلی درآمد در این فیلم بلکه بیشتر تشدید تنش روابط بین تئاتر شرکت کنندگان مانند AMC یا شاهوار و استودیو خود را. فیلم های دیگر این که مستقیم رفته به دیزنی به علاوه از جمله Artemis Fowl و همیلتون.

اکنون سوال بزرگ این است که چه اتفاقی می افتد به یکی از دیزنی بزرگترین فیلم سال — Black Widow. از اسکارلت جوهانسون مارول فیلم قرار بود منتشر شود اما عقب رانده شد تا نوامبر است. اگر همه چیز همین حالا تغییر زیادی بین آن زمان و در حال حاضر, این می تواند اولین سال بدون مارول سینمایی جهان فیلم از سال 2009.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن